AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:21 #1 Del Skrevet søndag kl 10:21 Enkelt spørsmål: G-string eller tai til dame i slutten av 30åra? Blir ikke enig med meg selv hva som er best å bruke.... Anonymkode: e75bd...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:23 #2 Del Skrevet søndag kl 10:23 Når du først har blitt så gammel så vet du vel hva du trives med? Anonymkode: da6c2...943 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:24 #3 Del Skrevet søndag kl 10:24 Du ber fremmede om å fortelle deg hva du foretrekker? Anonymkode: 55188...b46 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:06 #4 Del Skrevet søndag kl 12:06 Hvor mange er det som skal se undertøyet ditt da? Stort sett ingen, og da velger jeg det som er mest behagelig, nemlig ei vanlig ensfarget truse i bomull. Anonymkode: c22b9...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:09 #5 Del Skrevet søndag kl 12:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange er det som skal se undertøyet ditt da? Stort sett ingen, og da velger jeg det som er mest behagelig, nemlig ei vanlig ensfarget truse i bomull. Anonymkode: c22b9...fae Har til og med klippet av trusedelen på noen controltop-strømpebukser som jeg nå bruker som vanlige truser 😀 Anonymkode: c22b9...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:14 #6 Del Skrevet søndag kl 12:14 Bruker brazillian truser. Blir snart 40. Anonymkode: 80191...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:18 #7 Del Skrevet søndag kl 12:18 Det du liker best selv. Anonymkode: c16d1...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:22 #8 Del Skrevet søndag kl 12:22 Uten truse med truse du bestemmer helt selv. Anonymkode: 3471a...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:25 #9 Del Skrevet søndag kl 12:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du bestemmer selv hva type truse du vil bruke. Anonymkode: 3471a...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:28 #10 Del Skrevet mandag kl 07:28 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Uten truse med truse du bestemmer helt selv. Anonymkode: 3471a...04c Og noen bruker strømpebukse men ikke truse under Anonymkode: c22b9...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 03:18 #11 Del Skrevet tirsdag kl 03:18 Denne vil nok passe, TS: Anonymkode: 09c54...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 03:47 #12 Del Skrevet tirsdag kl 03:47 Bestemortruse Anonymkode: 45a79...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:13 #13 Del Skrevet tirsdag kl 10:13 AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 12.21): Enkelt spørsmål: G-string eller tai til dame i slutten av 30åra? Blir ikke enig med meg selv hva som er best å bruke.... Anonymkode: e75bd...ccf Du må da bruke det du selv finner best og behageligst. Hvem vet eller kan svare deg på nettopp dette? Anonymkode: 0b1b4...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:19 #14 Del Skrevet tirsdag kl 10:19 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må da bruke det du selv finner best og behageligst. Hvem vet eller kan svare deg på nettopp dette? Anonymkode: 0b1b4...618 ...Og hvem skal se hva du har på deg under ei bukse, skjørt, kjole? Om det er ei "bestemortruse" eller G-streng så tar du selvfølgelig det som er best å gå med uten å spørre andre? Anonymkode: c22b9...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:26 #15 Del Skrevet tirsdag kl 10:26 G-streng eller brazilian her, alt for å unngå trusekant på rumpa iallfall, det er så stygt og kjærring det. Anonymkode: 90ca9...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:30 #16 Del Skrevet tirsdag kl 10:30 Må du velge deg en fast truse? jeg er i slutten av 40 årene. Jeg bruker string, tai og highwaste . På sommeren bruker jeg mammalukker / sykkelshorts under korte kjoler skjørt. Forskjellen fra 20 årene og 40 årene er vel det siste, jeg går ikke med string under korte skjørt lenger. Anonymkode: 605bd...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:37 #17 Del Skrevet tirsdag kl 10:37 Går med det jeg synes er behagelig, hjemme går jeg ofte uten truse men jeg har myk bukse på da. Anonymkode: f47e7...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:41 #18 Del Skrevet tirsdag kl 10:41 Jeg er 48 og bruker kun Hipster String. Anonymkode: 872f2...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå