Anonym-bruker Skrevet i går, 02:24 #1 Del Skrevet i går, 02:24 (endret) Skal i konfirmasjon i slutten av mai. Kan jeg bruke denne kjolen? Eller er den ikke pyntet nok? Den rekker meg til ca under knærne tror jeg. Kan jeg bare ha en enkel grå cardigan til? Endret i går, 02:25 av Anonym-bruker 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:48 #2 Del Skrevet i går, 02:48 Kjolen er litt enkel, men kan gå om du har finere jakke til, feks bolero. Anonymkode: 3dab8...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet i går, 03:03 #3 Del Skrevet i går, 03:03 Ja, det kan du vel! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:11 #4 Del Skrevet i går, 03:11 Ja absolutt 🌷 Anonymkode: f981c...55e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:15 #5 Del Skrevet i går, 03:15 Selvfølgelig kan du det Anonymkode: 59bfb...59b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:39 #6 Del Skrevet i går, 03:39 Litt dyster/mørk, men pimp opp med lys bolero jakke Anonymkode: 4458a...3e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Slutten av mai? Da hadde jeg gått for en lys sommerkjole, eventuelt med nude strømpebukse hvis det er litt kjølig. Ikke noe galt med kjolen din altså! Anonymkode: efdc4...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Den kan du fint bruke. Anonymkode: b2f89...23d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Passer fint. Anonymkode: 8f63b...4d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Veldig søt kjole, men velg noe annet enn en grå cardigan. En cardigan eller nett blazer i hvitt/kremhvitt eller en pastellfarge er mer vårlig og pyntet 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Selvfølgelig kan du det. Veldig søt vår og sommerkjole. Anonymkode: 4a339...32f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Klart du kan. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Gå i det du føler deg vel i, den kjolen var veldig fin og passer fint. Anonymkode: fb855...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 15 timer siden Forfatter #14 Del Skrevet 15 timer siden Roci skrev (4 timer siden): Veldig søt kjole, men velg noe annet enn en grå cardigan. En cardigan eller nett blazer i hvitt/kremhvitt eller en pastellfarge er mer vårlig og pyntet Takk for tips har ingen blazer, men en cardigan i pastell farge skal jeg prøve å få tak i 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden Anonym-bruker skrev (7 minutter siden): Takk for tips har ingen blazer, men en cardigan i pastell farge skal jeg prøve å få tak i 😊 Det tror jeg blir veldig bra. Var en fin kjole 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Anonym-bruker skrev (12 timer siden): Skal i konfirmasjon i slutten av mai. Kan jeg bruke denne kjolen? Eller er den ikke pyntet nok? Den rekker meg til ca under knærne tror jeg. Kan jeg bare ha en enkel grå cardigan til? Den kan du absolutt gå med. Anonymkode: 79135...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 11 timer siden Forfatter #17 Del Skrevet 11 timer siden Tusen takk for alle svar 😊 kan jeg bruke denne jakken til? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden Den var fin. Eb blazer hadde cært fin til! Anonymkode: 843d7...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden Anonym-bruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for alle svar 😊 kan jeg bruke denne jakken til? 🙈 Jeg synes ikke den passer, det blir for hverdagslig. Du bør gå for blazer eller en annen pen jakke, ikke en strikkejakke. Anonymkode: a9779...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Med en går cardigan: litt kjerring Anonymkode: 33465...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå