Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger og har fulgt  Anette Thaulow lenge på Instagram. Synes hun er ekte og en som formidler livets ups and downs. Så absolutte langt unna en vanlig influenser med mye tomprat og null innhold.  Men det er alltid ett men 😉 Det er nå slutt mellom henne og mannen  (bor sammen) og hun har fått seg ny jentekjæreste som hun besøker i helgene. Anette reagerer på at folk er troll i kommentarfelt når hun publiserer det. Helt enig, ingen har noe med hvordan de lever og organiserer familien, men tenker når du publiserer på sos medier må de vente både positive og negative tilbakemeldinger. Skjønner det kan være sårende med negative og bevisst  sårende kommentarer,  men det er vel noe du må ta med når du deler livet ditt? 

• Liker 2
Skrevet

Har også fulgt henne en stund. Begynner dog å få henne litt i halsen fordi jeg opplever henne som veldig stressa og det synes jeg er slitsomt å følge med på. Samt at disse "fæle" kommentarene og meldingene hun får er jo egentlig ikke så fæle, eller? Den siste meldingen hun delte at hun hadde fått var jo tydelig fra ei dame som ikke var helt god, og som bare prata tull. Som voksent menneske så hadde jeg ikke giddi å engasjert meg en gang, slett og blokk liksom. Men synes hun er litt ømfintlig på tilbakemeldinger.

Synes forøvrig det er hyggelig at hun har fått seg ny kjæreste og ser lykkeligere ut.

• Liker 5
Skrevet

Jeg fulgte henne før, men syns det blir for mye "mas" og opplever at hun bare er enda en som skal selge kurs for å lykkes på sosiale medier, med akkurat de samme tipsene og råde som alle som selger slike kurs gir. Jeg bet faktisk på et av gratiskursene hennes 😅

Når det gjelder å få stygge kommentarer som går på legning og private forhold syns jeg ikke det skal aksepteres i det hele tatt. Alle skal kunne vise hvem de elsker uten å mota negative kommentarer om det. 

Jeg har ikke sett kommentarene det er snakk om, for jeg følger henne ikke lenger, men syns det er bra hun reagerer og viser at det ikke er ok. 

En ting er å få negative kommentarer på klestil, valg du tar om reklame, produkter du selger, steder du spiser og hvordan du oppfører deg osv., noe helt annet er å få negative tilbakemeldinger på hvem du er. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

...

Endret av finn.jajo
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg liker henne egentlig veldig godt, men synes hun virker litt vel hyper for tiden

Endret av Lillibetha
  • Liker 1
Skrevet
Lillibetha skrev (11 timer siden):

Jeg liker henne egentlig veldig godt, men synes hun virker litt vel hyper for tiden

Du sier noe der. 

Skrevet

Jeg liker henne egentlig veldig godt men utlevering av hennes og Martins seksualliv gikk godt over grensen for hva jeg tenker er ok å dele.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
moroklompen skrev (2 timer siden):

Jeg liker henne egentlig veldig godt men utlevering av hennes og Martins seksualliv gikk godt over grensen for hva jeg tenker er ok å dele.

Enig. Jeg liker generelt ikke så godt når folk- etter lange samliv - sier til alle som vil høre at de aldri har hatt bedre sex, aldri har forstått hva kjærlighet er før nå etc. Tenker de ikke på hvor sårende det er for den forlatte part? Si det til bestevenninna di, men ikke til alle venner, og i alle fall ikke på nettet - og i alle fall ikke når du har barn. 

Det hele virker litt voldsomt og panisk. Først var hun veldig utbrendt (deprimert, ville jeg kanskje sagt heller?) og nå helt hyper og ukritisk. Jeg tenker det nok vil kræsje om en stund, når realitetene synker inn - det er jo ikke bare bare for en ny dame, uten egne barn; å steppe inn som stemor f.eks. Og hun nye dama virker å ha litt nok med sin egen spiritualitet og katter. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Kanskje hun er i en manisk periode, eksmannen ser jeg på som veldig oppegående hvertfall.

• Liker 1
Skrevet
Linebruker skrev (6 timer siden):

Kanskje hun er i en manisk periode, eksmannen ser jeg på som veldig oppegående hvertfall.

Ja, han virker oppegående. Dog litt sært å leve av å skrive masteroppgaver for andre - ikke det mest etisk høyverdige jeg har hørt ;-) 

• Liker 5
Skrevet
Lillibetha skrev (1 time siden):

Ja, han virker oppegående. Dog litt sært å leve av å skrive masteroppgaver for andre - ikke det mest etisk høyverdige jeg har hørt 😉

Bedre å leve av det enn å være en influenser.

Skrevet
Lillibetha skrev (2 timer siden):

Ja, han virker oppegående. Dog litt sært å leve av å skrive masteroppgaver for andre - ikke det mest etisk høyverdige jeg har hørt ;-) 

Oppegående og oppegående.. Har du lest på facebooken hans? Pro Trump og litt diverse.

• Liker 4
Skrevet
plomman skrev (På 12.5.2025 den 21.56):

Oppegående og oppegående.. Har du lest på facebooken hans? Pro Trump og litt diverse.

Han sier selv han bare krangler i alle jobber og ikke klarer innordne seg, og velger da å skrive masteroppgaver for andre - altså skikkelig bedrageri, som han er stolt av. Jeg forstår ikke helt hva som er oppegående med ham. Intelligent - ja, men resten - tja. 

• Liker 8
Skrevet

Har fulgt familien lenge. Nå ofrer hun barn og mann for å masse engasjement. Nå ligger 5(!) deler ute om hvordan hun møtte hun nye. For det er vel det hun jobber med? Å skape engasjement. Hadde jeg vært mannen hadde jeg bedt om å bli holdt utenfor dette, at mitt navn ikke skal nevnes noe mer. Det hele gir en vond følelse i magen. Barna har hun eksponert hele tiden først for ADHD, så for hjemneskole i Spania. Held tiden fremstilt som en hel familien. Som hun Nå har revet i filler. At hun ønsker å eksponere familien på denne måten nå er helt hinsides all fornuft. Virker som alle heier på de, men negative kommentarer bare sletter hun, forståelig nok. Syns nesten synd på henne nå som realitetene må synke inn snart. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har fulgt henne et par år snart. Syntes det var forfriskende med de utradisjonelle valgene de tok. Nå handler det stort sett bare om forelskelse og den nye dama, noe jeg egentlig ikke synes er så spennende. Synes også det er litt merkelig å servere så mye om forelskelse og ny kjæreste på nettet når det er unger med i bildet. Det er fint at hun er lykkelig, men jeg tviler på at ungene blir veldig lykkelige av at foreldrene skiller seg, to hjem og at mamma hopper rett inn i et nytt forhold.

Vet ikke helt om jeg kjøper at hun gikk fra å være utbrent til å bli frisk på 6-8 uker. For det var ca. så lenge hun holdt seg unna å poste noe særlig på insta før hun sto fram med ny kjæreste. Virker som det er veldig høyt oppe nå. Så vil jeg jo tro at hverdagen kommer plutselig. En husholdning skal bli til to, man må bo nært hverandre for at ungene skal kunne slippe å reise for mye og langt. Kjæreste på andre siden av Oslofjorden er vel ikke bare bare når kabalen skal gå opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
finn.jajo skrev (3 timer siden):

Jeg har fulgt henne et par år snart. Syntes det var forfriskende med de utradisjonelle valgene de tok. Nå handler det stort sett bare om forelskelse og den nye dama, noe jeg egentlig ikke synes er så spennende. Synes også det er litt merkelig å servere så mye om forelskelse og ny kjæreste på nettet når det er unger med i bildet. Det er fint at hun er lykkelig, men jeg tviler på at ungene blir veldig lykkelige av at foreldrene skiller seg, to hjem og at mamma hopper rett inn i et nytt forhold.

Vet ikke helt om jeg kjøper at hun gikk fra å være utbrent til å bli frisk på 6-8 uker. For det var ca. så lenge hun holdt seg unna å poste noe særlig på insta før hun sto fram med ny kjæreste. Virker som det er veldig høyt oppe nå. Så vil jeg jo tro at hverdagen kommer plutselig. En husholdning skal bli til to, man må bo nært hverandre for at ungene skal kunne slippe å reise for mye og langt. Kjæreste på andre siden av Oslofjorden er vel ikke bare bare når kabalen skal gå opp. 

Har tenkt det samme som deg, syntes det blir vel mye «kliss» med tanke på at bruddet er helt nytt og det er barn i bildet. De er for små nå til å finne det på nett, men om ikke så mange år så vil de kunne se hele historien…tviler på det er så stas for en tenåring. 
Er litt ambivalent på om jeg liker henne eller ikke egentlig. Har fulgt henne fra de flyttet til Spania, og vet fortsatt ikke helt hva jeg tenker om henne. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (22 timer siden):

Har tenkt det samme som deg, syntes det blir vel mye «kliss» med tanke på at bruddet er helt nytt og det er barn i bildet. De er for små nå til å finne det på nett, men om ikke så mange år så vil de kunne se hele historien…tviler på det er så stas for en tenåring. 
Er litt ambivalent på om jeg liker henne eller ikke egentlig. Har fulgt henne fra de flyttet til Spania, og vet fortsatt ikke helt hva jeg tenker om henne. 

Hun virker veldig på en egotripp. Drar ungene ned til Spania, flytter fra ene sted til det andre der, bytter skoler hit og dit, styrer på - fordi HUN må "finne seg selv". Deretter finner hun ny kjæreste og må kringkaste det så voldsomt på nettet fordi HUN har funnet seg selv. Jeg synes ikke hun nye kjæresten virker som en som er klar til å være stemor heller, mye store ord, kvasifilosofi, høy på seg selv hun også. Det er to barn på 9 og 5 år oppi dette, som hun eksponerer hele tiden. Jeg føler jeg ser på et tog som går i rasende fart, og snart vil kræsje.

Endret av Lillibetha
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 16.5.2025 den 22.09):

Jeg får litt inntrykk av at hun er forelska i selve forelskelsen. Å lage en 6 delers føljetong om hvordan hun traff den nye kjæresten er jo litt overkill. Mulig det skulle komme flere deler..

Jeg mener jeg hørte henne eller eksmannen si at ungene hadde fri tilgang til ipad. For en litt oppegående 9-åring så er det fullt mulig å søke opp ting på nettet, for eksempel mors navn og finne videoer som hyller ny kjæreste og forelskelse. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
finn.jajo skrev (47 minutter siden):

Jeg får litt inntrykk av at hun er forelska i selve forelskelsen. Å lage en 6 delers føljetong om hvordan hun traff den nye kjæresten er jo litt overkill. Mulig det skulle komme flere deler..

Jeg mener jeg hørte henne eller eksmannen si at ungene hadde fri tilgang til ipad. For en litt oppegående 9-åring så er det fullt mulig å søke opp ting på nettet, for eksempel mors navn og finne videoer som hyller ny kjæreste og forelskelse. 

Forelskelse går jo alltid over.....er trist med slike som skal ha det heletiden. Ikke forstår at dette er en fase bare.

Skrevet
Linebruker skrev (18 timer siden):

Forelskelse går jo alltid over.....er trist med slike som skal ha det heletiden. Ikke forstår at dette er en fase bare.

Kan virke som hun er blitt «frelst». Og at alle de plagene hun har hatt i årevis ble borte «nesten» over natten pga at hun fikk en ny kjæreste (som det kan høres ut som hun forfulgte til hun fikk henne). Så hun må jo ha hatt det helt for jævlig sammen med Martin og barna.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...