AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april Skal reise i 7 timer og hadde vært digg å få ha nabosetet tomt. Skal ikke dra på en dag det er typisk mange reisende, noen som vet om dette er inkludert i VY pluss? Anonymkode: 6b94c...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april Nei, du har ikke rett på tomt nabosete. Men det er mer plass rundt deg enn i et vanlig sete. Anonymkode: 04e4b...a7f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april Bestill to seter da vel.. men er det trangt pp toget og ingen sitter der må du gi den fra deg uansett 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april Nei, da må du betale for plassen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april Du kan få noen ved siden av deg. Du får prøve å velge et sete som ikke er så populært. Så kanskje det er større sjanse for at nabosetet heller ikke velges. Nå har ikke jeg bestilt sete før tror jeg. Men får du opp oversikt over ledige plasser? Da ser du gjerne hvilke plasser som raskt er tatt og hvor det er mye ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 16.35): Skal reise i 7 timer og hadde vært digg å få ha nabosetet tomt. Skal ikke dra på en dag det er typisk mange reisende, noen som vet om dette er inkludert i VY pluss? Anonymkode: 6b94c...308 Har Vy+ 2 + 1 konfigurasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Del Skrevet 14. april Kjetil E skrev (5 minutter siden): Har Vy+ 2 + 1 konfigurasjon? Bare på hvilestolene, tror jeg. Anonymkode: 8177e...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 14. april #8 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare på hvilestolene, tror jeg. Anonymkode: 8177e...ba6 Ja mulig, jeg tenkte heller ikke på toget. Men Vy buss som har et pluss tilbud og der er det 1 + 2 konfigurasjon. Men på dagtog er det 2 + 2 også på pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå