AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Noen ganger fungerer det og andre ganger ikke, som regel ikke til foreninger som driver loppe-marked etc, da må jeg få ei dansk venninne til å bruke mobile pay, og så vippse henne. Går det ikke an å få dette til å virke 100% ? Anonymkode: ef0b4...60f
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Mobile pay og vipps er ikke det samme. Anonymkode: 2b9b4...5b8
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mobile pay og vipps er ikke det samme. Anonymkode: 2b9b4...5b8 Men de skal kunne brukes om hverandre. Den danske må registrere seg i Vipps, bare. Anonymkode: da78f...120
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Jeg vippset til danske MobilePay-kunder da jeg var i Danmark i februar. Den ene fungerte det helt fint med, mens den andre feilet og jeg fikk beskjed om at mottaker måtte sette opp et mottakerkort. Da var det altså MP-brukeren i Danmark som ikke hadde lagt inn et bankkkort for å motta penger på. Dette er tydeligvis ikke et krav for betaling innenfor Danmark, men altså et krav for Vippsing mellom landene. Jeg vet ikke om det samme gjelder de du har forsøkt å vippse, men i så fall, er det ikke Vipps/MobilePay som ikke fungerer, men det er mottakeren som ikke har konfigurert sin MP-konto for internasjonale transaksjoner. Anonymkode: a07aa...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå