Gå til innhold

Ønsker meg et barn til

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen vil ikke. Hvordan få han til å ønske eller få han til å gå for enda et barn?

Anonymkode: a0c87...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sånt tradisjonelt KG svar er, bruker han kondom? Hvis ikke så er det fritt fram å få et barn eller flere om du vil, for her på KG så er det mannens og bare mannens ansvar at det ikke blir barn når han har sex. 

Ikke akkurat metoden jeg vil anbefale, men som anbefales av flere av KG kjerringene her. 

Anonymkode: 5b8e9...0d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prat med han, og hør om han bare ikke ønsker barn nå, eller aldri. Og hvor mange barn har dere nå?

Her så ønsket jeg meg 3 barn, men han ønsket ikke nummer 3, og det måtte jeg bare respektere. Men jeg hadde slitt mer, om han ikke ville ha barn nummer 2. Jeg er selv enebarn, så for meg var det viktig å få minst 2 barn. Og her var da valget ingen barn, eller minst 2 barn.

Anonymkode: 1902a...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis han ikke vil, bør du respektere det.

Eller så må du finne en annen å få barn med og bli deltids mamma til ditt første barn. Så får du avgjøre hva som er viktigst for deg.

Anonymkode: 4da0d...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til de første barna er vesentlig større og ta det opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørr hva som er grunnen og om man kan finne en løsning på det? Jeg lot meg overtale til baby nr3 etter vi gjorde tilpasninger i hverdagen og planla hvordan jeg kunne bli tatt hensyn til under graviditet og etter fødsel. Han har levd opp til avtalen. 

Anonymkode: c7dde...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke prakk barn på andre. Du kan ikke få alt du ønsker deg her i livet.

Anonymkode: 50caa...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...