AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #1 Del Skrevet i går, 07:42 Har planlagt langhelg på The Well. Har sett på andre tråder at det står mye om eldre, overvektige menn som stirrer og viser seg fram. Mitt spørsmål er om dette er normalen, eller om det finnes noen flotte velbygde menn der også. Kjenner godt til retningslinjene der, og vet at det er et seriøst, flott spa, ikke et sexhus, men er nysjerrig på klientellet. Anonymkode: 301c4...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #2 Del Skrevet i går, 07:44 Hva betyr «viser seg frem»? Mener du at overvektige skal gjemme seg? Anonymkode: e6e98...204 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet i går, 07:56 #3 Del Skrevet i går, 07:56 Det er alle typer mennesker der. Hvis man synes nakenhet er ubehagelig anbefaler jeg å velge en dag med påbudt badetøy. Man drar ikke dit for å glo på andre, så det spiller vel ingen trille hvordan folk ser ut. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:35 #4 Del Skrevet i går, 08:35 Jeg så en særdeles velbygd mann der i sommer. Lå og solte seg ved utebasseng et, og reiste seg opp av og til for å smøre seg inn med olje. Muskuløs, velutstyrt og kjekk. Meg og veninna mi titta litt ekstra på han for å si det mildt😋 Anonymkode: 301c4...eb2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:38 #5 Del Skrevet i går, 11:38 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg så en særdeles velbygd mann der i sommer. Lå og solte seg ved utebasseng et, og reiste seg opp av og til for å smøre seg inn med olje. Muskuløs, velutstyrt og kjekk. Meg og veninna mi titta litt ekstra på han for å si det mildt😋 Anonymkode: 301c4...eb2 Nice😁 Anonymkode: 301c4...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet i går, 11:58 #6 Del Skrevet i går, 11:58 Vi drar riktignok alltid på tirsdag fordi det da er badetøydag så aner ikke hvordan klientellet er på nakendag, men på tirsdager er klientellet like variert som i kassekøen på Kiwi. Noen unge, noen eldre, par, ikke par, venninner, single etc. Noen er pene, andre er mindre pene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine2025 Skrevet i går, 12:30 #7 Del Skrevet i går, 12:30 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg så en særdeles velbygd mann der i sommer. Lå og solte seg ved utebasseng et, og reiste seg opp av og til for å smøre seg inn med olje. Muskuløs, velutstyrt og kjekk. Meg og veninna mi titta litt ekstra på han for å si det mildt😋 Anonymkode: 301c4...eb2 Ja, det finnes noen prakteksemplarer der. Særlig om sommeren. Det er et seriøst sted, og man skal ikke stirre, men en ekstra titt på noen prakteksemplarer bak solbrillene skader ingen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet i går, 15:10 #8 Del Skrevet i går, 15:10 Å kikke og å bli kikka på, er jo hele grunnen til å gå på nakenspa. Det er jo bare fritt og deilig. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #9 Del Skrevet i går, 15:46 Phitta Phjong skrev (36 minutter siden): Å kikke og å bli kikka på, er jo hele grunnen til å gå på nakenspa. Det er jo bare fritt og deilig. Nei, virkelig ikke! Anonymkode: a54e5...f85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:02 #10 Del Skrevet i går, 16:02 50 minutter siden, Phitta Phjong said: Å kikke og å bli kikka på, er jo hele grunnen til å gå på nakenspa. Det er jo bare fritt og deilig. Hvis man ser et flott eksemplar av det motsatte kjønn, så kikker alle. Det er fullstendig latterlig å påstå det motsatte. Anonymkode: 301c4...eb2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 16:11 #11 Del Skrevet i går, 16:11 Phitta Phjong skrev (1 time siden): Å kikke og å bli kikka på, er jo hele grunnen til å gå på nakenspa. Det er jo bare fritt og deilig. Og dette er grunnen til at jeg ikke drar.. For jeg hadde ikke vært der for å bli glodd på.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet i går, 16:20 #12 Del Skrevet i går, 16:20 (endret) Nå må disse trådene om The Well ta slutt. Idioti. Dra dit i stedet for å trolle. Eller til Larvik eller til Son, som er tilsvarende steder. Det er kjedelig og fredelig. Noen med badetøy, noen nakne. Folk passer sine egne saker, tar badstu, chiller. Ikke noe seksuelt. Bare noe trollene finner på. Slutt med dette surret. Mods bør ta grep før The Well saksøker KG. Endret i går, 16:21 av Hunmedham 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 17:37 #13 Del Skrevet i går, 17:37 Hunmedham skrev (1 time siden): Noen med badetøy, noen nakne. Folk passer sine egne saker, tar badstu, chiller. Ikke noe seksuelt. Folk har seg på The Well. Folk har seg på Farris Spa. Folk har seg på jobb, og folk har seg på treningssenteret og julebord. Dette er virkeligheten. Det er bare å forholde seg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:41 #14 Del Skrevet i går, 18:41 2 hours ago, Hunmedham said: Nå må disse trådene om The Well ta slutt. Idioti. Dra dit i stedet for å trolle. Eller til Larvik eller til Son, som er tilsvarende steder. Det er kjedelig og fredelig. Noen med badetøy, noen nakne. Folk passer sine egne saker, tar badstu, chiller. Ikke noe seksuelt. Bare noe trollene finner på. Slutt med dette surret. Mods bør ta grep før The Well saksøker KG. Så utrolig latterlig. Dette er et en tråd postet i seksualitets delen i et kvinneforum på nett. Også går blir det normalisert over at noen har sett noen lekre menn. Fullstendig latterlig. Anonymkode: 301c4...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden SlemUlv skrev (6 timer siden): Og dette er grunnen til at jeg ikke drar.. For jeg hadde ikke vært der for å bli glodd på.. Så du lar det hindre deg? Anonymkode: f9997...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden 9 hours ago, SlemUlv said: Og dette er grunnen til at jeg ikke drar.. For jeg hadde ikke vært der for å bli glodd på.. Han vi så likte nok å vise seg fram. Var nesten som et Chippendales show måten han smurte seg inn med oljen. En stor, veltrent og muskuløs kropp med et utstyr som stod i stil😎 Vinn vinn. Han likte å vise seg fram, og vi likte definitivt å se på. Ser ikke noe problem med det..... Anonymkode: 301c4...eb2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden stine2025 skrev (14 timer siden): Det er et seriøst sted, og man skal ikke stirre, men en ekstra titt på noen prakteksemplarer bak solbrillene skader ingen😁 Sant, sant, med en gang man tar solbrillene på, er man usynlig for omverden Anonymkode: 354b7...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden Phitta Phjong skrev (12 timer siden): Å kikke og å bli kikka på, er jo hele grunnen til å gå på nakenspa. Korrekt. Anonymkode: 354b7...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vi så likte nok å vise seg fram. Var nesten som et Chippendales show måten han smurte seg inn med oljen. En stor, veltrent og muskuløs kropp med et utstyr som stod i stil😎 Vinn vinn. Han likte å vise seg fram, og vi likte definitivt å se på. Ser ikke noe problem med det..... Anonymkode: 301c4...eb2 Kjønnsroller i fritt forfall… Anonymkode: 354b7...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden SlemUlv skrev (13 timer siden): Og dette er grunnen til at jeg ikke drar.. For jeg hadde ikke vært der for å bli glodd på.. Realistisk sett må du nok regne med å bli stirret på akkurat like mye eller lite som på badestranda, svømmehallen, eller for den sals skyld på REMA 1000. Slik er mange mennesker. De stirrer, og noe må de jo stirre på. Stirringen ble ikke oppfunnet den dagen The Well åpnet dørene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå