AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har noen her fått Ferrinject/ jerninfusjon? Vet dere noe om kriteriene for hvorfor dere fikk? Min lege sendte henvisning til sykehuset, men den ble avvist. Det er ordentlig synd, for jeg har veldig behov for mer energi og å bli kvitt svimmelheten! Hvilke bedringer merket dere etter infusjon? Anonymkode: 1cd07...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen her fått Ferrinject/ jerninfusjon? Vet dere noe om kriteriene for hvorfor dere fikk? Min lege sendte henvisning til sykehuset, men den ble avvist. Det er ordentlig synd, for jeg har veldig behov for mer energi og å bli kvitt svimmelheten! Hvilke bedringer merket dere etter infusjon? Anonymkode: 1cd07...df1 De ser på blodprøvene dine og avgjør om du fyller kriteriene eller ikke. Så enkelt og så komplisert. Sykehusene er nå og opptatt av å skulle spare penger, så nåløyet for å få sykehusbehandling er enda strengere i år enn i 2024. Anonymkode: 82ad4...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ble diagnostisert for ulcerøs kolitt i januar, hadde da svært lave jernverdier og lav hb. Ble henvist til jerninfusjon, og fikk time etter to uker. Kan ikke ta jerntilskudd i tablettform da det kan forverre betennelsen i tarmen. Jeg ble bedre etter ca 4 uker. Føler meg mer sterkere i kroppen, svimmelheten forsvant, har dermed mye bedre livskvalitet. Ikke gi deg, og be legen henvise igjen. Helt forferdelig å være svimmel og energiløs. Anonymkode: 0fecc...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg ble diagnostisert for ulcerøs kolitt i januar, hadde da svært lave jernverdier og lav hb. Ble henvist til jerninfusjon, og fikk time etter to uker. Kan ikke ta jerntilskudd i tablettform da det kan forverre betennelsen i tarmen. Jeg ble bedre etter ca 4 uker. Føler meg mer sterkere i kroppen, svimmelheten forsvant, har dermed mye bedre livskvalitet. Ikke gi deg, og be legen henvise igjen. Helt forferdelig å være svimmel og energiløs. Anonymkode: 0fecc...090 Ser her; https://www.felleskatalogen.no/medisin/ferinject-vifor-france-571236?markering=0 så ser du at du fyller kriteriene for å få ferinject. TS har ikke oppgitt noe om hun har lignende sykdom som deg, men har hun det, så er kan hun ha rett på hjelp. Anonymkode: 82ad4...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå