AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:56 #1 Del Skrevet søndag kl 11:56 Ja, jeg er blitt utsatt for overgrep som barn og i ungdomsår. Ikke sammenhengende i lang tid, slik som dessverre noen opplever, men tilfeller her og der. Når det gjelder sex så var jeg veldig promiskuøs i mine yngre dager. Jeg følte meg underlegen når jeg hadde sex med andre som jeg likte og hadde vel et anstrengt forhold til det rent personlig, så sexlysten ødla for meg og gjorde situasjoner værre for meg. Nå som godt voksen er ikke sexlysten den samme, jeg er singel og har ikke behov ift det. Men oppdaget nylig at jeg fikk ett skikkelig crush på en jeg omgås. Kjenner det i hele kroppen og merker jeg blir veldig rolig rundt han for å kontrollere meg, men samtidig kommer denne underlegenheten. Hvorfor får jeg den? Er det noen som skjønner hva jeg mener? Føler meg som en liten jente når det skjer og det er jo kleint når jeg er en voksen dame. Merkelig og vet ikke hva jeg skal tenke om det. Redd for at han skal lukte lungen og utnytte det. Anonymkode: 46a2f...336 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:57 #2 Del Skrevet søndag kl 11:57 *lukte lunten Anonymkode: 46a2f...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet søndag kl 18:48 #3 Del Skrevet søndag kl 18:48 Vanskelig å svare på dette. Føler kanskje fagfolk heller burde få spørsmålet. Er du underlegen men vil ikke være det? Er du ikke underlegen men føler deg slik likevel - altså du føler noe du ikke ønsker å føle? Er du underlegen og vil være det, men er redd for at mannen vil utnytte deg? Hva legger du da i «utnytte»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:10 #4 Del Skrevet søndag kl 19:10 Er KG blitt et fristed for traumatiserte? Kan ikke dere holde depresjonene for dere selv. Anonymkode: d47bf...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:05 #5 Del Skrevet søndag kl 21:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er KG blitt et fristed for traumatiserte? Kan ikke dere holde depresjonene for dere selv. Anonymkode: d47bf...5ba Eller kan ikke du bare holde deg unna KG? Anonymkode: 46a2f...336 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:08 #6 Del Skrevet søndag kl 21:08 Erfarenmann skrev (2 timer siden): Vanskelig å svare på dette. Føler kanskje fagfolk heller burde få spørsmålet. Er du underlegen men vil ikke være det? Er du ikke underlegen men føler deg slik likevel - altså du føler noe du ikke ønsker å føle? Er du underlegen og vil være det, men er redd for at mannen vil utnytte deg? Hva legger du da i «utnytte»? Jeg forstår, ja det kan jo hende. Jeg har bare ikke tenkt over det på samme måte før, bare tenkt at det var normalt eller at jeg bare var «blyg» på en måte. Så ville bare sjekke om andre kjente seg igjen på det. Men ja kan godt hende at jeg må snakke med fagfolk om det, for skjønner ikke helt hvorfor jeg blir sånn. Anonymkode: 46a2f...336 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:50 #7 Del Skrevet søndag kl 22:50 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er KG blitt et fristed for traumatiserte? Kan ikke dere holde depresjonene for dere selv. Anonymkode: d47bf...5ba Er du butthurt? Anonymkode: c9b0b...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:35 #8 Del Skrevet i går, 00:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du butthurt? Anonymkode: c9b0b...ce7 Er du? Anonymkode: 46a2f...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:46 #9 Del Skrevet i går, 01:46 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du? Anonymkode: 46a2f...336 Absolutt ikke. Anonymkode: c9b0b...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå