Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, dette er bare trist lesing. Får virkelig håpe du får hjelp med alt du sliter med TS! Slik at du kan være frisk, nykter og tilstede for barnet ditt en dag. 

Anonymkode: ff108...f6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 12.36):

Skal innrømme jeg var litt usikker på den der. Det tar på kroppen å stå i så masse dritt når barnevernet produser bare dritt hele tia. Få bae høre dritt når du gjør ditt beste. er et en ting jeg har lært er at har de bestemt seg gjør de alt for ødelegg e deg. Ikke en hyggelig ting greier dem å si. Når du mister så mye vekt å være så sjuk så bikkja er mest for beskyttelse han har det bra null stress. Kattene fikk jeg av mora ei hu kjenner, de er gamle to. Hadde det ikke vært for meg hadde de faktisk blitt avliva så jeg har redda dem. Ingne ville ha dem så da gikk dem pga den ene er lekk hele tia så gikk dem jo til hjertet på meg :)) Den ene er bra med den andre er under sofaen og spiser bare når jeg kommer med ting i hånda bort men bare freser bort alt. Har det ikke så fett nei. Seff tar jeg godt vare på dyra mine :))

Anonymkode: e2250...ae6

Hva med å ta innover deg at "ditt beste" rett og slett ikke er nok for et barn slik ditt beste er nå? Barnevernet produserer ikke dritt, de dokumenterer nettopp for å ivareta barnet og slik du beskriver ditt liv og din hverdag med og uten moren er det lite som sier at dere er til det beste for barnet.

Når det gjelder enkatt som er syk slik du beskriver det har du ikke "reddet den" fra avliving, du bidrar til at den fortsetter å lide.  

Anonymkode: d0166...f79

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lest hele tråden og jeg tror TS er et stort troll. 

Anonymkode: 8a1da...dc8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 23.15):

Nei desverre. Går av og på, på av. Har litt bedre perioder innimellom og så dårlige. Er fortsatt der at jeg driver prøver å finne meg ne jobb eller et eller annet å gjøre, men det har vært vanskelig og jeg har vært så mye sliten trøtt og angst for å gå ut. men jobber med saken å jeg skal klare å pisse reint bare jeg vet når det skal skje. Sier jo så klart ikke det til dem men rein prøve er rein prøve det. Bare at den må ikke bli tynn, så folkens det er ikke noe poeng å drikke masse masse vann før pissings. Tynn prøve = ugjyldig 

Anonymkode: e2250...ae6

Du høres svært umoden ut og det beste er om du blir 100% rusfri før du i det hele tatt vurderer å møte datteren din. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har lest hele tråden og jeg tror TS er et stort troll. 

Anonymkode: 8a1da...dc8

Selvfølgelig er det et troll. Tippet over for lenge siden. Når "barnet" ikke gir nok reaksjoner lenger, skal kreaturet introdusere dyr. Snart kommer føljetongen om alle vanskene med disse. 

Et trist liv er det jo uansett. 

Anonymkode: 7b192...f55

AnonymBruker
Skrevet

Du må komme deg til dyrlegen. Når du har tatt på deg ansvar for dyr, så innebærer det å sørge for helsehjelp. 

Anonymkode: b767e...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...