AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:12 #141 Del Skrevet søndag kl 19:12 Deg igjen, ja. Det var du som trodde du var trans også. Jesus Kristus, du er et vandrende fuckings kaos og har INGENTING å tilby en unge slik situasjonen din er i dag. Det beste for ungen din er at du holder deg LANGT UNNA henne inntil du er 100% rusfri og lever et stabilt liv. Hvorfor hører du ikke på fornuft? Er du psykisk utviklingshemmet? Håper noen sender denne tråden til barnevernet. Anonymkode: 19d26...261 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet søndag kl 19:15 #142 Del Skrevet søndag kl 19:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så skal jeg bare gi opp da?? Anonymkode: e2250...ae6 Akkurat prosjekt blir clean før møtet kan du bare gi opp ja. Du vet jo det like godt som meg at du ikke har sjanse til å gjennomføre dette. Jeg vet jeg er hard nå, men jeg har vært på den andre siden av rusavhengighet og vet at dere vil så mye, men så fort abstinensen slår så vidt igjennom, faller gode intensjoner steinhardt til jorden. Altså du skyter vann med rusrester i. Det er rimelig langt ute altså. Jeg ønsker deg alt godt, men for din egen del bør du legge fra deg dette prosjektet slik at du slipper å bli så skuffet over deg selv når du ikke klarer å gjennomføre. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet søndag kl 19:25 #143 Del Skrevet søndag kl 19:25 Hvorfor ikke heller planlegge å bli rusfri først? Ingenting godt kommer ut av at dere treffer dattera nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:31 #144 Del Skrevet søndag kl 19:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare gi deg. Det er ingen som får traumer av å se meg. Skal sørge for at vi har det morsomt om jeg så skal holde show der. Bv har faktisk godkjent det at jeg blir introdusert og advokaten virka positiv og mora vil Anonymkode: e2250...ae6 Kjære deg. Du ødelegger alt for deg selv hvis du ønsker å ha kontakt med datteren din i fremtiden dersom du gjør dette, å møte opp rusa og "holde show". Det beste du kan gjøre når er å få helsehjelp til avrusning og at du i fremtiden kan møte datteren din når du har fått livet ditt på stell. Selv om mor kanskje ikke vil få samvær videre, betyr det ikke at det er nå eller aldri for din del. Du må helt klart slutte å gjøre som denne kvinnen sier, for hun tenker ikke på hva som er ditt beste og hva som er deres datters beste. Hvis du kan avruse deg en gang for alle (med profesjonell hjelp) kan du få deg jobb og et bedre sted å bo etc. Motivasjonen din kan jo være å gjøre dette for å ha et forhold til datteren din i fremtiden. Anonymkode: bb702...75d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet søndag kl 19:32 #145 Del Skrevet søndag kl 19:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det rekker jeg ikke uansett nå. Da har mora mista samværene innen den tid. Stoler ikke på systemet. Vet jeg er fucked og helt låst med at jeg må gjøre som mora vil fordi jeg ikke har noen annen familie lenger. Mamma levde jo inntil ganske kort tid siden og jeg har alltid vært ganske mammadalt. Så hadde jeg besteforeldra mine i oppveksten også. Har blitt mer som bikkja hennes. men hun gjør sjukt masse for meg det skal hun ha og jeg tror ikke jeg hadde vært her nå hvis det ikke var for henne. Jeg kan ikke møte opp noe sted med masse abstinenser, det vet jeg syns. Det er faktisk verre en det motsatte Anonymkode: e2250...ae6 Det vil på ingen måte styrke mors sak å dra med seg en ruset far , tvert imot . Hvis hun tenker att å dra med en ruset person på samvær , redder sine egne samvær , må hun være mindre begavet . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:38 #146 Del Skrevet søndag kl 19:38 Det å få barn er ikke en menneskerett. Dere valgte å få dette barnet, selv om dere åpenbart ikke evnet å oppfostre et barn selv. Barnet deres ble satt i fosterhjem, av det man kan si er ganske åpenbare grunner. Det at dere nå (selv om dere fortsatt ikke er skikket) velger å ta kontakt med barnet er ren og skjær egoisme. Barnet har foreldre, fosterforeldre. La barnet få vokse opp i et sunt hjem, uten rus og dritt. Når barnet en gang blir voksen, så kan det hende at hen velger å ta kontakt med dere. Jeg håper du klarer å holde deg rusfri, og kanskje du en gang i fremtiden klarer å være en rollemodell for ditt barn. Hold dere unna, la hen komme til dere (om hen noen gang ønsker det.) Anonymkode: ef9ec...b62 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:41 #147 Del Skrevet søndag kl 19:41 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Deg igjen, ja. Det var du som trodde du var trans også. Jesus Kristus, du er et vandrende fuckings kaos og har INGENTING å tilby en unge slik situasjonen din er i dag. Det beste for ungen din er at du holder deg LANGT UNNA henne inntil du er 100% rusfri og lever et stabilt liv. Hvorfor hører du ikke på fornuft? Er du psykisk utviklingshemmet? Håper noen sender denne tråden til barnevernet. Anonymkode: 19d26...261 Jeg håper moderator sletter tråden slik som sist. Helt jævlig hvordan disse to psykoene planlegger å ødelegge livet til et uskyldig barn. Anonymkode: 3b5d0...7ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:58 #148 Del Skrevet søndag kl 19:58 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Deg igjen, ja. Det var du som trodde du var trans også. Jesus Kristus, du er et vandrende fuckings kaos og har INGENTING å tilby en unge slik situasjonen din er i dag. Det beste for ungen din er at du holder deg LANGT UNNA henne inntil du er 100% rusfri og lever et stabilt liv. Hvorfor hører du ikke på fornuft? Er du psykisk utviklingshemmet? Håper noen sender denne tråden til barnevernet. Anonymkode: 19d26...261 Må gjerne sende det jeg skrevet til bv eller hvor enn du vil, men du vet ikke hvor i landet jeg bor eller hvilken kommune så blir vanskelig å sende den til riktig sted hvis målet ditt er å ta meg. Tror ikke det er så stor sjans for at jeg får gjennomført pisseprøva og uten den får jeg nok ikke komme til samværet Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:02 #149 Del Skrevet søndag kl 20:02 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kjære deg. Du ødelegger alt for deg selv hvis du ønsker å ha kontakt med datteren din i fremtiden dersom du gjør dette, å møte opp rusa og "holde show". Det beste du kan gjøre når er å få helsehjelp til avrusning og at du i fremtiden kan møte datteren din når du har fått livet ditt på stell. Selv om mor kanskje ikke vil få samvær videre, betyr det ikke at det er nå eller aldri for din del. Du må helt klart slutte å gjøre som denne kvinnen sier, for hun tenker ikke på hva som er ditt beste og hva som er deres datters beste. Hvis du kan avruse deg en gang for alle (med profesjonell hjelp) kan du få deg jobb og et bedre sted å bo etc. Motivasjonen din kan jo være å gjøre dette for å ha et forhold til datteren din i fremtiden. Anonymkode: bb702...75d Vil ikke ødelegge for meg selv heller så sikkert best jeg ikke møter opp. Vet at mora ikke vil ta det pent så får bare stålsette meg. Har ikke noe særlig motivasjon egentlig men finner nok ut av det. Mangler vgs for å få jobb og cven er ganske tom så det er vell en jævlig lang vei å gå med alt og jeg vet ikke hvor jeg begynner Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:03 #150 Del Skrevet søndag kl 20:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må gjerne sende det jeg skrevet til bv eller hvor enn du vil, men du vet ikke hvor i landet jeg bor eller hvilken kommune så blir vanskelig å sende den til riktig sted hvis målet ditt er å ta meg. Tror ikke det er så stor sjans for at jeg får gjennomført pisseprøva og uten den får jeg nok ikke komme til samværet Anonymkode: e2250...ae6 Og allerede før samværet er i gang svikter du. Det er nettopp dette jenta IKKE trenger. Løgner og brutte løfter. Anonymkode: d8671...c4f 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:06 #151 Del Skrevet søndag kl 20:06 NiceOrNothing skrev (30 minutter siden): Det vil på ingen måte styrke mors sak å dra med seg en ruset far , tvert imot . Hvis hun tenker att å dra med en ruset person på samvær , redder sine egne samvær , må hun være mindre begavet . Hun tenker ikke jeg skal komme rusa. Jeg har gitt etter for henne i det meste de siste åra. Hun tror jeg skal fikse å holde meg lenge nok til den rusprøven hvertfall og virke grei på samværet Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:07 #152 Del Skrevet søndag kl 20:07 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og allerede før samværet er i gang svikter du. Det er nettopp dette jenta IKKE trenger. Løgner og brutte løfter. Anonymkode: d8671...c4f Skjønner det. Hva vil du jeg skal gjøre da? Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:08 #153 Del Skrevet søndag kl 20:08 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil ikke ødelegge for meg selv heller så sikkert best jeg ikke møter opp. Vet at mora ikke vil ta det pent så får bare stålsette meg. Har ikke noe særlig motivasjon egentlig men finner nok ut av det. Mangler vgs for å få jobb og cven er ganske tom så det er vell en jævlig lang vei å gå med alt og jeg vet ikke hvor jeg begynner Anonymkode: e2250...ae6 Du begynner med avrusing. Så kan du nok få bistand av NAV når du er nykter. Det er absolutt mulig å snu dette, men du må ta ett steg av gangen. Anonymkode: bb702...75d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:09 #154 Del Skrevet søndag kl 20:09 Ulven skrev (52 minutter siden): Akkurat prosjekt blir clean før møtet kan du bare gi opp ja. Du vet jo det like godt som meg at du ikke har sjanse til å gjennomføre dette. Jeg vet jeg er hard nå, men jeg har vært på den andre siden av rusavhengighet og vet at dere vil så mye, men så fort abstinensen slår så vidt igjennom, faller gode intensjoner steinhardt til jorden. Altså du skyter vann med rusrester i. Det er rimelig langt ute altså. Jeg ønsker deg alt godt, men for din egen del bør du legge fra deg dette prosjektet slik at du slipper å bli så skuffet over deg selv når du ikke klarer å gjennomføre. Åssen klarte du å komme deg ut av det? hvis du vil dele det Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:10 #155 Del Skrevet søndag kl 20:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åssen klarte du å komme deg ut av det? hvis du vil dele det Anonymkode: e2250...ae6 Hold deg LANGT UNNA det stakkars barnet!!!!!! Anonymkode: ef9ec...b62 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet søndag kl 20:15 #156 Del Skrevet søndag kl 20:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åssen klarte du å komme deg ut av det? hvis du vil dele det Anonymkode: e2250...ae6 Jeg har ikke vært rusavhengig, men broren min var. Steinhard psykisk jobbing må til. Det og avrusing via helsevesenet. Og så videre til et rusbehandlingsted hvor du kan få verktøy til å håndtere rustrangen. Og førøvrig trening i å håndtere livet som rusfri. Du må ville det selv, ellers er det ingen vits. Og så må du finne ut hvorfor du i utgangspunktet begynte med rus. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:20 #157 Del Skrevet søndag kl 20:20 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner det. Hva vil du jeg skal gjøre da? Anonymkode: e2250...ae6 Du må begynne med å være ærlig, både mot deg selv og de rundt deg. Hvorfor ruser du deg? Vil du bli rusfri? Er du motivert, for det blir knalltøft? Hvorfor vil du ha kontakt med datteren din? Og hvis du er villig til å være ærlig, motivert for endring og klar for å ta ansvar for eget liv kan du be om hjelp til å slutte med rus. Ønsker deg alt godt, men så lenge rus styrer livet ditt må du holde deg unna datteren din. Anonymkode: d8671...c4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:20 #158 Del Skrevet søndag kl 20:20 Ulven skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke vært rusavhengig, men broren min var. Steinhard psykisk jobbing må til. Det og avrusing via helsevesenet. Og så videre til et rusbehandlingsted hvor du kan få verktøy til å håndtere rustrangen. Og førøvrig trening i å håndtere livet som rusfri. Du må ville det selv, ellers er det ingen vits. Og så må du finne ut hvorfor du i utgangspunktet begynte med rus. Å, kjett å høre. hvordan går det med han? Ja masse graving i fortid og alt oppi hue, er jo det jeg prøver å rømme fra hehe. men skulle hatt litt hjelp til å få oversikt på økonomien igjen, men har ikke orka å tak i det heller Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet søndag kl 20:22 #159 Del Skrevet søndag kl 20:22 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vil ikke ødelegge for meg selv heller så sikkert best jeg ikke møter opp. Vet at mora ikke vil ta det pent så får bare stålsette meg. Har ikke noe særlig motivasjon egentlig men finner nok ut av det. Mangler vgs for å få jobb og cven er ganske tom så det er vell en jævlig lang vei å gå med alt og jeg vet ikke hvor jeg begynner Anonymkode: e2250...ae6 Du får sikkert ufør hvis du blir rusfri, så du trenger ikke å bekymre deg for jobb og CV. Å bli rusfri er jobb nok i seg selv nå. Men du kan klare å få et bedre liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:22 #160 Del Skrevet søndag kl 20:22 Jeg synes dette høres bra ut, jeg. Du er rusa, klarer ikke holde deg rusfri og har ikke tenkt å møte opp. Det er kjempebra. Så vet de med en gang at barnet må holdes unna deg og slipper å forholde seg til en ustabil rusmisbruker av en far. Så kan dette løses ganske kjapt. Anonymkode: 35b59...493 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå