Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har egentlig ikke noe spørsmål. Men jeg sitter og har det ganske så kjipt nå. Jeg og min eks gjorde det nettopp slutt. Vi ble enige om det, da endel ting gjorde at forholdet ikke fungerte. Hvor en av tingene for min del var sjalusien hans. Selv om vi begge fortsatt har følelser. Vi har fortsatt litt kontakt og jeg vil han bare godt. 
I dag fikk jeg høre at han allerede flørter med noen andre. Det er ikke engang en uke siden det ble slutt, og han satt og sa at han alltid kom til å elske meg. Så ligger han mest sannsynlig med noen allerede. Dette er vel noe han gjør for å gå videre med livet, og før vi ble sammen, vet jeg at han lå mye rundt. Men det føles helt forferdelig likevel.

Han har jo lov til det selvsagt. Jeg bare forstår det ikke, jeg blir uvel av tanken på å være med en annen mann. Kroppen min vil bare ha han. Forstår ikke hvordan han kan gå så lett videre 

Tar gjerne imot tips til hvordan jeg bør tenke og hva jeg burde gjøre fremover 

Anonymkode: 4dbeb...0e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være en måte å få deg sjalu på da. 

Anonymkode: 4ab4e...a08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

for å unngå å tenke på og være trist over et brudd. For å oppmuntre seg selv. Få bekreftelse på at han har sjansen hos andre kvinner. For å komme videre så snart som mulig 

Anonymkode: 30a94...d24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han går videre, så enkelt.

Du gjør hva du mener er rett for deg. Så enkelt. 

Ingen her er i hodet hans så alt blir bare fantasi og spekulasjoner på hvorfor han ligger med andre. Og ingen gar noe med det å gjøre. 

Anonymkode: 21898...08b

AnonymBruker
Skrevet

Får jo en følelse av at jeg ikke betydde så mye likevel. Og han hadde blitt rasende om jeg hadde ligget med noen så fort. Men for all del, vi er forskjellige og håndterer til forskjellig. Dette gjør det for så vidt lettere for meg også, for nå føler jeg ikke lengre bare empati og omsorg for han. Problemet mitt er at jeg ikke orker tanken på å involvere meg med noen andre. Jeg vil jo egentlig bare ha han, dessverre, men det går vel over 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er vel noe han gjør for å gå videre med livet, og før vi ble sammen, vet jeg at han lå mye rundt.

vet du forresten med sikkerhet at han var tro mot deg? Du vet... på segselv kjenner man andre heter det seg. Når han var så sjalu var det kanskje fordi han visste hva han selv holdt på med

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

vet du forresten med sikkerhet at han var tro mot deg? Du vet... på segselv kjenner man andre heter det seg. Når han var så sjalu var det kanskje fordi han visste hva han selv holdt på med

Nei vet ikke med sikkerhet. Men har en sterk følelse av at han har hatt i hvert fall hun her på vent 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

har en sterk følelse av at han har hatt i hvert fall hun her på vent 

Var det hans sjalusi som var problemet, sier du? 

Anonymkode: a7887...36f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat dette.

Ts, de som er altfor sjalu er i én av to kategorier. Enten er de ekstremt usikre og gjerne har opplevd utroskap før eller opplevd det i familiehjemmet mellom foreldre etc og har en ekstrem frykt derfra, eeeeeellers er de selv illojale parterne. De vet hva de selv gjør bak ryggen og går utifra at ens partner oppfører seg på samme vis = ekstrem sjalusi.

Med tanke på det du beskriver, tror jeg garantert han var av sistnevnte...

Anonymkode: 850e7...eab

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var det hans sjalusi som var problemet, sier du? 

Anonymkode: a7887...36f

Dette er det jo felles venner av oss som sier til meg nå. Er det sjalusi å innse at han kan ha hatt noen på vent? 
Han var så sjalu at han ikke ville jeg skulle drive med hobbyen min fordi det kunne være andre menn der. Ville ikke at jeg skulle gå i «utfordrende klær» (helt vanlige klær for en på min alder), uansett hvor jeg var uten han så var han redd noen skulle flørte med meg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Jeg har egentlig ikke noe spørsmål. Men jeg sitter og har det ganske så kjipt nå. Jeg og min eks gjorde det nettopp slutt. Vi ble enige om det, da endel ting gjorde at forholdet ikke fungerte. Hvor en av tingene for min del var sjalusien hans. Selv om vi begge fortsatt har følelser. Vi har fortsatt litt kontakt og jeg vil han bare godt. 
I dag fikk jeg høre at han allerede flørter med noen andre. Det er ikke engang en uke siden det ble slutt, og han satt og sa at han alltid kom til å elske meg. Så ligger han mest sannsynlig med noen allerede. Dette er vel noe han gjør for å gå videre med livet, og før vi ble sammen, vet jeg at han lå mye rundt. Men det føles helt forferdelig likevel.

Han har jo lov til det selvsagt. Jeg bare forstår det ikke, jeg blir uvel av tanken på å være med en annen mann. Kroppen min vil bare ha han. Forstår ikke hvordan han kan gå så lett videre 

Det er en grunn til at det kalles for rebound. 

Du skal tenke på deg selv og glemme denne fjotten av en mann. Ord og handlingene hans samsvarer ikke. Bare glem han. 

Tenk de styggeste tankene du kan klare om han bare for å komme deg videre. 

Hadde han virkelig elsket deg så hadde han ikke holdt på slik. Da hadde han gjort alt i sin makt for å vise deg hvor høyt han elsker deg. 

Så for å sitere meg selv og mine tanker om slike menn:

"For en pompøs dritt av en mann"

Her kommer det bare dritt ut av hans munn. 

Anonymkode: 26450...b63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen går rett til neste for å komme over noen, ikke fordi man er over noen. 

Folk er forskjellige. Jeg er heller ikke interessert i andre menn i det hele tatt når jeg sørger over og kommer å prøve komme meg over et brudd. Men jeg har jo fått rådet mange ganger, av venner av begge kjønn, at gå ut og date igjen, det hjelper. For noen gjør det jo det. Uten at det betyr at de har det bedre eller takler det lettere.

Anonymkode: 31cd0...4cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei!

Men gjør ofte det. De finner en annen . Jo mer vondt bruddet er jo fortere går se videre. De er ikke flink til å sitte i følelsene sine. Og det ligger mer i naturen deres å gjøre det siden de egentlig skal spre genene sine. Han har nok flørtet litt med hun før seg også vil jeg tro. Det skjedde mest sannsynlig ikke helt plutselig. Jeg har truffet en nå som nettopp gjorde det slutt med damen. Vi er forelsket. Så ting kan snu. 

Anonymkode: 06a0f...410

AnonymBruker
Skrevet

Du skal jo være glad du er kvitt han med sånn sjalusi! Altså hallo. Skjerpings. Ville tenkt at her gjorde skjebnen meg en tjeneste. Du vil se det om en stund. 

Anonymkode: 06a0f...410

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...