AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:21 #201 Del Skrevet mandag kl 07:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gud velsigne deg ts Anonymkode: 5efb7...cbc Takk Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:30 #202 Del Skrevet mandag kl 07:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er helt vanlig med tilsyn på samvær uavhengig av behovet for det. Jeg kan ellers mene og synes hva jeg vil om andres liv, men jeg tenker det er gode grunner til at barnet bør kjenne til far. Far var på kjøret allerede før ungen ble født. Og er forhåpentlig vis på vei ut av dette nå. Om ren prøve er ei forutsetning for samvær, noe jeg synes virker helt fornuftig, er det å slutte med blandingsmissbruket første steg. Jeg har vært igjennom at noen andre hadde gitt meg noe opiater av noen form, jeg gikk med hinsides abstinenser i over ei uke. Jeg klarte meg gjennom fordi jeg kunne gå i hælene på min far. Så en måte å slutte på er å ha noen som er tilstede for deg. Med brå slutt av alkohol, så har jeg stått som pårørende til det. Det er ikke å anbefale. Det gjør noe med kropskjemien som er for heftig. Så alternativet med helsehjelp for avrusning er et godt og trygt alternativ. Etter avrusning, så vil hullene i hjernen etter rusmisbruket sakte heles. Det er vel ett år eller så for både å ha fått tilpasset seg ett nytt liv og fått begynt å ta tak i de problemene som gjerne har ligget til grunn for at rus var tiltalende i førstninga. Ja, til samvær, og beklager TS, du bør si ifra at du dessverre ikke er klar helt enda. Anonymkode: f7785...6ff Ja jeg syns også hun må få kjenne meg. Takk for at du sier det. Jeg forsto det sånn da og advokaten var tydelig på att det var forutsetning med den testen. Ble sagt så mye greier så spaca litt ut når ingen snakka til meg men hun ene var skikkelig på hele tia så var ubehagelig. Ble faktisk spurt engang om jeg var trøtt haha. Visste du ikke hva du fikk? Den er kjip da. Var det legen som skrev det ut til deg? Ja er helt jævlig. Det var bra du hadde faren din da. Jeg var også masse hos muttern når jeg hadde det kjipest og engang jeg hadde ekstremt tannverk faktisk haha og en gang jeg hadde skikkelig kjærlighetsorg. Gikk i helene på hun hele tia. Har ikke noen nå som kan fungere sånn på den måten lenger så må takle det selv. Jeg sier ingenting til noen om samvær nå for regner med mora sier noe til meg først og da får jeg ta det da Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:32 #203 Del Skrevet mandag kl 07:32 Jeg tror uansett, TS, at du bare må innse at hun kommer til å bli boende i fosterhjemmet og være glad i sine fosterforeldre. Hun har det bedre nå enn noe liv du eller mor kunne tilby henne, og hun kommer til å forbli lojal mot sine fosterforeldre. Det er de som, sammen med barnevernet, har reddet henne. Du kan ikke tilby henne noe annet enn en litt fjern relasjon til hennes biologiske opphav, og når du har tenkt å møte litt rusa (bare ingen merker det) skjønner du selv også at du ikke er i nærheten av å ha kontroll nok på eget liv til å kunne være en ressursperson for henne. Du er ikke slem, men du har en alvorlig og kompleks rusavhengighet (jeg har lest beskrivelsene dine av hva du konkret misbruker). Din eks er åpenbart høyst manipulativ, der hun argumenterer for at du ikke skal i rusbehandling. Du løper likevel hennes ærend for å avverge at hun rettmessig mister de samværene hun allerede vurderes ute av stand til å ha uten tilsyn. Hun blir værende der hun er, og hun har godt av nettopp det. Dette innebærer at dere biologiske foreldre ikke må gjøre noe for å undergrave de biologiske foreldrene. Dere kan ikke oppnå noe som helst annet, ved å undergrave dem og anse dem som en fiende, enn å skape mer mistrivsel hos datteren deres enn det hun allerede har opplevd. Og enda mer skepsis fra henne til dere. Det er menneskelig at det er lettere å leve med egne utilstrekkeligheter når man skylder på noe annet, og det er det din eks gjør når hun snakker i vei om at fosterforeldrene er manipulerende og får deg med på samme tankemønsteret. Alle skjønner at det er sånt mennesker forteller seg selv for å slippe å helt ta inn over seg hvor mye unødig skade de har påført barnet sitt ved å ikke klare å ivareta det. Du må virkelig ikke si til datteren din at hun skal komme til deg hvis det er noe, for eksempel hvis hun trenger et sted å bo en stund. Du har ikke kontroll nok til det. Du har ikke større evne til å ta vare på deg selv enn det en normalt fungerende tolvåring har selv, langt mindre kan du ivareta en tolvåring som oppsøker deg i en krise. Det er harde ord, det skjønner jeg, men det er helt åpenbart at det er riktig ut fra det du selv beskriver og viser i denne tråden. Du vil kunne være i aktiv, kompleks rus idet hun oppsøker deg. Du er jo ikke engang trygg på at du vil klare å avlegge en negativ prøve når det er det som skal til for å møte datteren din, og du har ikke engang tenkt å prøve å være rus- og abstinensfri når dere møtes. Og ja, hvis du tilbyr datteren din en slags beskyttelse mot de som har hjulpet henne vil hun få beskjed om å skygge unna hvis hun spør noen om det her. Det er ikke manipulering av henne, samme hvor mye du tenker annet. Det er fornuftig. Det er riktig. Hun er allerede skeptisk til dere, og den skepsisen er meget godt begrunnet. Forsøk fra deg som ikke bare går ut på å beklage og uttrykke at du heier på henne i det livet hun nå har vil hun møte med skepsis. Det skyldes ikke manipulasjon. Det skyldes at det er den eneste riktige og ansvarlige inngangen. Du har vesentlig dårligere kontroll på livet enn tolvåringer flest har. Det er et resultat av din ruslidelse, absolutt, men du kan ikke da gå rett fra "han faren som sviktet meg helt" til å skulle tilby en slags trygg havn. Det finnes knapt mer utrygg havn enn den du har å tilby. Dette forsøket på å vri henne ut av fosterforeldrenes grep (som dere sikkert tenker det er) kommer, i tillegg til å være ondsinnet og moralsk forkastelig, til å føre til at hun liker dere enda mindre. Samme hvordan du gjør det. Og antagelig også gjøre henne mer ulykkelig. Jeg skjønner, grunnleggende sett, om du har et sterkt ønske om å kunne være tilstede for datteren din. Men du har ikke forutsetningene på plass nå, og den tilnærmingen du sikter mot har kun potensial til å gjøre henne mer utrygg. Anonymkode: bc038...a80 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:32 #204 Del Skrevet mandag kl 07:32 Jeg tenker mer sånn... barnet har bodd i fosterhjem i 12 år og har ikke behov for å få ukjente voksne (som du jo er) inn i livet sitt. For barnet er du ikke pappa. Jeg kan snakke av egen erfaring, med en far som var ute av livet mitt i ti år og kom tilbake, men var veldig til og fra etter det. Ingen rusproblematikk, men likevel. Det har utelukkende vært en belastning for meg med mye skyldfølelse for at jeg ikke har klart å akseptere han som pappa etter alt, og jeg synes det er fælt og egoistisk av fraværende foreldre å presse på for kontakt. Elsker du barnet ditt lar du det være. Anonymkode: ea85d...b2c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:42 #205 Del Skrevet mandag kl 07:42 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tenkte ikke så langt iløpet av de åra, vet det høres dumt ut nå. Ja har bare henne også dere nå da. Snakker ikke med noen andre utenfor miljøet. Jeg ser den nå att jeg sikkert skulle vært ærlig med hun hvertfall så kunne hun sagt hva hun ville til bv men jeg har et problem nå og det er at nå tror hun det skal gå fint. Jeg vet ikke hva som vil skje nå. Ingen er perfekte nei. og jeg vet jeg ikke får henne tilbake morra mi altså. Men jeg var på kjøret i over ett tiår før hun døde men det att hun døde gjorde det ikke noe bedre heller da. Pleier å gå dit til grava hennes innimellom sånn hvis jeg kjeder meg og ikke skal ned til byen noe ærender, liksom eneste stedet jeg kan gå. Å jeg var ikke i begravelsen hennes heller, selom jeg er eneste barnet så en veninne av henne ordna alt med det, men jeg har kommet mange ganger etterpå når jeg kan få være alene Har du ikke noe å leve for har du ikke noe å dø for nei. Da har vi mye å leve for da eller? Mange ting å fikse å prøve å oppnå hvertfall. Sjukt trist å høre du begravde ungen din da og da har du jo samme erfaring som meg med bv også. Hva skjedde med ungen din? Anonymkode: e2250...ae6 Hun døde i magen til termin.. dessverre.. men for ditt barns ve og vel, ta å planlegg avrusning så du kan ha en sterkere sak. Om rett til samvær.. det er viktigst. Alle barn har rett til å kjenne opphavet. Og avrusning er første steg. Anonymkode: 9640f...dd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:42 #206 Del Skrevet mandag kl 07:42 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Komme og bo hos deg???? Hun kjenner deg ikke. Tipper det langvarige rusmisbruket vises rimelig godt på deg og. Det kan være skremmende å se. Du har sikkert brukerutstyr liggende rundt. Du viser ingen motivasjon til å bli rusfri. Har du liksom et eget rom stående klart til henne? Ikke det nei. Har du økonomi til å forsørge henne? Har du bil så du kan kjøre henne på fritidsaktiviteter, følge opp skole? Du kan jo ikke engang vaske og holde rent i din egen bolig - du sier biomor begynner å vaske når hun kommer til deg. Det tyder på at du bor i rot og skitt. Det er bare ønsketenkning at dette barnet trenger deg. Hun har et trygt hjem med foreldre som gjør det foreldre skal. Du snakker stygt om fosterforeldrene og mistenkeliggjør dem. Det er provoserende! De har gjort DIN jobb i 12 år mens du har pumpet kroppen full av stoffer for at det skal føles deilig for deg! Prøv å vise litt takknemlighet mot disse folkene som har reddet dette barnet! Anonymkode: 7afa4...723 Hvis hun trenger ett sted å være eller bo skrev jeg. Ikke å få omsorgen nå. Kan ikke skryte av å være så renslig og ryddig, men mora hjelper meg innimellom så ser ikke så helt for jævlig ut her egentlig. At jeg ser ut som en narkoman? haha kan godt hende. Bryr meg ikke. Hvis folk vil dømme meg når de ser meg så versegod greit. Prøver å ta vare på meg selv så godt jeg kan, fikse meg litt når jeg går ut. Liker å bruke litt tid på looken faktisk De tinga andre tinga der har ikke noe å si. Et rom klart? Hvis noen kommer å skal sove her så er det sofaen som tilby, eller stolen. Sovner begge steder like ofte som senga jeg så går fint an å sove der. Du sover godt på sofaen her. Kanskje fosterforeldra fortjener å bli snakka dritt om? Jeg vet ikke, sier ikke det altså, har som sagt aldri møtt dem men hørt en del greier fra mora. Virker som du tar deg nær av det av en eller annen grunn. Prøv å vis litt normal høflighet kanskje Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:44 #207 Del Skrevet mandag kl 07:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis hun trenger ett sted å være eller bo skrev jeg. Ikke å få omsorgen nå. Kan ikke skryte av å være så renslig og ryddig, men mora hjelper meg innimellom så ser ikke så helt for jævlig ut her egentlig. At jeg ser ut som en narkoman? haha kan godt hende. Bryr meg ikke. Hvis folk vil dømme meg når de ser meg så versegod greit. Prøver å ta vare på meg selv så godt jeg kan, fikse meg litt når jeg går ut. Liker å bruke litt tid på looken faktisk De tinga andre tinga der har ikke noe å si. Et rom klart? Hvis noen kommer å skal sove her så er det sofaen som tilby, eller stolen. Sovner begge steder like ofte som senga jeg så går fint an å sove der. Du sover godt på sofaen her. Kanskje fosterforeldra fortjener å bli snakka dritt om? Jeg vet ikke, sier ikke det altså, har som sagt aldri møtt dem men hørt en del greier fra mora. Virker som du tar deg nær av det av en eller annen grunn. Prøv å vis litt normal høflighet kanskje Anonymkode: e2250...ae6 Jeg begynner å lure på om du er et troll. Jeg håper egentlig det, for alternativet er verre. Anonymkode: 35b59...493 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:45 #208 Del Skrevet mandag kl 07:45 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun blir værende der hun er, og hun har godt av nettopp det. Dette innebærer at dere biologiske foreldre ikke må gjøre noe for å undergrave de biologiske foreldrene. Dere kan ikke oppnå noe som helst annet, ved å undergrave dem og anse dem som en fiende, enn å skape mer mistrivsel hos datteren deres enn det hun allerede har opplevd. Og enda mer skepsis fra henne til dere. Det er menneskelig at det er lettere å leve med egne utilstrekkeligheter når man skylder på noe annet, og det er det din eks gjør når hun snakker i vei om at fosterforeldrene er manipulerende og får deg med på samme tankemønsteret. Alle skjønner at det er sånt mennesker forteller seg selv for å slippe å helt ta inn over seg hvor mye unødig skade de har påført barnet sitt ved å ikke klare å ivareta det. Anonymkode: bc038...a80 Her mente jeg selvfølgelig fosterforeldrene. Beklager. Anonymkode: bc038...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:50 #209 Del Skrevet mandag kl 07:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har misforstått alt. Et barn med trygge omsorgsforeldre trenger ikke andre steder å bo! De trenger ikke noen fremmede å snakke med, de trenger ikke fremmede som stiller opp! De har det de trenger hjemme! Det DU kan tilby datteren din per i dag, er de tingene som fosterforeldrene hennes SKJERMER henne fra! Hallo, det er rusproblemene DINE som har satt datteren din i hennes situasjon! Hvis du skal ha en eneste sjanse for å se datteren din, og faktisk TILBY henne noe hun trenger, så er den eneste jobben din å bli rusfri, rydde opp i livet ditt og ta kontroll og ansvar!!!! Ingenting annet! Anonymkode: 8424d...c5e Ikke helt riktig. Mora var alene om henne da det skjedde, men sier ikke det for å prøve å skylde på henne for hadde jeg vært der og fremstått grei hadde det nok ikke skjedd og hun hadde ikke mista henne og det er noe jeg må leve med hver dag Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:55 #210 Del Skrevet mandag kl 07:55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke helt riktig. Mora var alene om henne da det skjedde, men sier ikke det for å prøve å skylde på henne for hadde jeg vært der og fremstått grei hadde det nok ikke skjedd og hun hadde ikke mista henne og det er noe jeg må leve med hver dag Anonymkode: e2250...ae6 Men hvorfor mistet moren omsorgen? Det skal mye til før barnevernet tar et barn ut av hjemmet og plasserer det i fosterhjem. Anonymkode: d8671...c4f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:02 #211 Del Skrevet mandag kl 08:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor mistet moren omsorgen? Det skal mye til før barnevernet tar et barn ut av hjemmet og plasserer det i fosterhjem. Anonymkode: d8671...c4f Veit ikke helt. Hun har sagt de hang seg opp i att hun var alene og det er jo takket være meg det. Hun har sagt de sa til hun den gangen at hvis jeg var innvolvert så hadde de kanskje ikke trengt å gjøre det sånn. Jeg kom på besøk noen ganger den første tia, jeg husker faktisk ikke alt Vi har ikke snakka så mye om det. Resten for hun gikk ut på emosjonelle greier med ungen, bagateller som de har hengt seg opp i med henne og mora hennes Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:07 #212 Del Skrevet mandag kl 08:07 Så det hun å mora mener er at jeg har ødelagt livet hennes og ryktet hennes og familien hennes med mora og de. Siden hun og familien hennes må leve med det her, mens jeg bare unnslapp alt. men de lever hvertfall bedre liv enn meg og det er bra å tenke på. Men tenker jo en del på at hvor lenge gidder hun å stille opp for meg liksom er jeg verdt det? Er jo redd for å bli kutta ut. Pga de søknadene som hun sender for meg og meldekorta og tar seg av det også så får jeg penger jevnlig Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:08 #213 Del Skrevet mandag kl 08:08 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hun døde i magen til termin.. dessverre.. men for ditt barns ve og vel, ta å planlegg avrusning så du kan ha en sterkere sak. Om rett til samvær.. det er viktigst. Alle barn har rett til å kjenne opphavet. Og avrusning er første steg. Anonymkode: 9640f...dd4 Shit ass. Ja de har det. Skal prøve å syke meg opp Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:11 #214 Del Skrevet mandag kl 08:11 Du klarer ikke engang å ta vare på deg selv, hva mener du at du har å tilby en unge? Anonymkode: 91dd6...d86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:12 #215 Del Skrevet mandag kl 08:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det hun å mora mener er at jeg har ødelagt livet hennes og ryktet hennes og familien hennes med mora og de. Siden hun og familien hennes må leve med det her, mens jeg bare unnslapp alt. men de lever hvertfall bedre liv enn meg og det er bra å tenke på. Men tenker jo en del på at hvor lenge gidder hun å stille opp for meg liksom er jeg verdt det? Er jo redd for å bli kutta ut. Pga de søknadene som hun sender for meg og meldekorta og tar seg av det også så får jeg penger jevnlig Anonymkode: e2250...ae6 Så greia er jo i praksis ikke at du tenker du kan være noen ressurs for din datter. Greia er at din manipulative eks utnytter din avhengighet av henne, ved å bruke deg til å hjelpe henne med å tviholde på et samvær som datteren deres egentlig ikke ønsker og blir krakilsk når hun tvinges til å gjennomføre. Nok en gang velger dere altså å ofre andres ve og vel, og påfører deres felles datter unødig skade, for å understøtte egen livsførsel og sørge for fortsatt hjelp med finansiering av rus. Samtidig beskriver du deg selv som "tvers gjennom snill". Det er virkelig helt avskyelig hvor egoistisk dette opplegget er. Du er rusavhengig, det er ikke din feil, men du har virkelig et ansvar for å ikke gå med på å skade datteren din for å få hjelp med å finansiere narkotika. Anonymkode: bc038...a80 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet mandag kl 08:15 #216 Del Skrevet mandag kl 08:15 HALLO, HALLO!!!! Dere skjønner vel a dette bare er troll og tull? Hei, Ts! Bra jobba med å være liksom lavsosiøkonomisk imbisil mann, men det blir desverre ALTFOR overdrevet og påtatt. Ingen slik mann ville engang tenkt tanken på å skrive på Kg i første omgang, og han ille ihvertfdall IKKE kjent til kotymet med å "anonymisere" alder på barne. Og mest åpenbart av alt, han ville definitiv ALDRI, ALDRI, ALDRI brukt "HEN". Det hjelper ikke hvor mange "haha" og skrivefeil du slenger inn. Dette er bare latterlig. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:18 #217 Del Skrevet mandag kl 08:18 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så greia er jo i praksis ikke at du tenker du kan være noen ressurs for din datter. Greia er at din manipulative eks utnytter din avhengighet av henne, ved å bruke deg til å hjelpe henne med å tviholde på et samvær som datteren deres egentlig ikke ønsker og blir krakilsk når hun tvinges til å gjennomføre. Nok en gang velger dere altså å ofre andres ve og vel, og påfører deres felles datter unødig skade, for å understøtte egen livsførsel og sørge for fortsatt hjelp med finansiering av rus. Samtidig beskriver du deg selv som "tvers gjennom snill". Det er virkelig helt avskyelig hvor egoistisk dette opplegget er. Du er rusavhengig, det er ikke din feil, men du har virkelig et ansvar for å ikke gå med på å skade datteren din for å få hjelp med å finansiere narkotika. Anonymkode: bc038...a80 Er ikke dum da, jeg vet jeg ikke kunne hatt omsorgen for noe barn til vanlig. Isåfall måtte vært en som klarte seg selv fullt å helt med alt. Hadde ikke klart å følge opp alle de tingene med unger. Det jeg mente over her var jo at hvis hun engang kommer av seg selv så kan hun alltid komme hit. Vet jo at hun har et hjem nå og ikke kjenner meg og alt det der, men at jeg vil alltid gjøre alt jeg kan for henne å mora Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:19 #218 Del Skrevet mandag kl 08:19 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ikke helt riktig. Mora var alene om henne da det skjedde, men sier ikke det for å prøve å skylde på henne for hadde jeg vært der og fremstått grei hadde det nok ikke skjedd og hun hadde ikke mista henne og det er noe jeg må leve med hver dag Anonymkode: e2250...ae6 Du misset HELE poenget mitt. Prøv å les på nytt!! Anonymkode: 8424d...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:24 #219 Del Skrevet mandag kl 08:24 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Veit ikke helt. Hun har sagt de hang seg opp i att hun var alene og det er jo takket være meg det. Hun har sagt de sa til hun den gangen at hvis jeg var innvolvert så hadde de kanskje ikke trengt å gjøre det sånn. Jeg kom på besøk noen ganger den første tia, jeg husker faktisk ikke alt Vi har ikke snakka så mye om det. Resten for hun gikk ut på emosjonelle greier med ungen, bagateller som de har hengt seg opp i med henne og mora hennes Anonymkode: e2250...ae6 Man mister ikke omsorgen for barn kun fordi man er alene. Masse folk som er alene med barn uten at barnevernet blir involvert. Hun har blitt vurdert som uskikket og i løpet av 12 år har hun ikke klart å endre det inntrykket ovenfor barnevernet. Det må hun ta ansvar for selv. Anonymkode: d8671...c4f 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:27 #220 Del Skrevet mandag kl 08:27 Perle skrev (5 minutter siden): HALLO, HALLO!!!! Dere skjønner vel a dette bare er troll og tull? Hei, Ts! Bra jobba med å være liksom lavsosiøkonomisk imbisil mann, men det blir desverre ALTFOR overdrevet og påtatt. Ingen slik mann ville engang tenkt tanken på å skrive på Kg i første omgang, og han ille ihvertfdall IKKE kjent til kotymet med å "anonymisere" alder på barne. Og mest åpenbart av alt, han ville definitiv ALDRI, ALDRI, ALDRI brukt "HEN". Det hjelper ikke hvor mange "haha" og skrivefeil du slenger inn. Dette er bare latterlig. Troll? Du tror jeg kødder? At ingenting er sant? Hadde ikke giddi å skrive noe av dette som ikke er sant. Er helt ærlig. Tror du jeg er dum? Mer oppegående enn deg hvertfall. Hen bruker jeg hele tia da jeg brukte det pronomenet om meg selv en stund. Sorry for skrivefeilene men slenger ikke inn noe med vilje Anonymkode: e2250...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå