Gå til innhold

Kan dere damer finne på å være bitchy mot damer som er penere enn dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som i at man er sjalu på at hun er penere? Og kanskje redd for at mannen din skal finne den dama attraktiv?

Anonymkode: 89d5c...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bryr meg ikke så mye om andre damer er penere enn meg. Er sikkert mange som er det, også, og som vil ha ham også. Jeg vet at han vil ha meg, ikke bare pga utseendet men også personlighet. 

Anonymkode: 1822c...d48

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg er ikke pen, men jeg er hyggelig mot folk. 

Jeg kan tenke mitt når pene mennesker får fordeler pga utseende/trynefaktor på jobb feks, men det holder jeg for meg selv. 

Anonymkode: c37ea...1b9

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke. Har ikke møtt noen som jeg syns er penere

Anonymkode: 3bc23...dc5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, stort sett penere damer som er bitchy mot de mindre pene etter min erfaring. Motivasjonen deres vet jeg ikke. Kanskje de er redd for at det smitter?

Anonymkode: f8025...848

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er pen, sånn girl next door pen, har bra draget og sånt, men er ikke smellvakker. Jobber med en ung jente på 25 (jeg er i slutten av 30 årene) og hun er virkelig en smellvakker barbie, men kunne aldri tenke meg å være bitchy mot henne av den grunn 😆 liker henne godt. Hvis mannen min velger meg bort for en penere dame så javel, opp til ham, jeg er ikke avhengig av ham for å ha et bra liv.

Anonymkode: 4bba7...5df

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 19.58):

Som i at man er sjalu på at hun er penere? Og kanskje redd for at mannen din skal finne den dama attraktiv?

Ekspander  

Jeg er ikke sjalu. Tenker og håper at han valgte meg for det jeg har mellom ørene, og ikke det ytre. Det finnes mange attraktive damer. Så lenge han er trofast, og viser meg at det er meg han har lyst på og begjærer, så bryr jeg meg ikke. 

Om så andre damer legger an på han, så håper jeg han har vett nok til å avvise dem. Har han ikke det, så er han ingen mann for meg.

Anonymkode: fc319...1ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg er hyggelig mot alle🙂 har også erfart at pene mennesker gjerne er både hyggelige og snille de også🤭🥰

Anonymkode: d75a4...90b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Jeg har ikke sett noen som er penere enn meg, får se da, hvis det skjer

Anonymkode: 9c886...fee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Da må man nesten være sjalu på alle damer, for hva mannen synes er pent, er ikke nødvendigvis det samme som du selv synes er pent. Dessuten, det er en selvfølge at menn finner mer enn en kvinne attraktiv. Det finnes jo flotte kvinner i alle fasonger og aldre.

Anonymkode: cad67...441

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damer er penere en meg, så det hadde blitt slitsomt.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri stygg mot noen, enten de er penere eller ei. Jeg tror kanskje det er mer for jenter på ungdomskolen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ansett som pen selv og har opplevd bitchy kvinner mange ganger, men er så naiv at jeg som regel ikke har skjønt at det er utseendet mitt som har vært grunnen.  

Anonymkode: a7d2e...747

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nope, da blir jeg vel heller «omg, du er så pen, vil du være vennen min?!?!» :ler: 

Anonymkode: bf2cf...944

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 20.47):

Jeg er ansett som pen selv og har opplevd bitchy kvinner mange ganger, men er så naiv at jeg som regel ikke har skjønt at det er utseendet mitt som har vært grunnen.  

Ekspander  

Denne forstår jeg ikke. :klo: Hvorfor skulle noen være «bitchy» mot deg kun pga. utseendet ditt? :klo: Her er vel sannsynligheten høyere for at kvinner er bitchy mot kvinner de syntes er uattraktive, for å hevde seg selv. Tror aldri jeg har opplevd at kvinner har oppført seg dårlig mot noen kun fordi de er pene, de pleier å beundre pene kvinner og ønske å være venninne med de. 

Merk at det er forskjell på å være pen og å være innbilsk. Tror omtrent aldri jeg har truffet en pen kvinne som har omtalt seg selv som pen. Men jeg har truffet dusinvis medium minus kvinner som har gjort det. 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 20.54):

Denne forstår jeg ikke. :klo: Hvorfor skulle noen være «bitchy» mot deg kun pga. utseendet ditt? :klo: Her er vel sannsynligheten høyere for at kvinner er bitchy mot kvinner de syntes er uattraktive, for å hevde seg selv. Tror aldri jeg har opplevd at kvinner har oppført seg dårlig mot noen kun fordi de er pene, de pleier å beundre pene kvinner og ønske å være venninne med de. 

Merk at det er forskjell på å være pen og å være innbilsk. Tror omtrent aldri jeg har truffet en pen kvinne som har omtalt seg selv som pen. Men jeg har truffet dusinvis medium minus kvinner som har gjort det. 🤷‍♀️

Ekspander  

Det er svært vanlig, usikkerhet gjør kvinner sjalu.  

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 20.56):

Det er svært vanlig, usikkerhet gjør kvinner sjalu.  

Ekspander  

Nei. Kvinner har ingenting i den settingen å gjøre. Umodne jentunger derimot...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 20.54):

Ekspander  

Det er lov til å syntes at man selv er pen, helt uten å være innbilsk.  Når man er mobbet i åresvis som unge og endelig skjønner at man er normal, ja til og med pen. Det tok mange år før komplimentene sank inn og nå fortjener jeg å syns godt om meg selv.  Det er lov.

Men janteloven lenge leve.....for noen.  

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...