AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hei. Jeg bor i en svært liten leilighet med en stykk mellomstor borrelås hund. Han sover nesten aldri i buret, og sjeldent men innimellom i sengen. 9/10 ganger sover han ved siden av meg eller under sengen min på natten. Har ikke antydning til noe ressursforsvar og går og legger seg i seng/bur hvis han får beskjed om det, men han velger det sjeldent selv. Så burde jeg ha begge stående i vår lille hybel? Merk: transportburet som jeg har stående er uten dør og har egentlig kun brukt det til burtilvenning og for å gi mat i kong og andre grisete godsaker. Anonymkode: 954fe...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden buret kan plutselig være kjekt å ha kanskje? Ville da hatt det åpent med en god madrass inni. Trenger da ikke seng også tenker jeg. i hvert fall ikke hvis han i tillegg kan sove hos deg Anonymkode: a1a9b...d8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Jeg bruker kun bur frem til de er ca ett år, da pakker jeg det bort. Med mindre hunden er destruktiv eller en fare for seg selv ser jeg ingen grunn til å bruke bur. Anonymkode: 83edd...363 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Jeg hadde bare buret når jeg bodde på enroms, døren var alltid åpen. Vi reiste en del med fly, så jeg måtte ha et solid bur. Anonymkode: 9cc85...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Blir ikke å kvitte meg med buret, men vurderer å sette det ned i boden siden det er så svært og knapt blir brukt. Han er høy og tynn så det er et xl/xxl bur som tilogmed jeg har god plass i 🥴 Anonymkode: 954fe...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Trenger ikke bur. Hadde aldri bur inne på min hund de 13 årene jeg hadde ham, kun i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Vi har både seng og bur til vår hund, men sengen ligger inni buret og døren er åpen. Døren ble bare lukket da hun var valp. Nå fungerer buret mer som en «trygg hule». Endret 2 timer siden av Ms. Steele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Da foreslår jeg at du setter det i boden, men husker å ta det frem et par netter i mnd kun for å sørge for at ikke det blir glemt av. For man vet aldri når det er viktig at hunden er komfortabel i bur, og noen hunder læres av med det eller brgynner å bli nervøse av det etter flere år uten. Anonymkode: 13746...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har bur til hunden kun i bilen. Det er ikke noe man trenger i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Har bur kun i bilen og det brukes jo jevnlig så om hunden skulle trenge å være i bur utenom så regner jeg med det går greit. Har også et sammenleggbart bur i boden, om behovet skulle oppstå. Anonymkode: 5ee5b...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #11 Del Skrevet 41 minutter siden Den eneste gangen jeg har hatt bur til mine to, er når den yngste var valp og det var behov for å skille de for ro i korte intervaller gjennom dagen, eller for å ha de adskilt når de fikk tyggebein/kong. Burene ble solgt når valpen var rundt 1år og det ikke lenger var behov for dem. Det er ingen grunn til å ha et stort bur stående om du ikke har behov for å stenge hunden inne, Ts. Anonymkode: 14d2b...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå