Gå til innhold

Skal det mye til for at du som opptatt mann skal legge til andre damer på snap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må dama du legger til være ei du har et godt øye til/ synes er hot?

Anonymkode: 9db4e...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trolletråd? 

Jeg, som er opptatt mann, legger ikke til andre damer på snap med mindre det er familie eller nære venner. 

Anonymkode: 9da0b...e76

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trolletråd? 

Jeg, som er opptatt mann, legger ikke til andre damer på snap med mindre det er familie eller nære venner. 

Ikke trolletråd☺️ bare lurer. Er nok menn der ute som legger til andre enn famile og nære venner

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legger bare til venner / kollegaer som en har ett vennskapelig forhold til. Legger ikke til randoms 

Anonymkode: f526c...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare illojale menn gjør det. Og vice versa andre veien også, selvsagt - illojale damer i forhold som legger til menn.

Det har ofte mindre å gjøre med hvor hot de er, men mer at de er tilgjengelig, enkle å flørte med, lett "bytte" for utroskap osv.

Anonymkode: fb5d3...b9e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skal veldig mye til. Har ikke snap, så legger ikke til noen der...

M55, gift 25 år...

Anonymkode: 34ff5...8cd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var sammen med en type jeg aldri stolte på når det kom til sosiale medier. 
I ettertid har jeg heldigvis funnet typer som ikke bryr seg så mye om snap o.l 

Tenk så mye sosiale media skaper uro i forhold. Ikke alle men veldig mange. 

gamle dager var bedre når det bare var Hustlf 😂👍

Anonymkode: effce...6c1

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke trolletråd☺️ bare lurer. Er nok menn der ute som legger til andre enn famile og nære venner

Er du i et forhold, der snap er diskutert mye?

Anonymkode: 78836...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er få av.  Fleste mannfolk bryr seg ikke me å legge til andre damer. De har familien og kjæresten. Hvorfor sette forholdet på spill? 

Anonymkode: 78836...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg (forlovet mann) behandler vel snap som andre sosiale medier, egentlig, og hadde sånn sett ikke utelukket å godta en forespørsel fra f.eks. en kollega eller en kvinne jeg ble kjent med (på rent vennskapsnivå, jeg gjør ikke annet, og aldri på annet vis enn normal høflighet) i en annen sammenheng. Jeg ville ikke tatt initiativ til det selv, men hadde ikke sagt nei hun spurte, på samme måte som jeg ikke hadde avslått en venneforespørsel på Facebook fra en jeg kjente kun ut fra vedkommendes kjønnskromosomer. 

Jeg er fullt ut trofast, og jeg snakker så mye om den fantastiske forloveden min at alle får det med seg. Jeg tror ikke forloveden sjekker mobilen min, men hun vet koden rett og slett fordi hun har lånt den et minutt eller to her og der, og jeg har selvfølgelig ikke gjort eller sagt noe som helst jeg vil at hun ikke skal vite.

I praksis er det nå også sånn at de aller, aller fleste nye vennskap jeg danner er med andre menn. Det ligger virkelig ingenting som helst annet bak det at jeg neppe hadde avslått en venneforespørsel (eller hva man nå kaller det på snap) eller nektet å oppgi brukernavn enn at jeg ser på det som andre sosiale medier, og jeg hadde selvfølgelig gitt klar beskjed ved den første antydning til at hun tenkte at dette var noe annet enn «å ha hverandre på snap». Så ser jeg av denne tråden at en del tilsynelatende tenker snap er i en annen kategori. Fremmed for meg. 

Anonymkode: f572c...a57

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som kvinne har jeg vært borti å bli lagt til på snap av mannlige gifte bekjente flere ganger. De aller fleste kun venskaplig, der vi snapper litt om familie, hagearbeid og trening. Kun en gift mann har lagt meg til og begynt å flørte og hinte om griseprat, han ble sletta 

Anonymkode: 82a40...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Trolletråd? 

Enig! Ikke her heller!

Anonymkode: a19a2...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...