AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:45 når jeg ser en russedrakt så tenker jeg personen ligger rundt som en uteligger Anonymkode: 0cd9f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Jeg tror ikke uteliggere ligger rundt 😁 Anonymkode: 41651...055 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet søndag kl 11:16 #3 Del Skrevet søndag kl 11:16 Hva vil det si å være løs? Og er det bare jenter som eventuelt er løse? Skader det noen å være løs? Jeg synes folk kan være akkurat så løse som de vil, bare de ier ansvarsbevisste og ikke skader og sårer noen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet mandag kl 08:56 #4 Del Skrevet mandag kl 08:56 Det er jo i alle fall en tradisjon og tid der unge gjerne oppfordres til å opptre uansvarlig og ikke tenke på konsekvenser. De fleste begrenser seg nok og tar i alle fall grep i ettertid, men en skal ikke se bort ifra at ganske mange går ut av det med erfaringer og vaner de ikke har hatt godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:01 #5 Del Skrevet mandag kl 09:01 Både og, de er snart unge voksne, og det skal være lov å prøve ut ting da. Problemet er at sikkert 50% føler seg presset til å prøve ting de ikke vil. Anonymkode: 71469...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:24 #6 Del Skrevet mandag kl 09:24 Russetiden lærer verken jenter eller gutter noen ting som helst. Det er vel heller en tid der de kan slippe seg løs og ha det gøy. En del av denne gøyen er for noen å ha sex, enten med en person eller flere personer. De fleste klarer seg fint gjennom russetida uten å gjøre så alt for ville ting, og mange som er skikkelig ville klarer seg fint de også. Jeg lurer litt på hvorfor du egentlig er så opptatt av om russejenter synes det er bra å være løs. Og så lurer jeg enda mer på hvorfor du kun fokuserer på russejentene? Bekymrer du deg veldig for at russejentene skal ha det for gøy og kose seg for mye i russetida? Selv jeg som er en middelaldrende dame som selv var tidenes tamruss, har forståelse for at ungdommen har lyst til å ha det gøy i russetida. Anonymkode: e2745...50b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:19 #7 Del Skrevet mandag kl 17:19 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bekymrer du deg veldig for at russejentene skal ha det for gøy og kose seg for mye i russetida? Anonymkode: e2745...50b Ja. Anonymkode: 0cd9f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet mandag kl 17:27 #8 Del Skrevet mandag kl 17:27 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 22.45): når jeg ser en russedrakt så tenker jeg personen ligger rundt som en uteligger Anonymkode: 0cd9f...fb2 Har du bra med deg selv? De fleste blir russ. De fleste ligger ikke rundt når dem er russ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:08 #9 Del Skrevet mandag kl 22:08 Fremmed fugl skrev (4 timer siden): Har du bra med deg selv? nei. Er dette et skjult angrep? Anonymkode: 0cd9f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:31 #10 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 22.45): når jeg ser en russedrakt så tenker jeg personen ligger rundt som en uteligger Anonymkode: 0cd9f...fb2 Hvorfor bare jenter? Gutter ligger like mye rundt. Anonymkode: a5bb8...b14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:33 #11 Del Skrevet tirsdag kl 09:33 Jeg kom meg gjennom russetida uten å ha sex en eneste gang. Anonymkode: 67af5...54f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:40 #12 Del Skrevet tirsdag kl 09:40 Du mener unge kvinner? Unge jenter har ikke samtykkekompetanse, da snakker vi om overgrep. Anonymkode: 6bd92...6d5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:01 #13 Del Skrevet tirsdag kl 11:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du mener unge kvinner? Unge jenter har ikke samtykkekompetanse, da snakker vi om overgrep. Anonymkode: 6bd92...6d5 Da definerer du kvinne som alle over 16? Anonymkode: 3437e...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:09 #14 Del Skrevet tirsdag kl 11:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kom meg gjennom russetida uten å ha sex en eneste gang. Anonymkode: 67af5...54f Både min datter og de fleste av hennes venninner gikk inn i russetiden og ut av den som jomfruer. Unntaket er hun som har hatt kjæreste siden hun var 16, og ble samboer det året hun var russ. Jenter er, som gutter, svært ulike, og er i ulike miljøer hvor ulikt er normen. Anonymkode: 9db62...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet tirsdag kl 11:11 #15 Del Skrevet tirsdag kl 11:11 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 22.45): ligger rundt som en uteligger Enten så vet du ikke hva å ligge rundt betyr, eller så vet du ikke hva uteligger betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden Jeg lærte det ikke, det fant jeg ut helt av meg selv i studietiden. Det vil si det du antageligvis mener er "unge jenter" og "å være løs". Hvorfor bryr du deg om fremmede menneskers seksualliv? Hvorfor kan ikke ungdom (både jenter og gutter) gjøre som de vil, hvorfor tror du spesielt jentene må læres noe, eller beskyttes fra noe, at de helst ikke bær læres noe, at det er noe ytrestyrt for dem? Hva om vi nekter alle jenter skolegang: Voila! De går ikke ut, de lærer ikke å være løse, de blir aldri russ, de trenger ikke omgang med andre mennesker som resten av befolkningen og gutter gjør. Eller, de kan få gå ut med en mannlig anstand fra familien, far eller eldre bror. Da kan de kanskje gå på videregående (vi kan jo lage egne jenteskoler, slik at de ikke fristes til å løsne). Forresten trenger de ikke mer enn ungdomsskole. Og hvem definerer løs, du? Noe sier meg at du er en mann som ikke hadde en særlig løssluppen russetid selv. Det er ikke "unge jenters" skyld. Anonymkode: 6dfd4...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden Er ikke gutta løse da? Hvor er forferdelig uttrykk! La nå folk få holde på som de vil. Det er sikrere med mange partnere med kondom enn én partner uten. Med mindre begge er jomfruer, men det er de bare én gang. Anonymkode: 1a223...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå