AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Når ble keisersnittet utført? Altså hvilke uke/dag. Takk for svar på forhånd! Anonymkode: 94016...e7c
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april En fredag. Skulle hatt dagen før, en torsdag- men så ble det for travelt på operasjonsstua- så de skjøv meg frem til neste dag. Siden jeg var planlagt og det ikke hastet på den måten. I ettertid synes jeg mitt barn fikk en bedre fødselsdato med den ekstra dagen 😀 Anonymkode: 5d2fa...5bb
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Mente svangerskapsuke/dag...😅 altså når i svangerskapet Anonymkode: 94016...e7c
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april 38+4 med den første og 37+0 med den andre. Anonymkode: f2675...cfe
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april Torsdag. 10 dager før termin. Ute av sykehuset lørdagen. Anonymkode: ee16e...f95
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april 38+3 og 39+4 varierer Når de setter opp, men som regel innen for de siste 14 dagene er vanlig. Ulike sykehus setter opp slikt på faste dager i ukene. Anonymkode: c992c...ccf
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april 12 dager etter termindatoen Anonymkode: 17089...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå