finn.jajo Skrevet 13. november 2025 #101 Skrevet 13. november 2025 Kristina skrev (På 11.11.2025 den 13.49): Hehe det var nok det ja! Men hun fikk den, bra for henne og for barna. Ja det var kjempebra! Må være godt å endelig få flytta ut og komme seg et steg videre i livet. Jeg følger den andre kontoen hennes også, businesskontoen. Nå har hun og dama akkurat kommet i gang med en greie som de kaller sales mastery som "bare" koster 30 K å være med på. Så vidt jeg kan se er det en veldig salig blanding av å lære å selge budskapet sitt bra kombinert med tarot, spiritualitet, coaching og universet. Det blir sånn semi-åndelige greier. Jeg sliter litt med å forstå at hun (Anette) skal være ekspert på hvordan man skal gjøre seg mest mulig synlig online med forretningsideen sin. Hun bruker verken snap eller TikTok, og de platformene må jo være viktige om man skal drive online business vil jeg tro. 1 1
Lillibetha Skrevet tirsdag kl. 22:19 #102 Skrevet tirsdag kl. 22:19 Nå har det snart gått et år og jeg kjenner hun kjæresten, Marga, irriterer meg. Hun virker veldig selvopptatt og ellers opptatt av katter. Vil ikke spille noen rolle i barna til Anette sine liv og ikke flytte nærmere henne. Mye selvskryt av alt hun kan, Norges beste coach etc, men alt hun legger ut virker skrevet av Chatgpt. Hun gidder ikke skjule det engang. Jeg tror Anette er mye mer forelsket enn Marga og hun ofrer alt, mens Marga not so much. 7
Kristina Skrevet torsdag kl. 09:27 #103 Skrevet torsdag kl. 09:27 Lillibetha skrev (På 6.1.2026 den 23.19): Nå har det snart gått et år og jeg kjenner hun kjæresten, Marga, irriterer meg. Hun virker veldig selvopptatt og ellers opptatt av katter. Vil ikke spille noen rolle i barna til Anette sine liv og ikke flytte nærmere henne. Mye selvskryt av alt hun kan, Norges beste coach etc, men alt hun legger ut virker skrevet av Chatgpt. Hun gidder ikke skjule det engang. Jeg tror Anette er mye mer forelsket enn Marga og hun ofrer alt, mens Marga not so much. Interessant! Jeg synes også hun er irriterende hehe, måten hun snakker på irriterer meg. Og synes alt dette coach-greiene er veldig rart, skjønner ikke at man kan leve av å bare selge kurs seg i mellom (virker som om de alle kjenner hverandre og kjøper tjenester av hverandre.) Lurer på hva de tjener egentlig. 3
Pinnsvine Skrevet torsdag kl. 11:03 #104 Skrevet torsdag kl. 11:03 Kristina skrev (1 time siden): Interessant! Jeg synes også hun er irriterende hehe, måten hun snakker på irriterer meg. Og synes alt dette coach-greiene er veldig rart, skjønner ikke at man kan leve av å bare selge kurs seg i mellom (virker som om de alle kjenner hverandre og kjøper tjenester av hverandre.) Lurer på hva de tjener egentlig. Antageligvis svært lite. Det er et sirkulært økosystem der damer med butikker som selger tjenester kjøper tjenester av andre damer som har butikker som selger tjenester. En av dem selger hvordan bli flink på instagram, en av dem selger coaching, en av dem selger coaching om hvordan selge mer coaching, en av dem selger hvordan lage nettsider, en av dem selger hvordan gi bedre foredrag osv. Ingen av tingene er jo nødvendigvis ting som INGEN trenger, men de aller fleste kundene blir jo i dette miljøet og ikke vanlige kunder. 1
Kristina Skrevet fredag kl. 11:53 #105 Skrevet fredag kl. 11:53 Pinnsvine skrev (På 8.1.2026 den 12.03): Antageligvis svært lite. Det er et sirkulært økosystem der damer med butikker som selger tjenester kjøper tjenester av andre damer som har butikker som selger tjenester. En av dem selger hvordan bli flink på instagram, en av dem selger coaching, en av dem selger coaching om hvordan selge mer coaching, en av dem selger hvordan lage nettsider, en av dem selger hvordan gi bedre foredrag osv. Ingen av tingene er jo nødvendigvis ting som INGEN trenger, men de aller fleste kundene blir jo i dette miljøet og ikke vanlige kunder. Hjelpes! For et opplegg! Det virker SÅ rart. Jeg synes også språket de bruker om egen arbeidshverdag er så kunstig: "Jeg jobber i egen bedrift", "grunder", osv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå