Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste.

Anonymkode: 6f312...7ba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gir bort til venninner eller på Finn.

Anonymkode: ee3ec...16d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør chat gpt om alternativ bruk. Eller kaster. Hender også jeg tar med på ferietur, og kaster før hjemreisen, om de er "ok nok", men ikke noe jeg ønsker å bruke fast. 

Anonymkode: a923a...b76

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt med brukt hudpleie på finn, kjøper kun uåpnet. Jeg kaster.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva gjør dere med hudpleieprodukter dere ikke får brukt av ulike grunner? Har noen serum, tonere og kremer/masker jeg ikke får brukt som jeg synes det er for ille å kaste.

Gir bort eller bruker det andre plasser. Kropp eller føtter. Toner til kropp, serum til føtter, samme med masker. Cleanser blir dusjkrem.

Anonymkode: 48074...208

• Nyttig 3
Skrevet

Samboeren min får det jeg ikke bruker. Han er ikke så kresen 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir bort til venninner. Får av og til av de også. Samme med parfymer.

Anonymkode: 89e90...c3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 13.45):

Er det uåpnet, selg det på finn, ellers kastes det.

Anonymkode: 137bf...7a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 13.45):

Om jeg ikke bruker produktene i ansiktet bruker jeg de på føtter og hender før jeg legger meg. Og går ikke det så gir jeg det bort til familie og venner.

Anonymkode: 91ab3...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...