AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Jeg og mannen min spesielt mannen vil forsøke å få prostata orgasme. Hvordan går man frem? Trenger tips og inspirasjon Anonymkode: 4ba46...213
OxBall Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Kjøp strap-on, pul han i rumpa til han kommer. Husk glidemiddel
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Jeg har fingret mannen noen ganger. Han ligger på ryggen med beina trekt opp og fra hverandre. Han klarer ikke hver gang med noen ganger kommer han uten å runke. Han har lånt dildoen min i dusjen så han kan ri. Det liker han, men klarer ikke å komme av det☺️ Anonymkode: efe69...14f 2
A_Cuckoldress Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Fingre, prostatavibrator eller strap-on - alt fungerer. Anbefaler prostatavibrator, dersom dere først har forsøkt fingre og han liker følelsen av å få noe "der bak". Det er deilig å bruke en slik på han, da har jeg kontrollen og jeg synes det er ekstra pirrende å fjerne hånda hans når han runker med beskjed om at han skal tømmes "hands free", da er han fullstendig i min kontroll. 4
Snok1 Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april A_Cuckoldress skrev (22 minutter siden): Anbefaler prostatavibrator, Har du tips til spesifikt produkt? Hilsen Nysgjerrig 🤗
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april Selv nyter jeg ikke direkte stimuli av prostata. Alternativet er stimuli via perineum. Anonymkode: 9f844...356 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Jeg har prøvd både dildo og prostatavibrator, og liker for så vidt å ha noe der bak, men er ikke i nærheten av å komme av det dessverre. Tror jeg tenner på dette siden det er litt "forbudt". Anonymkode: 38175...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Skrevet 17. april Jeg og kjæresten bruker prostatavibrator på meg for de beste og sterkeste orgasmene. Jeg og vi må ha god tid, nyte det veldig lenge og da får jeg flere megaorgasmer på rad. Blir ikke tømt, får heller enda mer energi og blir enda kåtere etter den første orgasmen og da kommer de neste prostataorgasmene enda hardere. Kjæresten sier hun vurderer å sette lyddemping på meg😅 haha. Anonymkode: b734c...279 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå