Gå til innhold

Får treffe ungen min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fiks livet ditt før du trekker ungen inn i denne smørja.

Bare det at du vil møte opp til samvær litt rusa er sinnsvakt. Stakkars unge :( 2 foreldre som kun setter seg selv først..... 

Anonymkode: ca7f4...e0a

Imorra må jeg huske å ringe nav, legen og har spørt mora nå når dato var det vi skal til samværet for tror jeg kan sitte på og så bare vente i nærheten (og bygge opp nervene litt)  til det har gått 1 time og jeg kan komme inn eller sånn. Når hun får bekreftelse skal jeg legge meg sjuk med engang. Skal ikke komme rusa til samværet, skjønner at det blir dumt og at de kanskje skjønner det selom jeg fremstår vanlig. Rekker ikke trappe ned særlig heller uansett klarer jeg ikke det. Skal kjøpe gaba tilskudd fra helsekosten og se om jeg får tak i kratom te som skal hjelpe mot abstinensene. (helt lovlige ting altså så pliz ikke slett) Snakker om ting fra helsekost her. Hvis det er noen som har erfaring med å slutte brått spesielt så setter jeg jæææævlig stor pris på om du deler hva som hjalp for deg. Regner med alt kjemisk slår ut på testen

Anonymkode: e2250...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Imorra må jeg huske å ringe nav, legen og har spørt mora nå når dato var det vi skal til samværet for tror jeg kan sitte på og så bare vente i nærheten (og bygge opp nervene litt)  til det har gått 1 time og jeg kan komme inn eller sånn. Når hun får bekreftelse skal jeg legge meg sjuk med engang. Skal ikke komme rusa til samværet, skjønner at det blir dumt og at de kanskje skjønner det selom jeg fremstår vanlig. Rekker ikke trappe ned særlig heller uansett klarer jeg ikke det. Skal kjøpe gaba tilskudd fra helsekosten og se om jeg får tak i kratom te som skal hjelpe mot abstinensene. (helt lovlige ting altså så pliz ikke slett) Snakker om ting fra helsekost her. Hvis det er noen som har erfaring med å slutte brått spesielt så setter jeg jæææævlig stor pris på om du deler hva som hjalp for deg. Regner med alt kjemisk slår ut på testen

Hvilke rusmidler er det du skal av? Er vel litt ulikt hvordan kroppen reagerer? Hadde vel vært tryggere å få en innleggelse på avrusning?

Anonymkode: d8671...c4f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mener av fri vilje, ikke at jeg skal få omsorgen. Hun kan komme av seg selv til meg hvis hun har problemer eller de er slemme eller whatever. Vet ikke om det blir naturlig å si jeg elsker henne, litt kleint eller? men hvis hun forteller om seg selv så skal jeg si jeg er veldig stolt av henne. Takk for mange bra råd. Skal si at jeg har gleda meg ja. Skal ikke fokusere på konflikter. De er det mora og fosterforeldra som har drivi på med. Forholder meg ikke til konflikter der rundt hun. Mora har fortalt at en av fosterforeldra er der også, og at de ser ned på oss. Kommer ikke til å se på eller snakke til tilsynsførern eller fosterforeldren. Bare ha det kjekt med å snakke med ungen 

Så jenta skal komme til deg om hun har problemer? Og finne deg tingt ruset i leiligheten din? Tror ikke det nei. Syns du skal holde deg langt unna henne. Få heller orden på livet ditt du. De fleste narkomane er store egoister, som kun er opptatt av seg selv. Er nok stoffene/avhengigheten som gjør det. Bli rusfri, få en jobb, vent ett år for å se om du er stabil. Så kan du møte henne. 

Anonymkode: e5c66...288

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil ikke i praksis fungere slik du (eller retrere sagt barnemor) tror det skal. Det blir nok en nedtur med negative følelser med enda mer sinne rettet mot systemet rundt. Leting etter syndebukker. 

Veldig trist for det stakkars barnet som må forholde seg til dette rotet. La hennes liv fortsette som det har - evt i den retningen hun selv ønsker framover. 

Dette er sikkert farfetched, men hvordan så livet ditt ut da du var 10-12 år? Husker du hvordan det var å være barn på slutten av barneskolen? Hvordan forholdt du deg til voksne? Hvordan hadde du taklet at en til nå helt ukjent slektning plutselig kom inn i livet og du ble pålagt å bli kjent med? En ukjent slektning som attpåtill kommer sammen med og støtter en annen slekning du er pålagt å ha samvær med, selv om du sterkt har uttrykkt at du ikke ønsker mye kontakt.

Anonymkode: 6c243...3b6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilke rusmidler er det du skal av? Er vel litt ulikt hvordan kroppen reagerer? Hadde vel vært tryggere å få en innleggelse på avrusning?

Vet ikke om det er lov å skrive her engang men må av ksalol  først og fremst, dette tar jeg hver dag og pleier å blande med et par øl eller cider uten at jeg blir full altså. Har prøvd å trappe ned på det litt av økonomiske grunner før men det er bare å glemme. Har jeg først i hus så tar jeg. Bare for å komme meg ut av sofaen, men jeg skyter amfetamin og minus når jeg har det oxy mest, neurontin ,dolc så regner med jeg får passe bra opiod absinens også. Er jeg tom så kan jeg sitte å skyte bare vann omtrent med smårester bare for jeg er så hekta på nåla i seg selv og den følsen det gir. Jeg ser jo jeg når jeg faktisk skriver det kommer til å få ett helvete. Jeg har ikke så mye erfaring med å gå av fra før, ikke vært i behandling eller sånn for jeg har nettopp vært redd for for brå nedtrapping som noen jeg kjenner har gjennomgått og krampene, vært et par ganger på akutten noen få dager bare men det er mange år siden og helt andre grunner. Så har stort sett alltid hatt noe. Så før noen tror jeg reklamerer eller sånn for dette så NEi jeg forherliger ikke dette. Aldri aldri prøv 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette vil ikke i praksis fungere slik du (eller retrere sagt barnemor) tror det skal. Det blir nok en nedtur med negative følelser med enda mer sinne rettet mot systemet rundt. Leting etter syndebukker. 

Veldig trist for det stakkars barnet som må forholde seg til dette rotet. La hennes liv fortsette som det har - evt i den retningen hun selv ønsker framover. 

Dette er sikkert farfetched, men hvordan så livet ditt ut da du var 10-12 år? Husker du hvordan det var å være barn på slutten av barneskolen? Hvordan forholdt du deg til voksne? Hvordan hadde du taklet at en til nå helt ukjent slektning plutselig kom inn i livet og du ble pålagt å bli kjent med? En ukjent slektning som attpåtill kommer sammen med og støtter en annen slekning du er pålagt å ha samvær med, selv om du sterkt har uttrykkt at du ikke ønsker mye kontakt.

Husker ikke helt. Bodde med mamma. Hadde litt kontakt med besteforeldra mine som var i live da. Tror jeg hadde takla en slektning til helt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du ikke tar til deg noen råd om å holde deg unna ungen, håper jeg bare du ikke består rustesten. Du har ingenting annet en traumer å tilby jenta. 

Anonymkode: 7afa4...723

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem for TS vil aldri bestå rustestene han skal gjennomføre, og uten rene rustester ikke noe samvær.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Første steg er å komme deg bort fra det sprut gale kvinnemennesket som mishandler deg og alle rundt seg. 

Håper du finner en måte å bli rusfri på, om du ønsker det. Fastlegen er en bra start. 

La ungen få være i fred. Hun har det selvfølgelig bedre uten en narkoman biologisk far og en narsissistisk gal biolgisk mor, som hun ikke en gang kjenner. Dere kan ikke tilby dette barnet noenting annet enn smerte. 

Anonymkode: 3b5d0...7ad

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det blandingsmisbruket du beskriver bør du absolutt legge deg inn til planlagt avrusning. Der kan du medisineres mot abstinensene. 

Å autoseponere benzodiazepiner, som ksalol er, kan faktisk være farlig. 

Endret av binders11
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første steg er å komme deg bort fra det sprut gale kvinnemennesket som mishandler deg og alle rundt seg. 

Håper du finner en måte å bli rusfri på, om du ønsker det. Fastlegen er en bra start. 

La ungen få være i fred. Hun har det selvfølgelig bedre uten en narkoman biologisk far og en narsissistisk gal biolgisk mor, som hun ikke en gang kjenner. Dere kan ikke tilby dette barnet noenting annet enn smerte. 

Siterte feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

binders11 skrev (4 minutter siden):

Med det blandingsmisbruket du beskriver bør du absolutt legge deg inn til planlagt avrusning. Der kan du medisineres mot abstinensene. 

ja men det er greia, at mange folk sier at man blir brå nedtrappa og det er helt forferdelig. Så skal jeg liksom vise meg svak og sårbar å ligge å spy foran de ansatte der og forholde meg til masse ukjente folk. Mora har vært ganske negativ til det å før fordi hun mener hun kan hjelpe meg, ikke sponse meg liksom, men at jeg klarer meg da. Gjør jo det, har faktisk en slags kontroll oppi alt, men jeg er ikke helt ærlig med henne heller om hvor mye jeg faktisk bruker. Det var egentlig dumt vi sa det vi gjorde på møtet for nå hadde det blitt det samme som å ha jugd. Hva skal de tro da? Kunne si jeg har fått ett tilbakefall å måtte legge meg inn, men da får jeg hvertfall ikke komme å treffe jentungen 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

binders11 skrev (12 minutter siden):

Å autoseponere benzodiazepiner, som ksalol er, kan faktisk være farlig. 

Ja jeg vet det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vet ikke om det er lov å skrive her engang men må av ksalol  først og fremst, dette tar jeg hver dag og pleier å blande med et par øl eller cider uten at jeg blir full altså. Har prøvd å trappe ned på det litt av økonomiske grunner før men det er bare å glemme. Har jeg først i hus så tar jeg. Bare for å komme meg ut av sofaen, men jeg skyter amfetamin og minus når jeg har det oxy mest, neurontin ,dolc så regner med jeg får passe bra opiod absinens også. Er jeg tom så kan jeg sitte å skyte bare vann omtrent med smårester bare for jeg er så hekta på nåla i seg selv og den følsen det gir. Jeg ser jo jeg når jeg faktisk skriver det kommer til å få ett helvete. Jeg har ikke så mye erfaring med å gå av fra før, ikke vært i behandling eller sånn for jeg har nettopp vært redd for for brå nedtrapping som noen jeg kjenner har gjennomgått og krampene, vært et par ganger på akutten noen få dager bare men det er mange år siden og helt andre grunner. Så har stort sett alltid hatt noe. Så før noen tror jeg reklamerer eller sånn for dette så NEi jeg forherliger ikke dette. Aldri aldri prøv 

Som en annen her skriver kan det være farlig å gå «cold turkey» på egenhånd med det forbruket du har. Folk beskriver ganske heftige psykiske bivirkninger i tillegg til fysiske når de går av benzo. Du skal være rimelig psykisk sterk hvis du skal bråslutte og holde deg rusfri uten hjelp og behandling. Du skriver også at du har lite erfaring med avrusning, så tror du undervurderer hvor vanskelig det er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som en annen her skriver kan det være farlig å gå «cold turkey» på egenhånd med det forbruket du har. Folk beskriver ganske heftige psykiske bivirkninger i tillegg til fysiske når de går av benzo. Du skal være rimelig psykisk sterk hvis du skal bråslutte og holde deg rusfri uten hjelp og behandling. Du skriver også at du har lite erfaring med avrusning, så tror du undervurderer hvor vanskelig det er.

Er psykisk sterk så det er hvertfall en fordel. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vil bare ikke skuffe mora og jeg vil så gjerne treffe jentungen å jeg vil og at mora skal bli skikkelig glad og at jeg har gjort noe fint får engang skyld 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

ja men det er greia, at mange folk sier at man blir brå nedtrappa og det er helt forferdelig. Så skal jeg liksom vise meg svak og sårbar å ligge å spy foran de ansatte der og forholde meg til masse ukjente folk. Mora har vært ganske negativ til det å før fordi hun mener hun kan hjelpe meg, ikke sponse meg liksom, men at jeg klarer meg da. Gjør jo det, har faktisk en slags kontroll oppi alt, men jeg er ikke helt ærlig med henne heller om hvor mye jeg faktisk bruker. Det var egentlig dumt vi sa det vi gjorde på møtet for nå hadde det blitt det samme som å ha jugd. Hva skal de tro da? Kunne si jeg har fått ett tilbakefall å måtte legge meg inn, men da får jeg hvertfall ikke komme å treffe jentungen 

Akkurat dette tvinger du din datter til å gjøre - forholde seg til ukjente. Hun får ikke velge selv. Loven gir deg og mor rettigheter som går på bekostning av barnets beste. På bekostning av barnets ønske. På bekostning av hennes fosterforeldres vurderinger av hva som er best for henne. De voksne som har fungert som hennes foresatte og nærmeste siden hun var 3 mnd og er hele hennes trygghet og liv. 

Det er så trist for barn når foreldres rettigheter går over barnets. Kun trist. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde selv en far som ga faen i meg, og han lever fortsatt og gjør det fortsatt så har null kontakt. Han lever livets glade dager han så vidt jeg vet. og bryr seg ikke en dritt om meg buhuu haha neida. Sutrer ikke for det. Nå høres ut som jeg syns skikkelig synd på meg selv, og det gjør jeg ikke. Alt som har skjedd meg har jeg sørga for selv.  men Vil ikke være en sånn far selv.

Ja, for du har jo vært et prakteksempel så langt som aldri en gang har sett datteren din. 😒

Anonymkode: ef7a0...9b1

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er psykisk sterk så det er hvertfall en fordel. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Vil bare ikke skuffe mora og jeg vil så gjerne treffe jentungen å jeg vil og at mora skal bli skikkelig glad og at jeg har gjort noe fint får engang skyld 

At moren vil involvere en psykisk syk rusmisbruker med datteren og lyver om det til barnevernet, viser jo at hun ikke klarer å tenke på barnets beste. Det beste dere kan gjøre er å være ærlige med barnevernet. Og så legger du deg inn på avrusning og søker behandling. Når du har kommet deg på beina kan du tenke på kontakt med barnet. Dere gjør jo alt i feil rekkefølge!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hjelper ikke når abstinensene slår inn! 

Det eneste som kan få deg rusfri er innleggelse og behandling. Når du er så avhengig av nåla som du er, og i tillegg avhengig av benzo så er du i utgangspunktet fucked. 

Det hjelper ikke at dere har sagt at du ikke bruker mer, de kommer til å se at du har abstinenser på lang vei på det møtet.

Endret av got2go
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du ser deg selv som psykisk sterk altså? Det er rus og dette gale kvinnemennesket som dikterer livet ditt. Du har masse angst, og trenger at en farlig kvinne tar vare på deg, samtidig som hun psykisk og fysisk mishandler deg. Du tørr jo ikke gå ut å handle selv. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...