AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:45 #1 Del Skrevet søndag kl 11:45 Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste. Anonymkode: 6f312...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:50 #2 Del Skrevet søndag kl 11:50 Gir bort til venninner eller på Finn. Anonymkode: ee3ec...16d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:54 #3 Del Skrevet søndag kl 12:54 Jeg spør chat gpt om alternativ bruk. Eller kaster. Hender også jeg tar med på ferietur, og kaster før hjemreisen, om de er "ok nok", men ikke noe jeg ønsker å bruke fast. Anonymkode: a923a...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet søndag kl 20:30 #4 Del Skrevet søndag kl 20:30 Jeg synes det er ekkelt med brukt hudpleie på finn, kjøper kun uåpnet. Jeg kaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:07 #5 Del Skrevet søndag kl 21:07 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste. Anonymkode: 6f312...7ba Gir bort eller bruker det andre plasser. Kropp eller føtter. Toner til kropp, serum til føtter, samme med masker. Cleanser blir dusjkrem. Anonymkode: 48074...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå