AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:25 #41 Del Skrevet søndag kl 22:25 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så jeg forstår deg sånn, Ts, at du har hatt sex med en HIV-positiv mann. Men hvis du leser deg litt opp (noe jeg regner med at du har gjort) så vil du se at så lenge han er i behandling er risikoen for deg null. Og selv om han ikke er det, så er det likevel kun en tusendedels sjanse for at du har blitt smittet ved vanlig vaginalt samleie. Når var det han fortalte det? Anonymkode: 7bbd5...451 Nei gud, han er ikke positic, ihvertfall som han vet om. Jeg har spurt. Han sier at han ikke er det og har vært flink til å bruke kondom. Jeg har testet meg for klamydia osv og det er negativt. Jeg har litt helseangst og det er jo alltid en sjanse for å bli smittet av smittsomme sykdommer så🥲 Anonymkode: 5512b...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:26 #42 Del Skrevet søndag kl 22:26 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men hvorfor tenker du da at du kan ha HIV? Jeg skjønner ingenting. Anonymkode: 7bbd5...451 Jeg tenker ikke at jeg kan ha, men er engstelig ettersom lav sjanse ikke betyr 0 sjanse! Anonymkode: 5512b...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:19 #43 Del Skrevet mandag kl 08:19 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker ikke at jeg kan ha, men er engstelig ettersom lav sjanse ikke betyr 0 sjanse! Anonymkode: 5512b...f01 Prøv ut den appen jeg nevnte, Tankevirus. Den har en del som handler om dette med vurdering av risiko. Kanskje det kan hjelpe deg litt. Anonymkode: a3cf8...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:26 #44 Del Skrevet mandag kl 11:26 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tenker ikke at jeg kan ha, men er engstelig ettersom lav sjanse ikke betyr 0 sjanse! Anonymkode: 5512b...f01 Du burde være mye engsteligere for å kjøre bil til jobben. Anonymkode: f0670...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:51 #45 Del Skrevet mandag kl 12:51 Lurt å tenke seg om noen ganger før en har ubeskyttet sex. Anonymkode: 5d50e...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:33 #46 Del Skrevet mandag kl 13:33 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Lurt å tenke seg om noen ganger før en har ubeskyttet sex. Anonymkode: 5d50e...764 Du har helt rett, det bare hjelper lite nå 🥲 Anonymkode: 5512b...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:34 #47 Del Skrevet mandag kl 13:34 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du burde være mye engsteligere for å kjøre bil til jobben. Anonymkode: f0670...abb Nei. Jeg er ikke engstelig for det i hele tatt. Anonymkode: 5512b...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:35 #48 Del Skrevet mandag kl 13:35 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Prøv ut den appen jeg nevnte, Tankevirus. Den har en del som handler om dette med vurdering av risiko. Kanskje det kan hjelpe deg litt. Anonymkode: a3cf8...707 Uavhengig av dette, så tror jeg at jeg trenger denne appen. Skal sjekke ut nå! Anonymkode: 5512b...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå