finn.jajo Skrevet 13. november 2025 #101 Skrevet 13. november 2025 Kristina skrev (På 11.11.2025 den 13.49): Hehe det var nok det ja! Men hun fikk den, bra for henne og for barna. Ja det var kjempebra! Må være godt å endelig få flytta ut og komme seg et steg videre i livet. Jeg følger den andre kontoen hennes også, businesskontoen. Nå har hun og dama akkurat kommet i gang med en greie som de kaller sales mastery som "bare" koster 30 K å være med på. Så vidt jeg kan se er det en veldig salig blanding av å lære å selge budskapet sitt bra kombinert med tarot, spiritualitet, coaching og universet. Det blir sånn semi-åndelige greier. Jeg sliter litt med å forstå at hun (Anette) skal være ekspert på hvordan man skal gjøre seg mest mulig synlig online med forretningsideen sin. Hun bruker verken snap eller TikTok, og de platformene må jo være viktige om man skal drive online business vil jeg tro. 1 1
Lillibetha Skrevet 6. januar #102 Skrevet 6. januar Nå har det snart gått et år og jeg kjenner hun kjæresten, Marga, irriterer meg. Hun virker veldig selvopptatt og ellers opptatt av katter. Vil ikke spille noen rolle i barna til Anette sine liv og ikke flytte nærmere henne. Mye selvskryt av alt hun kan, Norges beste coach etc, men alt hun legger ut virker skrevet av Chatgpt. Hun gidder ikke skjule det engang. Jeg tror Anette er mye mer forelsket enn Marga og hun ofrer alt, mens Marga not so much. 9
Kristina Skrevet 8. januar #103 Skrevet 8. januar Lillibetha skrev (På 6.1.2026 den 23.19): Nå har det snart gått et år og jeg kjenner hun kjæresten, Marga, irriterer meg. Hun virker veldig selvopptatt og ellers opptatt av katter. Vil ikke spille noen rolle i barna til Anette sine liv og ikke flytte nærmere henne. Mye selvskryt av alt hun kan, Norges beste coach etc, men alt hun legger ut virker skrevet av Chatgpt. Hun gidder ikke skjule det engang. Jeg tror Anette er mye mer forelsket enn Marga og hun ofrer alt, mens Marga not so much. Interessant! Jeg synes også hun er irriterende hehe, måten hun snakker på irriterer meg. Og synes alt dette coach-greiene er veldig rart, skjønner ikke at man kan leve av å bare selge kurs seg i mellom (virker som om de alle kjenner hverandre og kjøper tjenester av hverandre.) Lurer på hva de tjener egentlig. 3
Pinnsvine Skrevet 8. januar #104 Skrevet 8. januar Kristina skrev (1 time siden): Interessant! Jeg synes også hun er irriterende hehe, måten hun snakker på irriterer meg. Og synes alt dette coach-greiene er veldig rart, skjønner ikke at man kan leve av å bare selge kurs seg i mellom (virker som om de alle kjenner hverandre og kjøper tjenester av hverandre.) Lurer på hva de tjener egentlig. Antageligvis svært lite. Det er et sirkulært økosystem der damer med butikker som selger tjenester kjøper tjenester av andre damer som har butikker som selger tjenester. En av dem selger hvordan bli flink på instagram, en av dem selger coaching, en av dem selger coaching om hvordan selge mer coaching, en av dem selger hvordan lage nettsider, en av dem selger hvordan gi bedre foredrag osv. Ingen av tingene er jo nødvendigvis ting som INGEN trenger, men de aller fleste kundene blir jo i dette miljøet og ikke vanlige kunder. 6
Kristina Skrevet 9. januar #105 Skrevet 9. januar Pinnsvine skrev (På 8.1.2026 den 12.03): Antageligvis svært lite. Det er et sirkulært økosystem der damer med butikker som selger tjenester kjøper tjenester av andre damer som har butikker som selger tjenester. En av dem selger hvordan bli flink på instagram, en av dem selger coaching, en av dem selger coaching om hvordan selge mer coaching, en av dem selger hvordan lage nettsider, en av dem selger hvordan gi bedre foredrag osv. Ingen av tingene er jo nødvendigvis ting som INGEN trenger, men de aller fleste kundene blir jo i dette miljøet og ikke vanlige kunder. Hjelpes! For et opplegg! Det virker SÅ rart. Jeg synes også språket de bruker om egen arbeidshverdag er så kunstig: "Jeg jobber i egen bedrift", "grunder", osv. 2 2
Heike72 Skrevet 31. januar #107 Skrevet 31. januar Pinnsvine skrev (På 8.1.2026 den 12.03): Antageligvis svært lite. Det er et sirkulært økosystem der damer med butikker som selger tjenester kjøper tjenester av andre damer som har butikker som selger tjenester. En av dem selger hvordan bli flink på instagram, en av dem selger coaching, en av dem selger coaching om hvordan selge mer coaching, en av dem selger hvordan lage nettsider, en av dem selger hvordan gi bedre foredrag osv. Ingen av tingene er jo nødvendigvis ting som INGEN trenger, men de aller fleste kundene blir jo i dette miljøet og ikke vanlige kunder. Og det er helt merkelig at de ikke benytter de sosiale mediene man faktisk kan tjene penger på i kursingen sin. Å bli kurset for å bli stor på insta er vel litt old eller? TikTok og Snap er jo grei nå og snart kommer det sikkert nye plattformer. Facebook og insta var vel stort for leeeeeenge siden.
Pinnsvine Skrevet 1. februar #108 Skrevet 1. februar Heike72 skrev (14 timer siden): Og det er helt merkelig at de ikke benytter de sosiale mediene man faktisk kan tjene penger på i kursingen sin. Å bli kurset for å bli stor på insta er vel litt old eller? TikTok og Snap er jo grei nå og snart kommer det sikkert nye plattformer. Facebook og insta var vel stort for leeeeeenge siden. Nei, du trenger bare treffe nok folk som er villig til å kjøpe. For sånne folk? Kanskje 20-30 stykker. Det klarer du helt fint på insta. Brukerne der er også eldre og har mer penger å søle bort
Lillibetha Skrevet 6. februar #109 Skrevet 6. februar Hvorfor vil ikke Marga ha noe med barna til Anette å gjøre? Nå har de vært sammen over et år. Jeg kjenner jeg ikke hadde villet være sammen med noen som ikke vil ha hele meg, og der inngår barna. Greit at de ikke flytter sammen enda, men de er jo aldri begge to sammen med dem, så de blir ikke kjent heller, virker det sånn. Når hun blir spurt om det, viker hun unna.
filifjonka Skrevet 6. februar #110 Skrevet 6. februar Lillibetha skrev (20 minutter siden): Hvorfor vil ikke Marga ha noe med barna til Anette å gjøre? Nå har de vært sammen over et år. Jeg kjenner jeg ikke hadde villet være sammen med noen som ikke vil ha hele meg, og der inngår barna. Greit at de ikke flytter sammen enda, men de er jo aldri begge to sammen med dem, så de blir ikke kjent heller, virker det sånn. Når hun blir spurt om det, viker hun unna. AT? Hun som dro til Spania? For et opplegg, tøvkjærringer!
Lillibetha Skrevet 6. februar #111 Skrevet 6. februar filifjonka skrev (43 minutter siden): AT? Hun som dro til Spania? For et opplegg, tøvkjærringer! Ja, og enig.
Kristina Skrevet 7. februar #112 Skrevet 7. februar Lillibetha skrev (14 timer siden): Hvorfor vil ikke Marga ha noe med barna til Anette å gjøre? Nå har de vært sammen over et år. Jeg kjenner jeg ikke hadde villet være sammen med noen som ikke vil ha hele meg, og der inngår barna. Greit at de ikke flytter sammen enda, men de er jo aldri begge to sammen med dem, så de blir ikke kjent heller, virker det sånn. Når hun blir spurt om det, viker hun unna. Men det kan jo være motsatt også, at AT ikke ønsker å endre livet til barna enda mer? De har gått gjennom store forandringer det siste året, med flytting fra Spania til Norge, skilsmisse, flytting til ny leilighet, så kanskje hun bare ønsker å skjerme dem for å få en ny "hovedperson" inn i dagliglivet? Som skilsmissebarn selv så husker jeg hvor kjipt jeg syntes det var når foreldrene mine fikk nye partnere... Bedre å ta det sakte! (Sier kanskje mer om de partnerne mine foreldre valgte hehe.) 1
finn.jajo Skrevet 14. februar #113 Skrevet 14. februar Jeg er ikke så mye på insta for tiden, og følger ikke så godt med på det som foregår, men jeg deler ikke helt oppfatningen av at kjæresten ikke ønsker å treffe ungene. Men hun virker ikke veldig på, og jeg synes det er lurt av AT å ikke involvere den nye for mye for tidlig. Det må jo holde lenge og vel for ungene at de har ei mor som "plutselig" blir lesbisk og kliner rundt med nydama på instagram. Jeg synes kontoen er blitt nokså kjedelig, syntes det var litt mer variasjon før. Nå er det mest alternativt pjatt om tarot, krystaller, affirmasjon og besøk hos dama som ærlig talt er rimelig kjedelig. Ser at nå i helga er de på kurs i Oslo i samisk sjamanisme som skal gå over 1,5 år. Og så er det treff eller retreats med de andre grunderdamene. I likhet med det som er nevnt tidligere her får jeg inntrykk av at de er en gjeng med damer som holder kurs for hverandre i hvordan de skal selge seg best mulig på nettet. Hørte ei anna dame som også er slik nettgrunder snakke om at de eneste omgangsfolkene hun hadde var andre grunderdamer fordi de hadde mest til felles. De drar sikkert inn en del nye folk også da, som blir frista til å betale de 20-30K det koster å delta på de kursene deres. Jeg tviler på at de er så gode som de hevder, jeg tror bare de markedsfører hverandres kurs for å få andre til å kjøpe tjenestene deres, noe inntekt må de jo ha. 3
filifjonka Skrevet 14. februar #114 Skrevet 14. februar finn.jajo skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke så mye på insta for tiden, og følger ikke så godt med på det som foregår, men jeg deler ikke helt oppfatningen av at kjæresten ikke ønsker å treffe ungene. Men hun virker ikke veldig på, og jeg synes det er lurt av AT å ikke involvere den nye for mye for tidlig. Det må jo holde lenge og vel for ungene at de har ei mor som "plutselig" blir lesbisk og kliner rundt med nydama på instagram. Jeg synes kontoen er blitt nokså kjedelig, syntes det var litt mer variasjon før. Nå er det mest alternativt pjatt om tarot, krystaller, affirmasjon og besøk hos dama som ærlig talt er rimelig kjedelig. Ser at nå i helga er de på kurs i Oslo i samisk sjamanisme som skal gå over 1,5 år. Og så er det treff eller retreats med de andre grunderdamene. I likhet med det som er nevnt tidligere her får jeg inntrykk av at de er en gjeng med damer som holder kurs for hverandre i hvordan de skal selge seg best mulig på nettet. Hørte ei anna dame som også er slik nettgrunder snakke om at de eneste omgangsfolkene hun hadde var andre grunderdamer fordi de hadde mest til felles. De drar sikkert inn en del nye folk også da, som blir frista til å betale de 20-30K det koster å delta på de kursene deres. Jeg tviler på at de er så gode som de hevder, jeg tror bare de markedsfører hverandres kurs for å få andre til å kjøpe tjenestene deres, noe inntekt må de jo ha. Det hele er bare motbydelig, hvor dumme tror de vil er. Det får ikke en krone av meg. Mange influensaen som blir lesbiske for tiden ser det ut til, det selger vel. Disse parrene består gjerne av gammel traver, og en som vil markedsføre seg...
Lunabelle Skrevet 14. februar #115 Skrevet 14. februar Pinnsvine skrev (På 1.2.2026 den 13.33): Nei, du trenger bare treffe nok folk som er villig til å kjøpe. For sånne folk? Kanskje 20-30 stykker. Det klarer du helt fint på insta. Brukerne der er også eldre og har mer penger å søle bort Og gjett hvem som har meldt seg på… Wenche Larsen, selvfølgelig! Anne-Briths største fan 😅 2
Lillibetha Skrevet 14. februar #116 Skrevet 14. februar (endret) Jeg regarerer på kurset hun selger nå, eller portalen da. Det koster 400 kr i måneden og stor ståhei fordi den skulle "stenge" på fredag. Vel, hun har sagt det samme flere ganger før, og at den da skulle bli dyrerer for de som meldte seg inn seinere. Men det blir den jo ikke. Hun skrev det samme juni 2025, april 2025, februar 2025, januar 2025 - og så videre. Hver gang: Dørene stenges den og den dagen klokken det og det, etter det vil prisene øke. Men prisene øker ikke. Jeg tenker det er villedende markedsføring. Endret 14. februar av Lillibetha 5
Kalkula Skrevet 15. februar #117 Skrevet 15. februar Lillibetha skrev (15 timer siden): Jeg regarerer på kurset hun selger nå, eller portalen da. Det koster 400 kr i måneden og stor ståhei fordi den skulle "stenge" på fredag. Vel, hun har sagt det samme flere ganger før, og at den da skulle bli dyrerer for de som meldte seg inn seinere. Men det blir den jo ikke. Hun skrev det samme juni 2025, april 2025, februar 2025, januar 2025 - og så videre. Hver gang: Dørene stenges den og den dagen klokken det og det, etter det vil prisene øke. Men prisene øker ikke. Jeg tenker det er villedende markedsføring. Alt for å lure kløner til å kjøpe kurs de ikke trenger... 1
Heike72 Skrevet 15. februar #118 Skrevet 15. februar (endret) Jeg skjønner ikke at det går ann å livnære seg på å holde digitale kurs om å komme seg opp og fram på some. Og det uten å ha peiling på/bruke de sosiale medier som faktisk er inn og er de største; Snapchat og TikTok. Det er jo der pengene ligger. Hun sier jo selv at hun ikke har peiling på Snapchat. Hun prøvde å bruke det, men det varte vel i to dager. Burde man ikke ha peiling på alt om Snapchat og TikTok når man skal kurse folk i å komme seg opp og fram på sosiale medier?? «Risiker å bli dritgod på some» står det i business profilen hennes 🙈🙈 Endret 15. februar av Heike72 2
finn.jajo Skrevet 15. februar #119 Skrevet 15. februar Heike72 skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner ikke at det går ann å livnære seg på å holde digitale kurs om å komme seg opp og fram på some. Og det uten å ha peiling på/bruke de sosiale medier som faktisk er inn og er de største; Snapchat og TikTok. Det er jo der pengene ligger. Hun sier jo selv at hun ikke har peiling på Snapchat. Hun prøvde å bruke det, men det varte vel i to dager. Burde man ikke ha peiling på alt om Snapchat og TikTok når man skal kurse folk i å komme seg opp og fram på sosiale medier?? «Risiker å bli dritgod på some» står det i business profilen hennes 🙈🙈 Den portalen hennes er vist også perfekt om du bare vet at du vil starte en digital/online business, men ikke aner hva du skal drive med. Snakk om å selge katta i sekken. Sikkert mange som kan tenke seg å leve av en online business uten helt å ha noen plan, for så å melde seg inn der og tro at det er svaret og at alt løser seg. Ser også at de fleste som kommenterer på postene hennes er andre damer som driver med et eller annet salg, alt fra det alternative til hjemmeheklede lysestaker/lysholdere. Sliter også med å skjønne at kjæresten skal være så eksepsjonelt god. Jeg tipper hun har gjort bra butikk på å møte ei med 20 000 følgere, for da får hun solgt seg inn til langt flere. Forretningsmessig bra trekk. 1
Heike72 Skrevet 15. februar #120 Skrevet 15. februar finn.jajo skrev (58 minutter siden): Den portalen hennes er vist også perfekt om du bare vet at du vil starte en digital/online business, men ikke aner hva du skal drive med. Snakk om å selge katta i sekken. Sikkert mange som kan tenke seg å leve av en online business uten helt å ha noen plan, for så å melde seg inn der og tro at det er svaret og at alt løser seg. Ser også at de fleste som kommenterer på postene hennes er andre damer som driver med et eller annet salg, alt fra det alternative til hjemmeheklede lysestaker/lysholdere. Sliter også med å skjønne at kjæresten skal være så eksepsjonelt god. Jeg tipper hun har gjort bra butikk på å møte ei med 20 000 følgere, for da får hun solgt seg inn til langt flere. Forretningsmessig bra trekk. Dritgod på some med Instagram og Facebook føler jeg er ti år tilbake i tid 🙈 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå