Gå til innhold

Hva betyr at man har en seksuell utstråling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva legger menn i det? Ser man løs ut?

Anonymkode: 5f4c7...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Litt abstrakt, og noe vanskelig å forklare.  Men de har en "aura" rundt seg som gjør at en blir kåt på vedkommende.

Anonymkode: a70ab...fdd

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det betyr at man utlyser glede, nysgjerrighet, trygghet i egen kropp, sensualitet, erfaring,  flørt og råskap. 

Anonymkode: cb296...40a

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan ikke erfares. Det må oppleves 😉 En kvinne med en sensuell utstråling elsker ofte å forføre. Det betyr ikke at hun ligger med alt og alle. Noen tror det.

Hun er leken, og kan by på seg selv om forholdene ligger til rette for det 😉

Så kan hun la seg lede, om hun er trygg på han som leder henne. 

Det handler like mye om bevissthet som utstråling, om hun er bevisst på seg selv. Det er det ikke alle kvinner som er.

Anonymkode: ab37d...ce2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stilig☺️ Vet disse kvinnene som regel selv at de ser bra ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utstråling og utseende er ikke samme sak.

Anonymkode: f402b...b8b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at det er mer en egenskap og utstråling enn et pent ytre...

Så dette er noe alle kan lære seg. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg møtte en mann en gang som delte med meg senere at når vi hadde begynt å prate den kvelden utstrålte jeg seksualitet. Måten jeg snakka på, spesielt måten jeg lo på, og blikkontakten hadde fått han til å kjenne dette. Jeg skjønte hva han sa, men har aldri tenkt over at dette er noe jeg, en femmer kanskje, kan utstråle. 

Anonymkode: 246a9...927

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visuell seksuell utstråling er vel sex-appeal.. så har hun det, kan jeg tenne på ansiktet eller kroppsformen.
Så et vakkert ansikt og kropp alene er ikke nok til at jeg tenner, derfor liker jeg sex-appealen mye bedre.. Altså.. en kvinne med sex-appeal er vakkert, selv om hun ser nerdete ut eller er litt ulik andre kvinner. Skjønner at det er vanskelig å forstå, men hva er egentlig "vakkert"? Voksne damer har litt mere sex-appeal, enn yngre kvinner. Men det kommer av at jeg synes alderstegn er vakkert og noe jeg tenner på. Men aldersforskjellen min går begge veier, så jeg har et vidt spenn av kvinner🥰

Jeg tenner på kvinner som har omsorg i seg, for de gir en utstråling uten bekymringer. Kan hun i tillegg prate åpent om sex, fanger hun min interesse momentant🥰 Hvis hun sier: "Jeg elsker dyr❤️" da vet jeg at jeg vil få det godt..

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Visuell seksuell utstråling er vel sex-appeal.. så har hun det, kan jeg tenne på ansiktet eller kroppsformen.
Så et vakkert ansikt og kropp alene er ikke nok til at jeg tenner, derfor liker jeg sex-appealen mye bedre.. Altså.. en kvinne med sex-appeal er vakkert, selv om hun ser nerdete ut eller er litt ulik andre kvinner. Skjønner at det er vanskelig å forstå, men hva er egentlig "vakkert"? Voksne damer har litt mere sex-appeal, enn yngre kvinner. Men det kommer av at jeg synes alderstegn er vakkert og noe jeg tenner på. Men aldersforskjellen min går begge veier, så jeg har et vidt spenn av kvinner🥰

Jeg tenner på kvinner som har omsorg i seg, for de gir en utstråling uten bekymringer. Kan hun i tillegg prate åpent om sex, fanger hun min interesse momentant🥰 Hvis hun sier: "Jeg elsker dyr❤️" da vet jeg at jeg vil få det godt..

Elsker dyr?? Nei fy f….!!!

Anonymkode: 5e807...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg møtte en mann en gang som delte med meg senere at når vi hadde begynt å prate den kvelden utstrålte jeg seksualitet. Måten jeg snakka på, spesielt måten jeg lo på, og blikkontakten hadde fått han til å kjenne dette. Jeg skjønte hva han sa, men har aldri tenkt over at dette er noe jeg, en femmer kanskje, kan utstråle. 

Anonymkode: 246a9...927

Du kaller deg selv en femmer, tror du det er menn som ville gitt deg en slik beskrivelse eller andre kvinner (inkludert deg selv)?
Når jeg sier dette så tenker jeg først og fremst i situasjoner som du beskriver, at du sitter ved et bord og snakker direkte til vedkommende. Ikke online, der kun bilder blir grunnlaget for hvordan vi dømmer mennesker.

Så lenge du som kvinne i en sosial setting tør og smile og by litt på deg selv i form av både latter, men kanskje også sårbarhet.
Menn "rommer" mye mer enn det de kan gi uttrykk for, derfor kan du som kvinne fort gå fra ei grå mus på en dating app til noe helt annet i det virkelige liv. 

Hos menn så ligger kvinnelig tiltrekning/sex alltid langt fremme i våre helt naturlige/biologiske behov. Uansett hvor seriøst en mann prater så bobler det rett under overflaten. Derfor finnes det ikke noe sterkere/større menneske enn en mann med selvkontroll og egenskapen i å kunne kontrollere lystene sine. Dette gjelder ikke bare sex/begjær, men også rus, gambling etc.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er slik.

Overhodet ikke noe bimbo, og en BMI over idealet. Kler seg enkelt og klassisk og det er ingenting outrert ved henne.

Likevel: Alle menn og påfallende mange kvinner føler det umiddelbart idet hun entrer rommet. Hun er rak i ryggen, fast i blikket, god blikkontakt når hun snakker med en varm og tydelig stemme. Hun liker å bruke subtil seksuell innuendo, og da smiler hun skjevt mens hun låser blikket. Hun har varmgrønne øyne.

Folk (meg selvsagt inkludert) er rett og slett sjanseløse. Alt fra guttunger på 19 til gubber på over 80 brisker seg. Det er helt vilt og deilig å se.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (6 minutter siden):

Min kjæreste er slik.

Overhodet ikke noe bimbo, og en BMI over idealet. Kler seg enkelt og klassisk og det er ingenting outrert ved henne.

Likevel: Alle menn og påfallende mange kvinner føler det umiddelbart idet hun entrer rommet. Hun er rak i ryggen, fast i blikket, god blikkontakt når hun snakker med en varm og tydelig stemme. Hun liker å bruke subtil seksuell innuendo, og da smiler hun skjevt mens hun låser blikket. Hun har varmgrønne øyne.

Folk (meg selvsagt inkludert) er rett og slett sjanseløse. Alt fra guttunger på 19 til gubber på over 80 brisker seg. Det er helt vilt og deilig å se.

Hm.. skulle vært morsomt å observere.

Jeg tviler ikke altså.😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har det.

Er selvsikker, flørtende med de jeg liker - god humor, ser bra ut ift alder - men de blir alltid skuffet når de tror det blir noe på dem - for jeg ligger ikke rundt :D 

Anonymkode: 884d2...1fc

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For eksempel som hun her, moden, selvsikker og skikkelig hot og sexy!

1469821507.thumb.webp.9144b83b3ae4bb4ab4380748ba181c4d.webp

Anonymkode: d995f...ff7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 21.55):

Hva legger menn i det? Ser man løs ut?

Tror du virkelig at de vil innrømme det?

Eller, at de i det hele tatt vet om dette selv?

Særlig moderne menn som er livredd for å være mannssjåvinist og helst vil være feminist?

Nei, de gir deg komplimenter for å være deilig og sexy og ha seksuell utstråling og være varm og tillitsvekkende. Og de liker deg og føler de respekterer deg.

Det at de ikke egentlig gjør det, er noe som typisk kvinner legger mer merke til enn hva mennene selv gjør.

Og det er ikke det at de ikke liker deg. Tvert i mot, de stimler mot deg fra alle kanter og vil helst ha en bit av deg. Problemet begynner der hvor de ikke egentlig verner om deg, men i stedet lar deg være mammaen deres, den som trøster og forstår menn.

Prøv å utstråle det motsatte; at du er mer prippen og moralistisk, alvorlig og seriøs. Da vil typisk de samme mennene løpe sin vei og de mer seriøse mennene komme på banen. Det er de som vil gifte seg med deg og ha barn med deg og ta deg av markedet og beskytte deg.

Hore og madonna er begreper man helst ikke vil snakke om i dagens kultur. Men den virker inne i oss likevel. En kvinne med seksuell utstråling lyser ikke bare at hun er god å ha sex med, hun lyser også at flere menn vil tenke det samme og at hun havner i midten av konkurranse og drama.

Vil du ha sex, bør du utstråle sex, vil du derimot bli gift (med en mann som kan oppføre seg) bør du utstråle det motsatte. 

Anonymkode: f0156...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror du virkelig at de vil innrømme det?

Eller, at de i det hele tatt vet om dette selv?

Særlig moderne menn som er livredd for å være mannssjåvinist og helst vil være feminist?

Nei, de gir deg komplimenter for å være deilig og sexy og ha seksuell utstråling og være varm og tillitsvekkende. Og de liker deg og føler de respekterer deg.

Det at de ikke egentlig gjør det, er noe som typisk kvinner legger mer merke til enn hva mennene selv gjør.

Og det er ikke det at de ikke liker deg. Tvert i mot, de stimler mot deg fra alle kanter og vil helst ha en bit av deg. Problemet begynner der hvor de ikke egentlig verner om deg, men i stedet lar deg være mammaen deres, den som trøster og forstår menn.

Prøv å utstråle det motsatte; at du er mer prippen og moralistisk, alvorlig og seriøs. Da vil typisk de samme mennene løpe sin vei og de mer seriøse mennene komme på banen. Det er de som vil gifte seg med deg og ha barn med deg og ta deg av markedet og beskytte deg.

Hore og madonna er begreper man helst ikke vil snakke om i dagens kultur. Men den virker inne i oss likevel. En kvinne med seksuell utstråling lyser ikke bare at hun er god å ha sex med, hun lyser også at flere menn vil tenke det samme og at hun havner i midten av konkurranse og drama.

Vil du ha sex, bør du utstråle sex, vil du derimot bli gift (med en mann som kan oppføre seg) bør du utstråle det motsatte. 

Det er viktigere for meg med sex i et kjærlighetsforhold enn å bli gift. Alt hva kvinner velger å spekulere i. Jeg blir målløs 😂 En kåt mann er en sunn mann, og jeg ønsker meg en mann jeg kan knulle langt inni alderdommen 😉

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er viktigere for meg med sex i et kjærlighetsforhold enn å bli gift. Alt hva kvinner velger å spekulere i. Jeg blir målløs 😂 En kåt mann er en sunn mann, og jeg ønsker meg en mann jeg kan knulle langt inni alderdommen 😉

Poenget mitt er at du må du velge mellom sex og en kåt mann. 

Av menn og kvinner, er det i all hovedsak menn som klarer å ha sex med noen de ikke har utpreget lyst på. Dermed bør en kvinne velge en mann hun selv har lyst på, og det er typisk en som ivaretar kvinnen, ikke en som er som en unge (ref. samlivsforumet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ser jo nå at du er en mann selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...