Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
finn.jajo skrev (På 26.5.2025 den 19.30):

Enig. Det er ikke måte på hvor romantisk det var. Nå ligger det nok en video der om hvordan hun ble hodestups forelska og elsket den nye på avstand i flere måneder mens hun desperat prøvde å ordne opp i skiten sin. Ganske ordrett sitert. 

Jeg lar meg fascinere av at det de snakker om… på en måte bare er rør…. Også skjønner jeg ikke at noen vil betale for å sitte å høre på sånt 🥱 Men det er GØY å følge med på dem… for det er bare så rart…. Det de begge sitter å prater om… ha ha ha 

• Liker 3
Skrevet

Ikke nok med at Anette selv har fortalt kjærlighetshistorien i ørten deler, nå skal vi få høre kjæresten sin versjon i sikkert like mange deler også 😵‍💫 godt det ikke melkes for alt det er verdt da.

• Liker 5
Skrevet
plomman skrev (På 1.6.2025 den 11.23):

Ikke nok med at Anette selv har fortalt kjærlighetshistorien i ørten deler, nå skal vi få høre kjæresten sin versjon i sikkert like mange deler også 😵‍💫 godt det ikke melkes for alt det er verdt da.

Etter å ha sett delingene den siste uka tror jeg ikke vi får kjærestens versjon i like mange deler, hun virker litt mer nøktern enn Annette. Litt mer jordnær, forelska ja, men flyr ikke rundt oppe på rosa skyer.

Men at dette blir forretning etter hvert - helt klart! 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
finn.jajo skrev (På 4.6.2025 den 18.16):

Etter å ha sett delingene den siste uka tror jeg ikke vi får kjærestens versjon i like mange deler, hun virker litt mer nøktern enn Annette. Litt mer jordnær, forelska ja, men flyr ikke rundt oppe på rosa skyer.

Men at dette blir forretning etter hvert - helt klart! 

Tja. Nyeste story fra kjæresten: Hun ble forelsket i Anette fordi de har møtt hverandre i tidligere liv. Usikker på begges nøkternhet 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Denne delingen begynner rett og slett å bli klein.

• Nyttig 2
Skrevet

Åh dette elsker jeg. Klart de har fått opp samme bilder fra tidligere liv begge to! På hesteryggen. Men dama tar litt forbehold: bare *kanskje* skulle de ri i strid da Anette ledet vei. Alt det andre: at det faktisk var Anette på en hesterygg, i et tidligere liv og med enda rødere hår - det er liksom uten tvil. Men det med strid er bare kanskje.

Elsker folk som er så crazy som de to der. Null skam, null logikk, bare klin kokorototo. Ler godt fordi det i min verden er fullstendig fjernt. (De ville nok ledd av meg og.)  Ønsker dem alt godt, da. Så lenge Anette ikke snakker så fryktelig ned eksen og barna i omtalen av sitt tidligere liv (altså tidligere i dette livet 😅) er det bare å kjøre på, synes jeg. De gærne har det godt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Makan til selvopptatt dame. På spørsmål om hvordan det er å  gjennomføre 50/50 ordning med barna, klager hun på at hun må flytte mellom to hjem. Altså. Ikke et ord om dett er fint for barna eller ikke. Hun føler seg nemlig ikke hjemme noen av stedene. 

Endret av Lillibetha
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...