AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:00 #41 Del Skrevet mandag kl 16:00 Revisorer og ingeniører , i det store og hele .... realfagfolk. Anonymkode: bbf9d...efc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet mandag kl 16:17 #42 Del Skrevet mandag kl 16:17 Det absolutt verste jeg veit, er folk som skryter av seg sjøl (eller ungene sine) hele tida. Både utrolig kjedelig å høre på OG en utrolig lite sjarmerende personlighetstype, synes jeg. Henger ofte sammen med å være selvhøytidelig/ta seg selv veldig alvorlig og å være lite åpen for andres meninger. Deretter kommer folk som er veldig overfladiske, og ikke vil eller kan gå litt dypere i noe som helst. Og folk som klager mye/er negative til alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:40 #43 Del Skrevet i går, 11:40 Vil egentlig ikke beskrive folk som dølle eller rare så raskt, men folk jeg personlig kjeder meg sammen med er: - De som er veldig aktive på sosiale medier, vil dele alt der og er veldig opptatt av sladder og "likes". - Folk som nesten bare snakker sport. - Skrytepaver og folk som alltid skal hevde seg. - Mennesker med lite fantasi, innlevelse og evne til å se nyanser. Anonymkode: f2930...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå