AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april Det er små kvise lignende ting på ansiktet mitt som bare dukket opp av seg selv. Den på øye har jeg kanskje hatt i 2 år. De to andre har jeg hatt i noen måneder. Gjør ikke vondt. Men bare lurer hvorfor man får de. Hva det heter og om det er mulig å fjerne de Anonymkode: e14a8...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april Er de væskefylte eller steinharde inni? Anonymkode: 2919e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er de væskefylte eller steinharde inni? Anonymkode: 2919e...2cf De er harde Ts Anonymkode: e14a8...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er harde Ts Anonymkode: e14a8...9bc Glemte å se etter hvordan mine ser ut. Mine er òg steinharde. Det er ansamling av pigment , ifølge hudlege. Bare å overse dem, og leve med dem. Anonymkode: 2919e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå