Gå til innhold

Flere enn meg som stadig får høre:»i starten trodde jeg du var bitchy»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kommer det av? Er muligens dårlig på førsteinntrykk😅

Anonymkode: 2539e...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ofte! Blir tatt for å være arrogant, også er jeg egentlig bare sykt sjenert og selvbevisst og tør ikke åpne kjeften. Min teori er at det handler om at jeg sikkert egentlig ser nokså bra ut, men jeg har på ingen måte selvsikkerhet som liksom skal høre til et bra utseende. Dermed blir jeg kanskje oppfattet som bitchy og arrogant når jeg ikke snakker med folk, med så er det egentlig det at jeg ikke tør. 

Anonymkode: ba237...657

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg får den veldig ofte. Noen sier det er fordi jeg har brune øyne, andre sier det er fordi jeg er veldig ærlig og direkte når jeg snakker. Men opplever vel også at det fungerer som en beskyttelse, jeg slipper utrolig mange dramatiske relasjoner ved å være tydelig fra start på hvilke mennesker jeg liker å omgi meg med.

Anonymkode: 11fd6...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, ofte! Blir tatt for å være arrogant, også er jeg egentlig bare sykt sjenert og selvbevisst og tør ikke åpne kjeften. Min teori er at det handler om at jeg sikkert egentlig ser nokså bra ut, men jeg har på ingen måte selvsikkerhet som liksom skal høre til et bra utseende. Dermed blir jeg kanskje oppfattet som bitchy og arrogant når jeg ikke snakker med folk, med så er det egentlig det at jeg ikke tør. 

Anonymkode: ba237...657

Samme her. Jeg blir oppfattet som overlegen og bitchy når sannheten er at jeg er såpass sjenert frem til jeg blir kjent med folk at jeg ikke klarer å finne på noe vettugt å si 🫣

Anonymkode: 6da69...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bitchy, men at jeg er døll, prater gammeldags og er bæsjeden og prompsjert=sjenert/ stille. Har aldri prata sånn kult eller tatt mye plass. Så da er jeg ei døll dame på 41 😅 

Anonymkode: e3bce...def

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Samme her. Jeg blir oppfattet som overlegen og bitchy når sannheten er at jeg er såpass sjenert frem til jeg blir kjent med folk at jeg ikke klarer å finne på noe vettugt å si 🫣

Anonymkode: 6da69...118

Samme her.

Har sett spl studenter stå på avstand og kvier seg for å spørre meg om noe... frem til jeg hjelper med hva enn det er og så ser de at jeg er ikke slik...

Og ja, super sjenert og har sosial angst men ofte ser jeg så sur ut.... Men er jo sykepleier i dagens helsevesenet 🙈

Anonymkode: 1173f...82d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her.

Har sett spl studenter stå på avstand og kvier seg for å spørre meg om noe... frem til jeg hjelper med hva enn det er og så ser de at jeg er ikke slik...

Og ja, super sjenert og har sosial angst men ofte ser jeg så sur ut.... Men er jo sykepleier i dagens helsevesenet 🙈

Anonymkode: 1173f...82d

Jeg er også sykepleier og har fått stempel som døll, gammeldags, superrar og tidligere stille. Men nå som 40+ prater jeg som en foss og kødder masse med alle 😅 

Anonymkode: e3bce...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...