AnonymBruker Skrevet 14. april #41 Del Skrevet 14. april Bor i Langesund, og vil ikke bo noe annet sted per nå❤️ men måtte jeg valgt, ville jeg i tillegg til Langesund ha valgt: • Brevik (Porsgrunn) • Helgeroa • Nevlunghavn • Færder Trives langs kysten på Sør-Øst landet, og inderlig glad jeg ikke vokste opp i storby som Oslo osv. Anonymkode: 4901a...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #42 Del Skrevet 14. april I Norge: Oslo, Tønsberg, Stavanger, Kristiansand, Trondheim Eller: Brighton, London, Dublin, København, Gøteborg Anonymkode: a08a9...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #43 Del Skrevet 14. april I Norge: Oslo, Asker, Bærum, Lillestrøm, Drammen. Evt andre steder nært Oslo. Utlandet: Stockholm, Budapest. København. Berlin, Krakow Anonymkode: 9ee62...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 14. april #44 Del Skrevet 14. april Et sted med stabilt klima, tidlig vår og nærhet til sjøen. Ikke by, vil ha hage. Sør- Norge, Sør-Sverige, Danmark. Ikke kjent nok til å komme med konkrete stedsnavn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #45 Del Skrevet 15. april Jeg ser flere nevner Holmestrand. Lurer veldig på hvorfor Holmestrand er så fint, hvorfor Holmestrand fremfor Tønsberg og Sandefjord? Anonymkode: afa2a...476 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 15. april #46 Del Skrevet 15. april Tja, jeg har bodd mange steder men trives veldig godt der jeg er. Så Østfold og en eller annen by i Nordland eller Finnmark ( siden jeg ikke har prøvd nord Norge og ikke har noe imot kulden) Klarer ikke velge 5 konkret tror jeg. Bor der barna mine vil bo egentlig.. Eller utlandet! Sør Øst Asia var fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #47 Del Skrevet 15. april Nesten rart det bor folk i Nordnorge i det hele tatt når man leser denne tråden. Hele verden vil på ferie dit, men ingen synes det er aktuelt å bo der, men unntak av én finnmarking lenger opp i tråden. Anonymkode: 0ba1d...b1c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 15. april #48 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nesten rart det bor folk i Nordnorge i det hele tatt når man leser denne tråden. Hele verden vil på ferie dit, men ingen synes det er aktuelt å bo der, men unntak av én finnmarking lenger opp i tråden. Anonymkode: 0ba1d...b1c Og meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #49 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser flere nevner Holmestrand. Lurer veldig på hvorfor Holmestrand er så fint, hvorfor Holmestrand fremfor Tønsberg og Sandefjord? Anonymkode: afa2a...476 Det fatter fanken ikke jeg heller, makan til gørrkjedelig dritthøl. Mine svar .... Oslo vest/Bærum øst. Fredrikstad. Lillestrøm. Førde. Longyearbyen (av skattemessige hensyn). Anonymkode: 090ef...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #50 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 13.44): Det fatter fanken ikke jeg heller, makan til gørrkjedelig dritthøl. Mine svar .... Oslo vest/Bærum øst. Fredrikstad. Lillestrøm. Førde. Longyearbyen (av skattemessige hensyn). Anonymkode: 090ef...a9b Det er det jeg også tenker. Det finnes langt mer idylliske byer i Vestfold som både har naturperler, skjærgård, koselig sentrum, gode turmuligheter med både kyststier og skogsterreng, og i tillegg godt utvalg av butikker og kulturliv. Holmestrand? Nei, jeg forstår ikke. Anonymkode: afa2a...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #51 Del Skrevet 16. april Uten rangering: Stavanger, Lisboa, London, Thessaloniki, Chester. Anonymkode: 37d92...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #52 Del Skrevet 16. april Aller helst i området vi bor i nå, men litt nærmere skolen🤪 Ellers, i ikke-prioritert rekkefølge: Oslo København Århus Tromsø Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, gjerne langs kysten på et gammelt fyr eller noe sånt. Anonymkode: 9e790...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 16. april #53 Del Skrevet 16. april Lofoten Lillestrøm Kristiansand Bergen Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #54 Del Skrevet 17. april Drøbak svarer mange, stedet i Norge med flest matbutikker per innbygger🤣 Anonymkode: fba50...ac3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #55 Del Skrevet 17. april Tønsberg Fredrikstad Arendal Grimstad Bærum Utland: Berlin, Krakow, Malaga, København, Wien Anonymkode: edd33...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 17. april #56 Del Skrevet 17. april Her jeg bor litt utenfor Drammen Sør Frankrike Las Vegas Sør Afrika (Cape Town omr.) Enkelte steder i Spania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:40 #57 Del Skrevet fredag kl 13:40 I Norge: Majorstuen, Ullern, Skøyen, Frogner, Bygdøy. Utlandet: London, Stockholm, København, Barcelona, Las Palmas. Anonymkode: 23924...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy_09 Skrevet tirsdag kl 18:01 #58 Del Skrevet tirsdag kl 18:01 Oslo Dublin New York Coromandel Wien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:32 #59 Del Skrevet tirsdag kl 21:32 Billigst mulig der jeg får lån. Anonymkode: e9254...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:55 #60 Del Skrevet tirsdag kl 22:55 Kongsberg, kongsvinger, kongsvik, kungshamn, königsberg. Disse fem er helt konge. Anonymkode: c294e...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå