AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:45 når jeg ser en russedrakt så tenker jeg personen ligger rundt som en uteligger Anonymkode: 0cd9f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Jeg tror ikke uteliggere ligger rundt 😁 Anonymkode: 41651...055 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet søndag kl 11:16 #3 Del Skrevet søndag kl 11:16 Hva vil det si å være løs? Og er det bare jenter som eventuelt er løse? Skader det noen å være løs? Jeg synes folk kan være akkurat så løse som de vil, bare de ier ansvarsbevisste og ikke skader og sårer noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet i går, 08:56 #4 Del Skrevet i går, 08:56 Det er jo i alle fall en tradisjon og tid der unge gjerne oppfordres til å opptre uansvarlig og ikke tenke på konsekvenser. De fleste begrenser seg nok og tar i alle fall grep i ettertid, men en skal ikke se bort ifra at ganske mange går ut av det med erfaringer og vaner de ikke har hatt godt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #5 Del Skrevet i går, 09:01 Både og, de er snart unge voksne, og det skal være lov å prøve ut ting da. Problemet er at sikkert 50% føler seg presset til å prøve ting de ikke vil. Anonymkode: 71469...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #6 Del Skrevet i går, 09:24 Russetiden lærer verken jenter eller gutter noen ting som helst. Det er vel heller en tid der de kan slippe seg løs og ha det gøy. En del av denne gøyen er for noen å ha sex, enten med en person eller flere personer. De fleste klarer seg fint gjennom russetida uten å gjøre så alt for ville ting, og mange som er skikkelig ville klarer seg fint de også. Jeg lurer litt på hvorfor du egentlig er så opptatt av om russejenter synes det er bra å være løs. Og så lurer jeg enda mer på hvorfor du kun fokuserer på russejentene? Bekymrer du deg veldig for at russejentene skal ha det for gøy og kose seg for mye i russetida? Selv jeg som er en middelaldrende dame som selv var tidenes tamruss, har forståelse for at ungdommen har lyst til å ha det gøy i russetida. Anonymkode: e2745...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bekymrer du deg veldig for at russejentene skal ha det for gøy og kose seg for mye i russetida? Anonymkode: e2745...50b Ja. Anonymkode: 0cd9f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 22.45): når jeg ser en russedrakt så tenker jeg personen ligger rundt som en uteligger Anonymkode: 0cd9f...fb2 Har du bra med deg selv? De fleste blir russ. De fleste ligger ikke rundt når dem er russ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Fremmed fugl skrev (4 timer siden): Har du bra med deg selv? nei. Er dette et skjult angrep? Anonymkode: 0cd9f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #10 Del Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 22.45): når jeg ser en russedrakt så tenker jeg personen ligger rundt som en uteligger Anonymkode: 0cd9f...fb2 Hvorfor bare jenter? Gutter ligger like mye rundt. Anonymkode: a5bb8...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #11 Del Skrevet 11 minutter siden Jeg kom meg gjennom russetida uten å ha sex en eneste gang. Anonymkode: 67af5...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #12 Del Skrevet 3 minutter siden Du mener unge kvinner? Unge jenter har ikke samtykkekompetanse, da snakker vi om overgrep. Anonymkode: 6bd92...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå