AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:05 #1 Del Skrevet lørdag kl 22:05 Avtalen fra før var å vente til etter ultralyd I uke 19 før vi fortalte det. Nå er jeg i uke 14 og han tenker fortelle det. Jeg er ikke klar for det. Jeg kan og vil jo ikke nekte han, men dette er utrolig vanskelig for meg. Ønsker å holde det for oss selv en stund til... jeg har ikke fortalt det til andre enn søsken enda. Anonymkode: 039aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:12 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:12 Du har jo fortalt det til din familie allerede... Anonymkode: 8ddf5...ce5 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:13 #3 Del Skrevet lørdag kl 22:13 Uke 19? Jeg var synlig gravid lenge før det. Hva er så farlig med å dele gleden nå? Anonymkode: 296a2...d40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:13 #4 Del Skrevet lørdag kl 22:13 Ønsker å holde hemmeligheten for «oss» selv men har fortalt det til dine søsken? Dette er vel like stort for han også. La han få dele den gode nyheten med andre vel. Anonymkode: fc84a...21e 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:17 #5 Del Skrevet lørdag kl 22:17 Når du har fortalt til din familie må ha kunne fortelle til sin. Hvorfor vil du ikke at begge skal ha samme mulighet til å dele? Det er ikke bare mellom dere lenger når du allerede har fortalt det. Og 19 uker er virkelig utrolig sent å fortelle. Synes det ikke på deg at du er gravid? Anonymkode: 8461a...944 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:19 #6 Del Skrevet lørdag kl 22:19 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har jo fortalt det til din familie allerede... Anonymkode: 8ddf5...ce5 Storesøskene til babyen som bor i samme husstand. Mine søsken og foreldre osv... nei ikke fortalt. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du har fortalt til din familie må ha kunne fortelle til sin. Hvorfor vil du ikke at begge skal ha samme mulighet til å dele? Det er ikke bare mellom dere lenger når du allerede har fortalt det. Og 19 uker er virkelig utrolig sent å fortelle. Synes det ikke på deg at du er gravid? Anonymkode: 8461a...944 Fortalt barna babyen, ikke min familie utenom husstanden. Anonymkode: 039aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MeWillow Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Hvorfor har han forandret mening, og hvorfor ønsker du ikke å dele enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Tror du barna holder det for seg selv da? Anonymkode: d3864...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Hva er grunnen til at dere og du vil vente? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Vi sier ikke noe til noen. De ser det jo selv etterhvert og er ikke akuratt en sensasjon at folk i vår alder får barn. Anonymkode: e7a1b...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Avtalen fra før var å vente til etter ultralyd I uke 19 før vi fortalte det. Nå er jeg i uke 14 og han tenker fortelle det. Jeg er ikke klar for det. Jeg kan og vil jo ikke nekte han, men dette er utrolig vanskelig for meg. Ønsker å holde det for oss selv en stund til... jeg har ikke fortalt det til andre enn søsken enda. Anonymkode: 039aa...4fb Hvorfor så besatt på å ikke fortelle det til noen? Søsken har fått vite. Tror du virkelig at de ikke har fortalt det til noen andre? Det er ikke akkurat en statshemmlighet du gror... Hvorfor så vanskelig? Anonymkode: ae062...22a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Ikke besatt på å ikke fortelle, men for meg er dette noe jeg vil holde for oss selv en stund til. Pga erfaringer fra mine andre graviditeter. Barna har vist noen uker og har ikke behov for å fortelle alle om om det enda. Som sakt nekter jeg verken mannen eller barna å fortelle det enda men det er kjipt når han går bort fra avtalen vi hadde. Noen over her spurte om det ikke synes enda. Nei jeg er 14 uker på vei. Buksa er litt strammere men ikke noe å skjule enda. Anonymkode: 039aa...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor i all verden vil du holde det skjult? Tror du at om du forteller det nå vil noe skje? Han skal jo bli far..men får ikke fortelle det ennå... Hvor lenge skal du holde det skjult...til du er 35 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden mommyaka skrev (2 minutter siden): Hvorfor i all verden vil du holde det skjult? Tror du at om du forteller det nå vil noe skje? Han skal jo bli far..men får ikke fortelle det ennå... Hvor lenge skal du holde det skjult...til du er 35 uker... Som sakt har jeg ikke nektet han noe og skal ikke nekte han noe. Jeg synes dette er vansklig så jeg lufter dette her istedefor å sutre til mannen. Som jeg skrev i første innlegg var planen ca uke 19 etter ultralyd. Jeg har allerede svart at grunnen er tidligere erfaringer fra mine tidligere graviditeter. Når det er sakt kjenner jeg flere som har ventet enda lengere før de fortalte, jeg synes ikke det er rart. Var ikke noen negative reaksjoner på det det. Personlig tenker jeg det er like greit å ikke annonsere eller fortelle sent som å fortelle om at man prøver eller rett etter positiv test. Jeg lar andre styre sitt eget privatliv og ta sine egene valg. Anonymkode: 039aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Som sakt har jeg ikke nektet han noe og skal ikke nekte han noe. Jeg synes dette er vansklig så jeg lufter dette her istedefor å sutre til mannen. Som jeg skrev i første innlegg var planen ca uke 19 etter ultralyd. Jeg har allerede svart at grunnen er tidligere erfaringer fra mine tidligere graviditeter. Når det er sakt kjenner jeg flere som har ventet enda lengere før de fortalte, jeg synes ikke det er rart. Var ikke noen negative reaksjoner på det det. Personlig tenker jeg det er like greit å ikke annonsere eller fortelle sent som å fortelle om at man prøver eller rett etter positiv test. Jeg lar andre styre sitt eget privatliv og ta sine egene valg. Anonymkode: 039aa...4fb Men hva tenker du skjer om du sier at du er gravid nå? Ar du vil miste? At noe vil skje? Selfølgelig skal man gjør dette på sin måte..men nå har du skrevet et innlegg her inne. Dine foreldre etc ville jo bli kjempe glad om du forteller det nå eller før. Vi fortalte dette med begge barna når jeg var uke 5. Pga alle skulle få gleden og skulle noe skje..så viste alle hvorfor...der var jo ikke som ar fortalte vi det i uke 5 ville vi miste Hvordan lage dårlig stemning med deg å mannen din nå....du har fortalt til noen...da lar du han fortelle det.. Og verden er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): dette er utrolig vanskelig for meg. Utrolig store problemer du må hanskes med... Anonymkode: 84b55...ebc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Utrolig store problemer du må hanskes med... Anonymkode: 84b55...ebc Ja som sakt så er det pga tidligere erfaringer. Familiemedlem med store psykiske problemer og kompliserte familieforhold. Her har det vært kontaktforbud gjennom politiet før. Så ville nyte denne gode nyheten mellom kvalme og å måtte forholde meg til alt som skjer fremover. I tillegg svigermor som er sjalu og vil ha sønnen sin for seg selv, hun kommer til å ha problem med graviditet denne gangen å... jeg ønsket meg noen gode uker bare. mommyaka skrev (25 minutter siden): Men hva tenker du skjer om du sier at du er gravid nå? Ar du vil miste? At noe vil skje? Selfølgelig skal man gjør dette på sin måte..men nå har du skrevet et innlegg her inne. Dine foreldre etc ville jo bli kjempe glad om du forteller det nå eller før. Vi fortalte dette med begge barna når jeg var uke 5. Pga alle skulle få gleden og skulle noe skje..så viste alle hvorfor...der var jo ikke som ar fortalte vi det i uke 5 ville vi miste Hvordan lage dårlig stemning med deg å mannen din nå....du har fortalt til noen...da lar du han fortelle det.. Og verden er det samme Vi ble enige om når fortelle barn og når fortelle andre. Så tok vi å sammen fortalte barna. Ikke noe jeg og mine valg som er dobbeltmoralsk. Ikke fortalt min familie eller venner. Anonymkode: 039aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som sakt har jeg ikke nektet han noe og skal ikke nekte han noe. Jeg synes dette er vansklig så jeg lufter dette her istedefor å sutre til mannen. Som jeg skrev i første innlegg var planen ca uke 19 etter ultralyd. Jeg har allerede svart at grunnen er tidligere erfaringer fra mine tidligere graviditeter. Når det er sakt kjenner jeg flere som har ventet enda lengere før de fortalte, jeg synes ikke det er rart. Var ikke noen negative reaksjoner på det det. Personlig tenker jeg det er like greit å ikke annonsere eller fortelle sent som å fortelle om at man prøver eller rett etter positiv test. Jeg lar andre styre sitt eget privatliv og ta sine egene valg. Anonymkode: 039aa...4fb Alle får tilbud om tidlig ultralyd mellom uke 11 og 13 i dag. Har dere ikke vært på denne? Hvis alt var bra på denne ultralyden, er det uforståelig for meg at du vil vente helt til etter uke 19.. Jeg hadde synlig rund gravidmage i uke 13, så hadde uansett ikke vært aktuelt her. Anonymkode: d00c1...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): som sakt så er det pga tidligere erfaringer. Familiemedlem med store psykiske problemer og kompliserte familieforhold. Her har det vært kontaktforbud gjennom politiet før. Så ville nyte denne gode nyheten mellom kvalme og å måtte forholde meg til alt som skjer fremover. I tillegg svigermor som er sjalu og vil ha sønnen sin for seg selv, hun kommer til å ha problem med graviditet denne gangen å... jeg ønsket meg noen gode uker bare. Skjønner jo det...men hvor lenge skal du holde dere familie problemer unna? Er det ikke noe måte å bedre dette på? Tenker om du forteller dette i uke 20 eller når barnet er født vil jo disse problemer komme tilbake. Om svigermor et sjalu..hva gjør mannen din med dette? Dere har lov å kutte ut familie medlemmer. Håper du får slappet av litt nå...men dere kan jo komme gjemme dette under teppet. Dette vil jo kommer tilbake snart...har dere en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden mommyaka skrev (18 minutter siden): Skjønner jo det...men hvor lenge skal du holde dere familie problemer unna? Er det ikke noe måte å bedre dette på? Tenker om du forteller dette i uke 20 eller når barnet er født vil jo disse problemer komme tilbake. Om svigermor et sjalu..hva gjør mannen din med dette? Dere har lov å kutte ut familie medlemmer. Håper du får slappet av litt nå...men dere kan jo komme gjemme dette under teppet. Dette vil jo kommer tilbake snart...har dere en plan? Jeg tviler jo på planen når mannen skifter meni g nå. Det er er jo for meg å få en pause for å nyte den lille delen av å være gravid og skulle få et barn til før det braker løs og jeg ikke lenger er kjempe dårlig. Det gjør meg så usikker når han gir faen i mine føleser. Han står jo ikke i midten av alt dette på samme måte som meg. Anonymkode: 039aa...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå