AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:23 #41 Del Skrevet torsdag kl 22:23 Jeg har ei venninne som alltid har dratt gutter. Hun er litt over 40 nå. Hun har aldri hatt noe problem med å få kjekke gutter. Når vi var jentegjengen ute i tidlig 2-årene, så var det hun som fikk mest oppmerksomhet. Hun har vært overvektig i stort sett alle år, men kiloene lå pent da 😊 Det var jenter med som var det jeg vil kalle klassiske skjønnheter og andre pene jenter, men de fikk aldri like mye oppmerksomhet. Jeg tror ikke det er nødvendigvis kåthet hun utstrålte, men hun var alltid blid, smilende, morsom og med god energi. Mens jeg nok er det som var ansett som luremus og isprinsesse og kald skjønnhet 😄 Jeg ble sjeldent sjekket opp. Tror jeg stort sett alltid har tatt initiativ selv og da har jeg fått de jeg vil ha, men har aldri hatt menn hengende etter meg slik som henne 😊 Anonymkode: df9c6...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet fredag kl 06:04 #42 Del Skrevet fredag kl 06:04 AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 19.35): Man ser vel kåt ut, da. Anonymkode: d04ff...8c6 Det er på langt nær det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet fredag kl 11:37 #43 Del Skrevet fredag kl 11:37 AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 0.41): Jeg møtte en mann en gang som delte med meg senere at når vi hadde begynt å prate den kvelden utstrålte jeg seksualitet. Måten jeg snakka på, spesielt måten jeg lo på, og blikkontakten hadde fått han til å kjenne dette. Jeg skjønte hva han sa, men har aldri tenkt over at dette er noe jeg, en femmer kanskje, kan utstråle. Anonymkode: 246a9...927 Flott fyr som både holdt seg i skinnet og sa fra senere. Fler slike! Gratis skrev (På 16.4.2025 den 8.28): Så lenge du som kvinne i en sosial setting tør og smile og by litt på deg selv i form av både latter, men kanskje også sårbarhet. Menn "rommer" mye mer enn det de kan gi uttrykk for, derfor kan du som kvinne fort gå fra ei grå mus på en dating app til noe helt annet i det virkelige liv. Hos menn så ligger kvinnelig tiltrekning/sex alltid langt fremme [..] Godt skrevet begge to, takk! Jeg tenker på middager med dame til bords og det bare "funker" å gi og få oppmerksomhet. Jeg lever og ånder for slike øyeblikk! Og så syns jeg så inderlig synd på de som er sjenert, kikker og skraper i gulvet, ikke blir med, viker for oppmerksomhet. Alle gjør som de selv vil, jeg tanker her på de som gjerne vil litt mer enn de våger. Til en viss grad kan det være veldig sjarmerende, lykke er å lokke med seg en som lyser opp og forsyner seg av livet. AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 9.44): Jeg har det. Er selvsikker, flørtende med de jeg liker Anonymkode: 884d2...1fc Beklager. Med det utgangspunktet har du det ikke og får det ikke. Aldri. Mer turn-off enn "Jeg har det" finnes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet fredag kl 11:57 #44 Del Skrevet fredag kl 11:57 (endret) carlberner1 skrev (21 minutter siden): Jeg tenker på middager med dame til bords og det bare "funker" å gi og få oppmerksomhet. Jeg lever og ånder for slike øyeblikk! Og så syns jeg så inderlig synd på de som er sjenert, kikker og skraper i gulvet, ikke blir med, viker for oppmerksomhet. Alle gjør som de selv vil, jeg tanker her på de som gjerne vil litt mer enn de våger. Til en viss grad kan det være veldig sjarmerende, lykke er å lokke med seg en som lyser opp og forsyner seg av livet. Har du en del livserfaring i kombinasjon med gode egenskaper til å kommunisere og lytte, da kan det å date mennesker du aldri har møtt være fascinerende øyeblikk! Som du sier! Spesielt det å være en aktiv lytter der du klarer å bruke noe av det den andre sier seinere i samtalen. Gjerne ved å komme med eksempler fra eget liv som bare understreker det den andre sa tidligere. Da viser du genuin interesse for den andre sitt liv som nesten ingen kan motstå.😉 Eller i alle fall setter deg i et godt lys! Endret fredag kl 11:58 av Gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå