hecuba Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Jepp, jeg begynner å bli lei dette problemet. Jeg liker å bruke halv cup ettersom jeg ikke har så store pupper, men brystvorten er alltid på nippet til å falle ut! Er det vanlig? Eller velger jeg feil type BH-er? Huff og uff, ikke lett det her!
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Kjenner meg igjen her ja...I dag har jeg på meg en sånn teit en igjen
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har prøvd å kjøpe BH-er med større cup-størrelse, men husker egentlig ikke om det hjalp, for jeg klipper alltid av vaskelappen og alle andre lapper, så vet ikke hvilke som er B og hvilke som er C
Gjest StoreSky Skrevet 13. mars 2006 #7 Skrevet 13. mars 2006 En større cup og en mindre str i omkrets.
hecuba Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2006 Har BH-er fra A til C. Har hatt samme problemet med alle.. Begynner egentlig å lure på hva slagt størrelse jeg har.. :klø: Er det ikke slik at man ofte har større cup enn man skulle tro?
lillesky Skrevet 13. mars 2006 #9 Skrevet 13. mars 2006 Er nok ikke riktig størrelse nei. Har opplevd det jeg og, med for små bher. Ikke særlig lekkert. Velg riktig bh.
Nella Skrevet 13. mars 2006 #10 Skrevet 13. mars 2006 Hater sånne bher. Favoritten nå om dagen er balconett bh ene fra Lindex. Syns de er de beste med tanke på passform for meg. Ta deg en tur på lindex og ta med deg de forskjellige typene de har i prøverommet og test de. Sånn fant jeg ut at disse var best. Få målt deg og finn riktig størrelse også så er det litt lettere
hecuba Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Ifølge den målingen må jeg ned en størrelse i cupen og opp i omkretsen.. Bruer mest 70-75 b. Disse ser ikke for store ut i mine øyne. Ikke noe luft eller noe mellom puppen og BH-en, altså. Men skal jeg gå ned da? :klø: Vet ikke helt om jeg stoler på den målesaken, jeg.. Likevel. Jeg blir forvirret når alt fra a til c passer.. Endret 13. mars 2006 av hecuba
hecuba Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2006 Kanskje jeg har en rar puppe-form, eller noe.. :klø:
Gjest -eline- Skrevet 13. mars 2006 #13 Skrevet 13. mars 2006 I foelge slike maalegreier er jeg 75C... men haugevis av mine bh'er i 75c gir meg dobbelpupp! Jeg kan da ikke vaere 75D?!? De er da ikke saa store! Var faktisk en lang reportasje paa "This Morning" her i UK for noen uker siden om akkurat dette: de spurte mange damer paa gaten hvilken stoerrelse de hadde og deretter fikk dem maalt... alle sammen hadde feil stoerrelse, stort sett var cup-stoerrelsen for liten...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. mars 2006 #14 Skrevet 13. mars 2006 Som Hecuba stoler jeg ikke på den målingen der nei. Sjekket akkurat nå, og i følge utregneren skal jeg bruke 70A Jeg har bh'er i størrelsene 70B, 70C, 75A og 75B, og brystvortene spretter utenfor i alle disse bh'ene.
Gjest Jalileh Skrevet 13. mars 2006 #15 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har 75 D i følge den måletabellen, og det har jeg ikke. Bruker b og c jeg... :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #16 Skrevet 13. mars 2006 Ifølge måletabellen er jeg 70A, noe som er helt feil. Har prøvd den størrelsen før og blir omtrent kvalt for den er så stram.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. mars 2006 #17 Skrevet 13. mars 2006 (endret) I følge den tabellen er jeg 80DD/E.. Men det er jo utrolig vanskelig å finne da Ender opp med at jeg må kjøpe 80C og det er alltid for lite, og får samme problemet som trådstarter her.. Dessuten syns jeg alle bh'er som er D-cup eller større ser så rare ut (det virker som om man må se etter bestemor-bh'er for å få tak i den str).. Syns egentlig ikke puppene mine er så store heller.. Endret 13. mars 2006 av *MissA*
iss Skrevet 13. mars 2006 #18 Skrevet 13. mars 2006 Å finne riktig bh er utrolig vanskelig! Tror det er sant at stort sett så skal man ha en cup større en det man tror,... Selv synes jeg ikke puppen mine er spesielt store! Men av c cup får jeg dobbeltpupp, så jeg bruker d. Kommer an på puppeformen også tror jeg... Jeg har iallefall funnet min str, som jeg ikke får dobbeltpupp av, eller som puppen detter ut av!
Lythande Skrevet 13. mars 2006 #19 Skrevet 13. mars 2006 Jeg vil anbefale dere å dra innom en undertøysbutikk (ikke lindex, h&m eller kappahl) og få hjelp til å finne riktig bh-størrelse. Jeg gikk rundt med feil bh i flere år, trodde jeg var 80H og det viste seg at jeg var 65G. Ganske så stor forskjell.
Gjest Catwoman Skrevet 13. mars 2006 #20 Skrevet 13. mars 2006 ja.. jeg har samme problemet... ordentlig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå