AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg drakk mye jäger i tidlig voksen alder, nå er jeg 30 og ble jævlig kvalm av både lukten og smaken, fy faen at jeg noen gang har likt det greiene der. Ekstremt glad i annen sprit, men jäger er noe jeg aldri mer skal smake Anonymkode: f12db...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Ok? Anonymkode: b8062...681 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok? Anonymkode: b8062...681 Jeg skjønner bare ikke at noen liker det greiene der, hvorfor er jäger så populært når det smaker helt forjævlig? Anonymkode: f12db...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Jeg liker jägermesister, (det går an å liker ulike ting ts😉) lager meg helst drink av den som består av mye lime juice, jägermesister og sprite. Smaker helt fantastisk. Helt greit å ikke like det og, da er det vel bare så enkelt som å ikke drikke det da Anonymkode: 3dda1...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Det synes jeg er godt. Men smaken er som baken, delt i to. Anonymkode: ab87f...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Minner meg om min tid som ansatt i Elkjøp-kjeden på 90-tallet. Der var Jägermeister en slags forretningsdrikk som alltid skulle serveres i sosiale lag med kolleger. Hadde til og med en egen Elkjøp-sang som jeg ikke helt husker teksten på, men som begynner med "Jägermaister bitte, Jägermaister schnell.." som fritt oversatt betyr, "vær så snill, gi meg en Jägermeister raskt.." Jeg drakk ikke alkohol på den tiden, så har ikke noe forhold til smaken av Jäger, men husker godt Elkjøp-tiden... Her er faktisk Elkjøpsangen på Youtube.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Liker smaken. Så vi er alle forskjellige. Anonymkode: fc263...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Shot, ikke chot Anonymkode: 9245c...eba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke at noen liker det greiene der, hvorfor er jäger så populært når det smaker helt forjævlig? Anonymkode: f12db...63d Ok, så liker du det ikke da. Er det noe å lage tråd om? Anonymkode: e288f...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ekstremt glad i annen sprit, men jäger er noe jeg aldri mer skal smake Anonymkode: f12db...63d 30 år og ekstremt glad i annen sprit.. Er du fra Sarpsborg? Anonymkode: 35e6f...44e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skjønner bare ikke at noen liker det greiene der, hvorfor er jäger så populært når det smaker helt forjævlig? Anonymkode: f12db...63d Jäger og absint er godt, selv om du ikke liker det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg drakk mye jäger i tidlig voksen alder, nå er jeg 30 og ble jævlig kvalm av både lukten og smaken, fy faen at jeg noen gang har likt det greiene der. Ekstremt glad i annen sprit, men jäger er noe jeg aldri mer skal smake Anonymkode: f12db...63d Ja, vel, og hva vil du med denne posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Jeg liker jäger, men kan ikke fordra f.eks. Fireball. Smaken er som baken Anonymkode: 50a42...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Shot, ikke chot Anonymkode: 9245c...eba Chot, om man er påseilet😅 Anonymkode: 7414a...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå