AnonymBruker Skrevet i går, 06:17 #1 Del Skrevet i går, 06:17 Har akkurat fått meg en korthåret kattunge, og har nå fått litt å tenke på med tanke på håndvask. Dere som har katt - vasker dere alltid hendene etter å ha kodet med katten? Og hva med for eksempel om dere sitter med katten i fanget og spiser snacks? Slutter dere å spise frem til dere har fått vasket dere på hendene igjen? Anonymkode: 672ca...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #2 Del Skrevet i går, 06:35 Nei, det er praktisk umulig. De kommer og vil ha kos i ett, jeg kan ikke løpe rundetider til badet. Bryr meg heller ikke om den i et ubevoktet øyeblikk har slikket litt på brødskiva mi, eller tatt en slurk av vannglasset. Er nøye på kjøkkenhygienen. De er lært opp til å ikke gå på benk. Og jeg vasker alltid hendene før jeg jobber på kjøkkenet, selv om jeg bare skal lage noe enkelt til meg selv. (men det gjør man jo uavhengig av katt, håper jeg) Anonymkode: 61243...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #3 Del Skrevet i går, 07:38 Nei, det gjør jeg ikke. Måtte ha løpt og vasket hendene «stup i kvarten» enkelte ganger da. Har aldri blitt syk av å kose med katten samtidig som jeg spiser snacks, har vært katteeier det meste av mitt liv. Anonymkode: 37a47...a43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:39 #4 Del Skrevet i går, 07:39 Overhode ikke.. Vasker hendene som vanlig før vi lager mat etc, men gjør det ikke før vi spiser snacks om vi koser med katten på fanget f.eks. Har aldri hørt om noen hverken hunde- eller katteeiere som gjør dette. Anonymkode: 506a5...aef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #5 Del Skrevet i går, 07:43 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det gjør jeg ikke. Måtte ha løpt og vasket hendene «stup i kvarten» enkelte ganger da. Har aldri blitt syk av å kose med katten samtidig som jeg spiser snacks, har vært katteeier det meste av mitt liv. Anonymkode: 37a47...a43 Haha ååå elsket «stup i kvarten» uttrykket ditt, har aldri hørt det før 😂 så til spørsmålet, nei vasker meg kun når jeg lager mat (og seff do), eller hadde jeg som denne «vasket meg stup i kvarten»😂❤️ Anonymkode: e4a40...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Vasker ikke hendene bare fordi jeg har kost litt med pus, men vasker generelt hendene mange ganger for dag. En bivirkning, positivt sådann, av pandemien. Anonymkode: 5f218...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har akkurat fått meg en korthåret kattunge, og har nå fått litt å tenke på med tanke på håndvask. Dere som har katt - vasker dere alltid hendene etter å ha kodet med katten? Og hva med for eksempel om dere sitter med katten i fanget og spiser snacks? Slutter dere å spise frem til dere har fått vasket dere på hendene igjen? Anonymkode: 672ca...b67 Var i en eller annen avis en veterinær som advarte mot at et økende antall katter får salmonella infeksjon, som òg smitter til mennesker. Der var håndhygiene det man skulle være nøye med. Men innekatter? Anonymkode: 76f75...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har akkurat fått meg en korthåret kattunge, og har nå fått litt å tenke på med tanke på håndvask. Dere som har katt - vasker dere alltid hendene etter å ha kodet med katten? Og hva med for eksempel om dere sitter med katten i fanget og spiser snacks? Slutter dere å spise frem til dere har fått vasket dere på hendene igjen? Anonymkode: 672ca...b67 ehhhh merkelig og spørre om. de er så rene så. Anonymkode: d98e6...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Ingen som driver på sånn. Merker at du er fremmed for dyr. Anonymkode: 1a1ee...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Her er både hund og katt. Har aldri praktisert håndvask etter kos med dyrene. Det slikkes her og der men jeg har ikke tenkt over at jeg skulle bli syk. Jeg har jo hatt dyr nesten hele livet å verken jeg eller dyrene har hatt noe sykdom som skyldes smitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Nei, det hadde blitt ekstremt upraktisk. Aldri blitt syk av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har akkurat fått meg en korthåret kattunge, og har nå fått litt å tenke på med tanke på håndvask. Dere som har katt - vasker dere alltid hendene etter å ha kodet med katten? Og hva med for eksempel om dere sitter med katten i fanget og spiser snacks? Slutter dere å spise frem til dere har fått vasket dere på hendene igjen? Anonymkode: 672ca...b67 Ja og ja. Anonymkode: 9bb16...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Vasker hendene om jeg er borti avføringen, etter jeg har renset sandkassen, etter jeg har vært på do, når jeg kommer hjem og før jeg lager mat, spiser. Anonymkode: 36f00...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har akkurat fått meg en korthåret kattunge, og har nå fått litt å tenke på med tanke på håndvask. Dere som har katt - vasker dere alltid hendene etter å ha kodet med katten? Og hva med for eksempel om dere sitter med katten i fanget og spiser snacks? Slutter dere å spise frem til dere har fått vasket dere på hendene igjen? Anonymkode: 672ca...b67 Nei. Anonymkode: f653a...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Eneste gangene jeg vasker hendene er når jeg har renset doen og tørket spy - hvilket er ca en gang per dag Anonymkode: 9c9ab...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Vasker bare hendene hvis katten har slikket på hendene mine eller om jeg har vært borti noe den har spist. Som flere sier er det umulig å vaske hele tiden, for katten kommer jo bort. Men jar lar den ikke komme opp i ansiktet mitt med munnen. Har utelater, ig de får jo lett parasitter og sykdom, selv når man bruker ormekur. Anonymkode: 28861...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå