Gå til innhold

Camping ferie allene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ganske voksen dame som skal feriere allene for første gang. Har det også ganske trangt økonomisk så det må bli en billig ferie. Derfor tenker jeg camping ferie, men er usiker på hvor det er fint å dra? Vil noen anbefale bra campingplaser eller steder? Tips til aktiviteter som kan være morsome allene? Oppmuntrene ord til en dame som synes solo ferie er skumelt? 

Anonymkode: b5318...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Greit å vite hvor du drar fra. 

Anonymkode: 18918...2e9

Jeg starter i Ålesund og jeg tenker å dra sør over. Har lyst til å se Oslo, men usiker på hvilken rute jeg skal ta dit og tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg starter i Ålesund og jeg tenker å dra sør over. Har lyst til å se Oslo, men usiker på hvilken rute jeg skal ta dit og tilbake. 

Ser at Larkollen camping er foreslått, så om du camper der så kan du kjøre til Moss og ta toget inn til Oslo. 

Fra Ålesund til Oslo er vel enkleste veg over Dombås. Og da er det vel  campingplasser nedover Gudbrandsdalen, om du vil legge inn ekstra overnatting.

Tar en utgangspunkt i Larkollen, kan du også kjøre til Fredrikstad (der er det en fin del i gamlebyen), eller/og ta båten til Sverige en liten dagstur. De har også byferger, om du har lyst på det.

Anonymkode: 6c707...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke planlegg for mye. En av fordelene med å reise alene er jo nettopp at du kan være så impulsiv som du bare vil. Hva liker du å gjøre? Legg opp turen etter dette. Er det museer, kunstutstillinger, kjente historiske steder, stolpejakt, toppturer eller kirker du vil se (inkl alt i mellom) 

Jeg kjører bobil og elsker å dra alene. Da er det KUN jeg og mine ønsker som bestemmer. Og jeg tar en dag av gangen 

Anonymkode: 2a200...625

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...