Gå til innhold

Påskegodt, blir det litt hver dag eller mest på en dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spiser dere litt påskegodt hver dag eller hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 6ebe2...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiser dere litt påskegodt hver dag eller hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 6ebe2...c3e

Når mine var små fikk de påske-egget påskeaften isteden for lørdagsgodtet . Hadde det ut påsken . Ser mange driver å fylle det opp hver dag isteden . Det blir vel opp til hver og en hvordan dette løses 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg har drege i meg alt allereie. Kvota var 6 kvikklunsj og ein pose chips. Dette heldt i 2 dagar.

Jaja.

Anonymkode: 05be7...00e

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser ikke påskegodt i det hele tatt. Det jeg vil ha er evig utsolgt pga priskriger. Var det samme ståa i fjor også. 

Anonymkode: 3dca7...71d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt hverdag, men det blir færre måltider, står opp til brunch så spiser ikke både frokost og lunsj. Er ute hver dag og tar litt snacks istedet for kveldsmat, så totalt blir det ikke så mye mer

Anonymkode: ea7de...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ungene får påskeegg på påskeaften. Vi voksne spiser ikke godteri bare fordi det er påske. Men vi lager litt ekstra god mat, kjøper fenalår, mye vilt til middag, og lager nok også hjemmelaget is til dessert eller en kake i løpet av påsken. Når ble det egentlig vanlig at påske = godteri hver dag? 
Sykt samfunn… 

Anonymkode: c7c1f...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (to voksne) har et påskeegg (tror det er 35 cm) fremme heeeele påsken ( fra i går til 2. påskedag). Det står på bordet og vi napper noen biter når vi har lyst på. Og så tar vi med oss noen kvikk lunsj, hjemmelaget kjeks og noen Solo bokser på tur utenom.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig jeg kjøper en pose med påskemarsipan og en kartong med de egga. Jeg skal døtte i meg egga den ene dagen og kun den og marsipanen den andre dagen. 

Anonymkode: d4c54...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke påsken starter på ordentlig før torsdag - første fridag. Har kjøpt litt ekslusiv og fint innpakket marsipan, og dette komme på bordet skjærtorsdag... Funker delvis som pynt..  Finnes litt annet og billigere smågod også, og dette står vel normalt på kjøkkenet, der man kan forsyne seg...

Ellers blir det mye god mat. Pleier å bake en veldig god og mektig ostekake, som går som dessert og så finnes det også en suksessterte. Bare voksne folk i huset.

Anonymkode: 0106d...2e0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vokst opp med å reise på landsted i påsken, fra palmehelga. Egg fikk vi lørdagen palmehelga, også påfyll onsdagen og påskeaften. Istedenfor å få en stor porsjon en gang, delte min mor opp samme mengde i flere dager. Koselig å våkne til påfyll og lettere å porsjonere ut for små, ivrige mager. Holder samme tradisjon som voksen, men det er ikke snakk om mengder hver gang. Fokuset er mer på fri sammen, lange frokoster og mye kos, men påskeegg hører til for stemningen. 

Anonymkode: 91d50...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Spiser ikke påskegodt i det hele tatt. Det jeg vil ha er evig utsolgt pga priskriger. Var det samme ståa i fjor også. 

Anonymkode: 3dca7...71d

Og hva er det du vil ha som er utsolgt da? 

Anonymkode: f174a...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser sikkert litt påskegodis påskeaften, ingen andre dager. Er ikke komfortabel med å trykke usunnheter i trynet flere dager på rad 😛

Anonymkode: 67934...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine får påskeegg skjærtorsdag for da starter ferien hos oss. Dette fordeler de selv utover påsken 

Anonymkode: 516bc...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...