AnonymBruker Skrevet 5. mai #21 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 11.40): Du mener unge kvinner? Unge jenter har ikke samtykkekompetanse, da snakker vi om overgrep. Anonymkode: 6bd92...6d5 Russ er vanligvis 19 år. Disse har normalt samtykkekompetanse juridisk Hvorvidt 19 er nok til å ha «god vurderingsevne» kan selvsagt diskuteres men det er problematisk å kalle det et overgrep. Anonymkode: 8c27f...459
AnonymBruker Skrevet 5. mai #22 Skrevet 5. mai Vet ikke hvordan det er nå til dags, men vil tro folk er veldig ulike... Selv hadde jeg ikke sex med noen under hele russetiden den gangen jeg var russ. Hadde ikke kjæreste, og var ikke interessert i noen. Var heller ikke så mye ute på fester og drakk mindre enn de andre så det var kanskje også litt av grunnen. Anonymkode: 57d24...4f1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #23 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 11.01): Både og, de er snart unge voksne, og det skal være lov å prøve ut ting da. Problemet er at sikkert 50% føler seg presset til å prøve ting de ikke vil. Anonymkode: 71469...352 Kanskje «problemet» heller er at 50% føler at de kan gjøre hva de egentlig vil uten konsekvenser? En konsekvens av kvinnefrigjøringen er at kvinner (også unge kvinner) i større grad må ta ansvar for egne handlinger - inklusive det å «prøve ut ting». Anonymkode: 8c27f...459
AnonymBruker Skrevet 5. mai #24 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje «problemet» heller er at 50% føler at de kan gjøre hva de egentlig vil uten konsekvenser? En konsekvens av kvinnefrigjøringen er at kvinner (også unge kvinner) i større grad må ta ansvar for egne handlinger - inklusive det å «prøve ut ting». Anonymkode: 8c27f...459 At du kan si ordet kvinne frigjøring og konsekvens i samme settning uten å forstå hvor himla rart det at kvinner ikke er automatisk fri og hele greia her helt grusom er helt grusom. Ånei, har noen samtykkende sex wow buhu. Om de har dårlige opplevelser er det på ekte buhu, begynn å bry dere der det gjelder. Når noen har vonde opplevsler, som fysisk smerte, ddt kan man med sex spseilt idag når kvelning og anal er populært å fisting.. de kan dø rett og slett. At noen ikke er fri, sier seg selv. At noen sliter med traumer av noe slag etter å ha opplevd noe vondt. Sånnt er fært, ikke det å finne ut at en fyr vil ha noen som ikke har ligget med over 10, for det bugner av menensker i verden, å alle har lov å velge selv om de sier nei fordi de er allergisk av hund eller på grunn av sex, hvem bryr seg. Slutt å vær så slushamere, i den forstand at dere tenker skam. Tenk heller på aids, overgrep og sånnt. Anonymkode: b15d6...7e0
AnonymBruker Skrevet 5. mai #25 Skrevet 5. mai Med de historiene som kommer frem er jeg sjokkert over at man som jente ønsker å være russ. Jeg var russ, men jeg gadd ikke dra på festene fordi det var så mye alkohol og alle skulle være tøffe og dra strikken så langt. Ene venninna ble kalt hullet, og den andre planken og den siste booobies. (Jeg fikk ikke noe navn fordi jeg var ikke med) Mitt russebarn ønsket ikke å være russ, flere i klassen planla heller å dra en felles tur til Italia når eksamen er over. Faktisk initiativ! Oppleve verden i stedet for å bruke pengene på en mnd med fyll. Jeg skulle ønske jeg også hadde vært like smart, koster flere 1000 lapper før du i det hele tatt stapper en øl i munn. Anonymkode: 365ed...c64 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #26 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): At du kan si ordet kvinne frigjøring og konsekvens i samme settning uten å forstå hvor himla rart det at kvinner ikke er automatisk fri og hele greia her helt grusom er helt grusom. … Slutt å vær så slushamere, i den forstand at dere tenker skam. Tenk heller på aids, overgrep og sånnt. Anonymkode: b15d6...7e0 Å ha utagerende sex (og festing) har konsekvenser. Hvis kvinner ønsker å bli betraktet som autonome individer så må dere ta konsekvensen av egne handlinger på lik linje med menn. Jeg skulle ønske at du møtte posten min med argumenter heller enn det du presterte i posten over. Anonymkode: 8c27f...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå