AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Mine fem steder: 1) Nesodden 2) Hurum 3) Bø i Telemark 4) Holmestrand 5) Harestua Vet ikke helt hvorfor, men synes disse stedene virker som bra og spennende steder Anonymkode: 71f8b...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april Bergen, Stavanger, Horten, Farsund, Trondheim. Anonymkode: b69d8...4c9 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april Stabekk Jar Bekkestua Son Drøbak Anonymkode: ba659...566 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 12. april #4 Del Skrevet 12. april Oslo, Asker Sandefjord Tønsberg Drøbak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april Oslo Oslo Oslo Oslo og... Oslo. Jeg vil bo der alle på KG bor, og resten av verden har lyst å bo. Anonymkode: dcb02...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april Asker Lillestrøm Ski/Oppegård (Nordre follo) Bærum Oslo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Del Skrevet 12. april Bryne Egersund Lyngdal Kristiansand Lillesand Anonymkode: a8a7b...b2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #8 Del Skrevet 13. april Oslo hvis vi kun snakker i Norge? Jeg kunne ellers tenke meg å bo i en storby: Australia Sveits Singapore København Anonymkode: 031ec...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #9 Del Skrevet 13. april Stavanger London og København (bodd begge steder før og kan godt tenke meg å flytte tilbake) Fredrikstad og Grimstad (har familie begge steder og familie er fint) Anonymkode: 4f53c...bd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Del Skrevet 13. april London København Gøteborg Fredrikstad Drøbak Anonymkode: 48c2a...25c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Del Skrevet 13. april Pattaya Amsterdam Las Vegas Bangkok Ho Chi Min Anonymkode: c4d4a...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 21.54): Oslo Oslo Oslo Oslo og... Oslo. Jeg vil bo der alle på KG bor, og resten av verden har lyst å bo. Anonymkode: dcb02...340 Ekspander Hehe, hvis du tror resten av verden har lyst til å bo i Oslo, så bør du kanskje få deg en liten reality check… For min egen del: Trondheim Sandnes/Stavanger Oslo (ja, faktisk) Anonymkode: 84982...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 7.28): Hehe, hvis du tror resten av verden har lyst til å bo i Oslo, så bør du kanskje få deg en liten reality check… For min egen del: Trondheim Sandnes/Stavanger Oslo (ja, faktisk) Anonymkode: 84982...16f Ekspander Hvis jeg kan legge til steder i utlandet også, hvor det pga familie (og økonomi) ikke er aktuelt å bo: Australia (helst rundt Sydney) New York London Kunne gjerne prøvd Canada også New Zealand, helst nordøya Anonymkode: 84982...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #14 Del Skrevet 13. april Sagene, Torshov, Lindern, Kampen og Rodeløkka. Anonymkode: fc3d6...930 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Del Skrevet 13. april Oslo, Oslo, Oslo, Oslo, Oslo. Anonymkode: 6d7bd...d38 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjerstiT Skrevet 13. april #16 Del Skrevet 13. april Alta Her jeg bor. (øst-Finnmark) Kirkenes Bergen Kristiansand 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #17 Del Skrevet 13. april København London Oslo, Oslo og Oslo - her jeg bor Anonymkode: 9f46f...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #18 Del Skrevet 13. april Oslo, Kristiansand, Ålesund, Alle steder nord for Trondheim inkl Trondheim og Bergen Nord. Anonymkode: 8f342...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #19 Del Skrevet 13. april Dalaguete Cebu City Helsinki Edinburgh Aberdeen Anonymkode: 42fb4...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #20 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 10.29): Oslo, Kristiansand, Ålesund, Alle steder nord for Trondheim inkl Trondheim og Bergen Nord. Anonymkode: 8f342...efc Ekspander Jeg leste uaktuelt så se helt vekk fra mitt svar ☺️ Anonymkode: 8f342...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå