Gå til innhold

Menn på The Well

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Direkte tull. Jeg er der ofte, aldri sett, hørt eller opplevd noe ekkelt.

Jeg har ikke snakket om noe ekkelt, jeg har bare snakket om å følge med på våre medgjester. Du gjør det kanskje ikke, og det skal man respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

The Well kunne ha vært et annet og bedre sted uten alle blotterne og kikkerne, som dessverre bidrar til å forslumme plassen.

Anonymkode: a3de6...053

Det er vel det klientellet det er overvekt av på slike sære steder.

Som han "Snok"-brukeren (lever opp til navnet) skriver, så handler det om å kikke og å vise seg frem.

Anonymkode: 95d2b...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Som han "Snok"-brukeren (lever opp til navnet) skriver, så handler det om å kikke og å vise seg frem.

Her var det altså snakk om en velutstyrt, muskuløs Adonis, som likte å stå naken og smøre seg langsomt inn med olje. Noe damene som var tilstede åpenbart likte og satte pris på.

Også mener du at det handler om blotting og kikking😂😂snakk om å ha mindreverdighetskomplekser😂

Anonymkode: 301c4...eb2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du drar dit med den minste tanke rundt det seksuelle så har du ingen tind der å gjøre. 

Anonymkode: ad020...b97

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Her var det altså snakk om en velutstyrt, muskuløs Adonis, som likte å stå naken og smøre seg langsomt inn med olje. Noe damene som var tilstede åpenbart likte og satte pris på.

Også mener du at det handler om blotting og kikking😂😂snakk om å ha mindreverdighetskomplekser😂

Var dette på The Well?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det handler jo åpenbart om både blotting og kikking. Mannen er en selvfornøyd ekshibisjonist og kvinnene liker det de ser.

Altså ingenting å ta på vei for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud...

Blottere. Kikkere. Sære steder.

Tipper de fleste som skriver i denne tråden aldri har vært på spa - hverken i Larvik, i Son eller på Kolbotn eller andre steder.

Anonymkode: f83b9...d84

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (På 14.4.2025 den 8.55):

Stirring er ufint enten det er på kafe, på butikken, på stranda eller på The Well.

Allikevel skjer det at enkelte (damer og menn) ikke har lært set folkeskikk og må stirre.

Man stirrer og nyter synet. Hva andre mener om folkeskikk, er revnende likegyldig.

Anonymkode: b8a83...fc3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Snublefot62 said:

Var dette på The Well?

Ja, i sommer. Utendørs der man soler seg naken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror du kunne ha nytte av en ordbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (7 timer siden):

Det handler jo åpenbart om både blotting og kikking. Mannen er en selvfornøyd ekshibisjonist og kvinnene liker det de ser.

Altså ingenting å ta på vei for.

Det er sånne som deg som ødelegger stedet og dets rykte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er sånne som deg som ødelegger stedet og dets rykte.

Det er ikke jeg som er omtalt her.

De gangene jeg har besøkt The Well har det vært fullt i alle avdelinger og på parkeringsplassen, og det er i tillegg blitt investert i et tilhørende hotell.

I den grad jeg har påvirket stedets omdømme har jeg vanskelig for å se at det  har hatt negativ effekt.

Men nå tror ikke jeg at jeg påvirker stedets omdømme, så jeg tar ikke æren for det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (3 timer siden):

Det er ikke jeg som er omtalt her.

De gangene jeg har besøkt The Well har det vært fullt i alle avdelinger og på parkeringsplassen, og det er i tillegg blitt investert i et tilhørende hotell.

I den grad jeg har påvirket stedets omdømme har jeg vanskelig for å se at det  har hatt negativ effekt.

Men nå tror ikke jeg at jeg påvirker stedets omdømme, så jeg tar ikke æren for det.

Det var godt å høre at du ikke har så mange åndsbrødre der, som jeg fryktet. Vi vet jo alle at renomméet har vært frynsete (bl.a. pga  blotter- og kikkermentaliteten, som du så treffende illustrerer), men justisen er kanskje blitt strengere, og miljøet tryggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 11.34):

Det er jo ikke nakenhet i seg selv hun synes er ubehagelig, men faren for å bli utsatt for glaning. Og jo, selv om jeg elsker the well og det stort sett går knirkefritt  når man går der uten klær forstår jeg bekymringen. Man drar ikke der for å glo, sier du. Nei det er godt at du ikke gjør det, men alle er ikke som deg desverre. Så da hjelper det lite å snakke ut fra eget perspektiv 

Anonymkode: 6f9b7...ef7

Da tolker vi det ulikt. Vedkommende spør jo hvordan folk ser ut.

Forøvrig går det security rundt der og snakker til folk som ikke oppfører seg. Og det er absolutt menn som er der alene, som glaner (når det er nakendag). Så folk får glane da og heller få voksenkjeft.

De fleste drar dit for å kose seg på spa med venner eller partner. Noen er tilfeldigvis nakne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stine2025 skrev (På 14.4.2025 den 14.19):

Jeg ser virkelig ikke problemet. Noen liker tydelig å vise seg fram. Da kan det jo ikke være feil å titte litt. Det skader jo ingen. 

Skader ingen! Det må da være lov å kikke litt på lekre mannehunks!! 😀 Han likte helt sikkert at du og venninna di så på også. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 18.49):

Det var godt å høre at du ikke har så mange åndsbrødre der, som jeg fryktet. Vi vet jo alle at renomméet har vært frynsete (bl.a. pga  blotter- og kikkermentaliteten, som du så treffende illustrerer), men justisen er kanskje blitt strengere, og miljøet tryggere.

Hvordan vet du det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

At det skjer ting er det ikke tvil om.

Utfordringen er at vi nordmenn ikke har kultur for dette, og dermed har vi en tendens til å fråtse. Litt som med alkohol og helgefyll. Jeg har besøkt mange steder rundt om i Europa, hvor dette med nakenhet på spa/sauna er helt naturlig. Har bare gode erfaringer, kanskje med unntak av et sted i Polen. Det var det mange eldre menn som siklet. 

Anonymkode: c5acc...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg (dame, uten interesse for annet enn å bade naken i varmt vann og ta badstu) drar på the well et par ganger i måneden. Jeg ser ingenting av det folk her skriver om. Alt jeg ser er folk som oppfører seg helt normalt. 

Anonymkode: 0d3cd...8fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg (dame, uten interesse for annet enn å bade naken i varmt vann og ta badstu) drar på the well et par ganger i måneden. Jeg ser ingenting av det folk her skriver om. Alt jeg ser er folk som oppfører seg helt normalt. 

Anonymkode: 0d3cd...8fd

Jeg  (dame, som er der flere ganger iløpet av året) har heller ikke sett hverken blottere eller kikkere. Eller folk som ikke har oppført seg normalt. Spørsmålet var dog klientellet, og jeg har sett noen flotte og velutstyrte menn der ( uten at det gjør meg til en kikker, eller dem til blottere) Det er tross alt en spa hvor man kan gå naken.....

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 0.08):

Overvekt er riktig ord 😉

Anonymkode: ef95d...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...