AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:57 #1 Del Skrevet søndag kl 15:57 Trenger tips Anonymkode: 9d4ec...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:58 #2 Del Skrevet søndag kl 15:58 Mesteparten vanlig middag men har slekta på påskebord en dag og da er det masse god koldtbord mat. Anonymkode: c588c...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet søndag kl 16:02 #3 Del Skrevet søndag kl 16:02 1. Moussaka 2. Asiatisk bolognese ( bruker vanlig spaghetti, helst litt tynne) https://damndelicious.net/2016/10/18/ground-beef-noodle-stir-fry/ 3. Innbakte pølser 4. Påskebrød og eggesalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:06 #4 Del Skrevet søndag kl 16:06 Blir elgbiff, grillmat, risotto laget over bål, Anonymkode: eaa3d...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:17 #5 Del Skrevet søndag kl 16:17 Mandag-onsdag er vanlige arbeidsdager, så da har vi vanlig middag. Planen er fiskekaker på mandag, pizza eller noe annet enkelt på tirsdag siden begge har lang dag på jobb, og pasta carbonara på onsdag. Skjærtorsdag blir det hjemmelaget hjortegryte hos oss (med gjester). Langfredag er vi invitert på middag hos mitt søsken og får laks. Påskeaften er det påskebuffet på hotell. 1. og 2. påskedag aner jeg ikke hva jeg skal finne på, satser på at min svigerinne inviterer på fiskesuppe 1. påskedag i år også. Anonymkode: 501fb...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet søndag kl 16:21 #6 Del Skrevet søndag kl 16:21 Vi lager alltid lammelår en av dagene i påsken, og påfølgende dag lager vi gyros av lammekjøttet vi ikke har spist opp.👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:33 #7 Del Skrevet i går, 00:33 Lammelår og kalkun er fast hver påske. I tillegg blir det ett par «store måltid» som enten ribbe, pinnekjøtt (jula varer helt til påske sant), biff, og lignende. Prøver å få til flere dager med fisk og skalldyr i tillegg. Anonymkode: d7432...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 01:02 #8 Del Skrevet i går, 01:02 Lammelår. Og et par-tre restemiddager av det, gryte med fløtesaus, gryte med kokosmelk. Eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet i går, 01:28 #9 Del Skrevet i går, 01:28 Personlig så betyr påsken ikke noe for meg og det endrer ikke middagsplaner eller noe sånt, men jeg må jo forholde meg til stengte butikker, så litt mer planlegging enn vanlig blir det jo. Er det bra påskevær, slik det ser ut til å bli (var 19c her i går..) så får grillen eller pizzaovnen kjørt seg. Så pizza foccaia, kyllingburgere, beercan chicken, kanskje et par salater, koteletter og kalv blir det nok, da jeg har alt det i kjøleskapet/fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå