Gå til innhold

Kan du annbefale dufpinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det å finne gode duftpinner har blitt en evig rundansjeg har gått på så mangen bomkjøp så jeg må spør om tips. Jeg leter etter noe som har sterk lukt men samtidig ikke syntetisk som iman ikke får hodeverk av, som varer lenge som ikke er rituals, synes rituals blir litt for sterkt og såpete og syntetisk for min smak. Jeg liker duftpinner som lukter cotton og rent på badet. Og i resten av huset liker jeg naturlukter som forest og trenoter og av å til krydrete varme lukter. Tror noen annbefalte meg et merke skandinavisk har noen erfaring med dette merket ? 😊 

Anonymkode: c54b9...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rusta har noen som er både billige og gode. De har også med "cotton" lukt. Man må bare snu pinnene innimellom, slik at man få frem duften. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Skandinavisk sin Skog. Den lukter furu-aktig. De har også noen mer cotton-aktige. Anbefales.

Anonymkode: 014de...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har brukt Skandinavisk sin Skog. Den lukter furu-aktig. De har også noen mer cotton-aktige. Anbefales.

Anonymkode: 014de...4f1

Lukter den mye og varer lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rituals (den hvite liker jeg best - lukter ikke så mye)

Bruka Design sine er også veldig gode :) Prosecco og Magnolia liker jeg best. Duftlysene fra Bruka er også veldig gode. Lukter ikke kjemisk og lukter ikke så mye

Bruka Design

Anonymkode: 2f10b...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det å finne gode duftpinner har blitt en evig rundansjeg har gått på så mangen bomkjøp så jeg må spør om tips. Jeg leter etter noe som har sterk lukt men samtidig ikke syntetisk som iman ikke får hodeverk av, som varer lenge som ikke er rituals, synes rituals blir litt for sterkt og såpete og syntetisk for min smak. Jeg liker duftpinner som lukter cotton og rent på badet. Og i resten av huset liker jeg naturlukter som forest og trenoter og av å til krydrete varme lukter. Tror noen annbefalte meg et merke skandinavisk har noen erfaring med dette merket ? 😊 

Beklager dette kan jeg ikke anbefale, men fraråder deg å bruke. Ikke heldig å gå og puste inn kjemikalier i time etter time, dag etter dag.

Anonymkode: 81704...bea

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Beklager dette kan jeg ikke anbefale, men fraråder deg å bruke. Ikke heldig å gå og puste inn kjemikalier i time etter time, dag etter dag.

Kan ikke du opprette din egen tråd om dette? Må absolutt alle tråder om duft i hjemmet bli ødelagt av avsporinger av de som ikke liker dette? Hvis du ikke kan anbefale noen så trenger en jo ikke å svare da, det er jo ikke slik at det er svare plikt i alle tråder på kg.

Jeg liker denne https://dufter.no/125-ml/59-forest-sedertre-edelgran-duftpinne-be-125-ml-800059.html 

Anonymkode: a4879...b61

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rituals cotton blossom er favoritten her i huset. Har de høyt oppe og få pinner i, så det lukter ikke så konsentrert. 

Anonymkode: 841e3...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt sånne, fordi de er veldig dyre. Bruker et rikt utvalg av røykelsespinner heller. En trenger ikke så mye da.
Jeg tenner en og går rolig igjennom rommene og da blir det en liten endring og god duft som varer lenge nok av gangen over alt. Anbefales. Ta en tur innom alternativbutikk og sniff før det kjøpes. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan ikke du opprette din egen tråd om dette? Må absolutt alle tråder om duft i hjemmet bli ødelagt av avsporinger av de som ikke liker dette? Hvis du ikke kan anbefale noen så trenger en jo ikke å svare da, det er jo ikke slik at det er svare plikt i alle tråder på kg.

Jeg liker denne https://dufter.no/125-ml/59-forest-sedertre-edelgran-duftpinne-be-125-ml-800059.html 

Hvorfor kommenterer du og avsporer enda mer? Du kan jo og liste deg forbi svar du ikke setter pris på? 
Min hensikt var og er å opplyse deg, men at du ikke liker det, det er din sak. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kommenterer du og avsporer enda mer? Du kan jo og liste deg forbi svar du ikke setter pris på? 
Min hensikt var og er å opplyse deg, men at du ikke liker det, det er din sak. 

Tror du virkelig ikke at sånne som deg har "opplyst" oss i alle de andre trådene om duftpinner? Tror du virkelig du er et unikum av et menneske som er den første som kommer med en slik opplysning i en tråd om duft? Du er ikke så spesiell. Vi vet dette fordi du er nr 3000 før deg som kommer inn i en duftpinne tråd for å si akkurat det. Vi bare bryr oss ikke så mye.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 15.45):

Kjøpte en med serinity på megaflis, ei jeg kjenner kjøpte lik, men med guvava og lyche. De lukter veldig godt. Min mann som klager på hodet av sånt, klager ikke av disse 

Anonymkode: 8c561...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har har noen fra H&M Home. Husker ikke hva de heter, men synes de lukter godt. Ikke for sterkt heller, selv med alle pinnene i 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...