AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste. Anonymkode: 6f312...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Gir bort til venninner eller på Finn. Anonymkode: ee3ec...16d 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Jeg spør chat gpt om alternativ bruk. Eller kaster. Hender også jeg tar med på ferietur, og kaster før hjemreisen, om de er "ok nok", men ikke noe jeg ønsker å bruke fast. Anonymkode: a923a...b76
AlternativX Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Jeg synes det er ekkelt med brukt hudpleie på finn, kjøper kun uåpnet. Jeg kaster.
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste. Anonymkode: 6f312...7ba Gir bort eller bruker det andre plasser. Kropp eller føtter. Toner til kropp, serum til føtter, samme med masker. Cleanser blir dusjkrem. Anonymkode: 48074...208 3
Frøken.stille Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Samboeren min får det jeg ikke bruker. Han er ikke så kresen 😅 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april Gir bort til venninner. Får av og til av de også. Samme med parfymer. Anonymkode: 89e90...c3f
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 13.45): Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste. Anonymkode: 6f312...7ba Er det uåpnet, selg det på finn, ellers kastes det. Anonymkode: 137bf...7a9
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 13.45): Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste. Anonymkode: 6f312...7ba Om jeg ikke bruker produktene i ansiktet bruker jeg de på føtter og hender før jeg legger meg. Og går ikke det så gir jeg det bort til familie og venner. Anonymkode: 91ab3...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå