AnonymBruker Skrevet 13. april #21 Del Skrevet 13. april For en paretisk tråd laget av et åpenbart patetisk menneske. Anonymkode: dd0be...609 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 13. april #22 Del Skrevet 13. april I Oslo og København har jeg bodd før. Bor nå i Lillestrøm. Trivdes godt alle stedene. London og Berlin tror jeg også jeg hadde likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #23 Del Skrevet 13. april Oslo alle fem punktene. Eller kanskje Akershus også for der har jeg bodd før. Ski. Anonymkode: 3d886...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #24 Del Skrevet 13. april Hamar Lillehammer Jeløya Fredrikstad Sandefjord Anonymkode: 48c64...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #25 Del Skrevet 13. april Bekkestua Jar Eiksmarka Oslo vest Enkelte steder i Son(forutsetning strandlinje eller utsikt) Anonymkode: 32ecc...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #26 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mine fem steder: 1) Nesodden 2) Hurum 3) Bø i Telemark 4) Holmestrand 5) Harestua Vet ikke helt hvorfor, men synes disse stedene virker som bra og spennende steder Anonymkode: 71f8b...41f Selv om det sikkert kan være bra å bo alle disse stedene, så er alle stedende alt annet enn spennende. Anonymkode: afa2a...476 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #27 Del Skrevet 13. april Frogner Majoratuen London Paris København Anonymkode: 1e8b7...0cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #28 Del Skrevet 14. april Oslo London Paris New York Stockholm Anonymkode: 48d90...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Udyrisk Skrevet 14. april #29 Del Skrevet 14. april Her jeg bor x5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megplussto Skrevet 14. april #30 Del Skrevet 14. april 1. Drøbak 2. Oslo, inkl en av Oslo-øyene 3. Lillesand/Kristiansand 4. Bærum 5. Utlandet (type Australia eller Thailand) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #31 Del Skrevet 14. april Bergen Trondheim Notodden Drammen Sørlandet Anonymkode: c13d0...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #32 Del Skrevet 14. april Landsbygda i Vestfold, ovenfor Oslo på landet, Lillesand, Arendal, Bamble Anonymkode: 7168f...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 14. april #33 Del Skrevet 14. april (endret) Kampen Nordberg Torshov Skillebekk Lindern Stedet hvor jeg faktisk bor har ikke så mye å briske seg med, men jeg må innrømme at jeg rett og slett trives jævla godt. Det har jeg for såvidt alltid gjort alle steder hvor jeg har bodd. Folk som er hel ved finner man de merkeligste steder, og de er lette å kjenne igjen. Endret 14. april av Snok1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #34 Del Skrevet 14. april Oslo Asker Drammen Bærum Tønsberg Anonymkode: 0d8b6...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 14. april #35 Del Skrevet 14. april Kristiansand Grenland Tønsberg Moss Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #36 Del Skrevet 14. april Har bodd mange forskjellige steder og trivdes godt på alle sammen. Tror nesten ikke det finnes en plass i (den siviliserte) verden som jeg ikke kunne hatt det fint. Anonymkode: ca2ce...fd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. april #37 Del Skrevet 14. april Kragerø. Kongsberg. Tønsberg. Porsgrunn. Notodden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 14. april #38 Del Skrevet 14. april Bergen Oslo Trondheim Tromsø Ålesund 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #39 Del Skrevet 14. april Oslo (Frogner/Bygdøy/Majorstuen/Vestre Aker) Bærum øst Asker Holmestrand Tønsberg Anonymkode: 6f64f...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #40 Del Skrevet 14. april Kristiansand Lillesand Vennesla (til nøds) Oslo Stavangerområdet Anonymkode: e0ca9...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå