AnonymBruker Skrevet i går, 10:02 #1 Del Skrevet i går, 10:02 Jeg er utsultet på alenetid og egentid. Får sniket meg ut på trening innimellom, men ellers er jeg omringet av mann og/eller barn hele tiden. Hva gjør du for få egentid? Anonymkode: d1a44...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:24 #2 Del Skrevet i går, 10:24 Vi disponerer hytte, så når det når et makspunkt bytter vi på å ta med ungene dit alene, mens den andre får summet seg en helg. Mannen bruker ofte de helgene til å hente seg inn på jobb og trene. Mens jeg gjerne er sosial på kvelden og ligger på sofaen resten av dagen 😅. Ellers i hverdagen pleier jeg å stå opp tidlig og trene før jobb (og slippe morgenstyret) 3 dager i uken. Mens han gjerne trener når jeg legger et par-tre kvelder i uken. Vi har ikke barnepass, så vi må avlaste hverandre. Og så er vi veldig nøye på å være i seng før 22 i hverdager for å ikke bli trøtte monstre mot hverandre. Anonymkode: 493b3...b40 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babbo Skrevet i går, 10:58 #3 Del Skrevet i går, 10:58 Jobbe redusert og få fritid og trening på dagtid 🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #4 Del Skrevet i går, 11:04 babbo skrev (5 minutter siden): Jobbe redusert og få fritid og trening på dagtid 🥰 Heldige deg ❤️ Dette har jeg dessverre ikke muligheten til, vi har helt normale lønninger begge to. Jobber ikke en av oss fullt så går det ikke rundt. Anonymkode: d1a44...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #5 Del Skrevet i går, 11:52 Er 50% ufør så har et par dager i uken på dagtid for meg selv. Uten de dagene hadde det blitt minimalt. Mannen har en mancave han liker å trekke seg tilbake i etter ungene er lagt da, så blir en time eller to på kvelden ofte Anonymkode: 6b5f7...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:04 #6 Del Skrevet i går, 12:04 Mannen tar med barna ut av huset regelmessig, enten på lekeplass, trampolinepark, skogsturer, sykkelturer etc. Noen ganger tar han de med på familiebesøk på en annen kant av landet for en helg. Anonymkode: 36084...fdd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:08 #7 Del Skrevet i går, 12:08 Jobbe turnus.🤭 Anonymkode: a2fec...e7c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:10 #8 Del Skrevet i går, 12:10 babbo skrev (1 time siden): Jobbe redusert og få fritid og trening på dagtid 🥰 Et privilegium de fleste menn ikke har. Anonymkode: 11c2c...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet i går, 12:13 #9 Del Skrevet i går, 12:13 Vi er begge ufør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #10 Del Skrevet i går, 12:14 Jeg hadde ikke egentid da barna var små. Tok opp igjen denne delen av livet da de var ferdige med småskolen. Anonymkode: 1ffb6...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:15 #11 Del Skrevet i går, 12:15 Har egentid hver dag så og si. Ungene legger seg kl 18 og 19, tenåringen er stort sett på trening eller sitter på rommet sitt. Bare hyggelig om han kommer ned og er sammen med meg. Mannen drar stort sett på trening eller gamer på kveldstid, sende kveldene vi ikke planlegger å være sammen såner jeg stort sett alene i 2-3 timer hver kveld. I helgene får jeg sove og drikker kaffe på sengen alene når jeg våkner, og ellers kan jeg stort sett dra ut med venninner evt når jeg ønsker. Han tar ungene om jeg sier ifra, aldri noe spørsmål. Anonymkode: 950d8...72c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:21 #12 Del Skrevet i går, 12:21 Mannen tar kveldsmat, kveldsstell og legger ungene (jeg står opp med dem), så har egentid under leggingen. Den tar sin tid😅 Så har vi litt tid sammen før vi legger oss. Alltid i seng til 22 for å unngå å bli monstre som hun over skrev😂 I helgene hender det at en av oss gjør noe alene med ungene så den andre får egentid. Anonymkode: 3c94f...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #13 Del Skrevet i går, 12:56 Jeg savner mer tid til å være alene i huset og rydde/organisere/vaske. Har alenetid på kvelden, men da er jeg oftest veldig sliten. Har også litt fleksibilitet på jobb, så det hender jeg er hjemme og ordner litt mens barna er i barnehagen. Men det monner lite. Skulle gjerne hatt 10 ganger så mye alenetid, samtidig som jeg ikke egentlig ønsker mindre tid med barna. Anonymkode: 376aa...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #14 Del Skrevet i går, 15:37 Har en delvis udugelig mann på hjemmebane, men han er flink til å jobbe i alle fall. Så jeg krevde å jobbe kraftig redusert, så får jeg i alle fall litt tid på dagtid. Før var det tilnærmet ingen egentid. Ja, har vurdert skilsmisse, men alt i alt går det i pluss nå som jeg jobber redusert. Anonymkode: fad6e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:31 #15 Del Skrevet i går, 17:31 Er sykemeldt, men det varer heldigvis ikke evig… Anonymkode: 74231...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:32 #16 Del Skrevet i går, 17:32 Hver kveld etter klokken 19 koser jeg meg med bøker og et glass vin eller en kopp te. Anonymkode: 9d52c...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet i går, 17:33 #17 Del Skrevet i går, 17:33 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er utsultet på alenetid og egentid. Får sniket meg ut på trening innimellom, men ellers er jeg omringet av mann og/eller barn hele tiden. Hva gjør du for få egentid? Anonymkode: d1a44...01f Man planlegger sammen med partner…? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:35 #18 Del Skrevet i går, 17:35 Egentiden jeg har er stort sett bare at jeg tar meg et bad en gang eller to i uka på en times tid. Jeg ammer da, så det er vanskelig for meg å få så mye egentid ut over det, men når baby sover ute i vogna så får jeg jo tatt meg en kopp kaffe eller te og titta litt på telefonen eller noe sånt. Anonymkode: 070bd...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:36 #19 Del Skrevet i går, 17:36 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er utsultet på alenetid og egentid. Får sniket meg ut på trening innimellom, men ellers er jeg omringet av mann og/eller barn hele tiden. Hva gjør du for få egentid? Anonymkode: d1a44...01f Stå opp tidligere enn resten av gjengen 😂 Anonymkode: 9d38c...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:39 #20 Del Skrevet i går, 17:39 For meg var redningen å jobbe 80% turnus - da hadde jeg noen formiddager alene når jeg hadde fridag og kveldsvakt. Ulempen var selvfølgelig at jeg måtte jobbe helg og høytider. Nå er barna 7 og 10 så de er litt mer selvgående, og jeg har i tillegg blitt utbrent og går på AAP, så nå mangler det ikke på egentid 🙈 Anonymkode: ae854...0b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå