Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Del Skrevet 13. mars 2006 er så spent så jeg klarer ikke sitte stille. var på jobbintervju for 2-3 uker siden, gruppeintervju. Fikk vite at fortaket skulle ansett flere enn en person. samtidig som jeg var på intervju måtte alle opplyse om en referanse som de kunne kontakte. i slutten av forrige uke ringte de min referanse, og spurte denne personen ut. I løpet av samtale kom det fram at de hadde fått det sammen inntrykket som referansen mi fortalte, og de mente de bare hadde positive ting å si om meg. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #2 Del Skrevet 13. mars 2006 Jobben er ikke din før du har undertegnet et jobbtilbud og en kontrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Del Skrevet 14. mars 2006 Gruppeintervjuer er visst mye brukt når de allerede har en kandidat, men må intervjue andre søkere også. Men når de har ringt referansen din høres det mye mer lovende ut. Ring dem og hør hvor langt de har kommet i prosessen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå