AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Vet ikke om dette er riktig emne å legge det i, men tenker det kanskje går. Jeg sitter nå her, barna er hos far. Barna er hos far annenhver helg. Så hver ukedag er det fult kjør med kjøring, matpakkelaging, klesvask og alt som hører med et hektisk småbarnsliv. Annenhver helg er jeg alene. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på. Hva gjør andre på en vanlig dag de er alene? Trenger litt inspirasjon kjenner jeg. Jeg er rett og slett ikke vant til å ha så mye tid for meg selv Anonymkode: 4ee24...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Ikke i samme situasjon som deg, men når vi har alenekveld, er det fort sofa og tv-tid gitt 🤣 Vi burde sikkert gjort noe mer romantisk, men det er litt det som er godt i en hektisk hverdag. Anonymkode: ec0a5...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Inviterte venner, gikk på kino, ut å spiste eller bare så film Anonymkode: 3cbdb...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Ordner rundt i huset, tar en lunsj med ei venninne/mamma/søster/alene.. Går lang tur, inviterer til middag, leser bok i solen, reiser bort, rydder. Anonymkode: 0871a...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Lager middag som barna ikke liker og ser på filmer og tv serier. Koser meg. Anonymkode: 67e19...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er ikke i samme situasjon, men en sjelden gang er jeg alene hjemme en dag eller to pga jobb i tilknytning til ferie, hvor mannen min reiser bort med barna. Som i dag. Da har jeg syklet en tur på kafé med en venninne, gjort noen ærend, løpt en tur i skogen, lagd middag, strikket i sofaen og hørt på podcast. Koser meg når jeg får slike dager for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden ser på tv serier og spiser mat barna ikke liker Anonymkode: 91947...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå