AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:27 #181 Del Skrevet søndag kl 21:27 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet du ts, jeg får skikkelig vondt i meg av denne tråden. Jeg ser en snill mann som VIL, men som har hatt mye motgang , gjort mange dårlige valg, og stått mye alene i fra alt for ung alder. Jeg tror ikke din ex/ barnets mor vil deg vel. Jeg syns det virker som om hun nå bruker deg for å få kontakt med barnet deres. Og at hun er snill mot deg så lenge det gagner henne. Jeg håper du bruker denne muligheten som sinnsyk motivasjon , første steg for kontakt med barnet er å bli rusfri. Barn merker rus selv om du ikke tror det merkes, og det skremmer dem. Bli rusfri, og bygg så relasjon med barnet etter det. Jeg heier på deg! Anonymkode: 67ae8...b3b Nå har jeg jo faktisk ikke møtt henne da så vet ikke om jeg tror på det vil skje før det faktisk skjer sånn at det er så stor motivasjon i seg selv. Må bare leve for meg selv også se hva som skjer i framtia. Takk for masse fine ord hvertfall og for at du heier på meg. Har veldig dårlig samvittighet for alt sammen, men etter mamma døde var det som den letta litt for jeg hadde alltid dårlig samvittighet for henne og alt jeg gjorde som gikk utover hun. Nå står jeg ikke ansvar for noen og ingen griner om jeg ryker liksom, men jeg liker faktisk godt å leve så hvis jeg bare må leve for meg selv så heller det enn å ikke livet. Det å kjenne sola i trynet eller høre på noe fet musikk mens du kjenner godformen siger på eller bare se en spennende serie eller sitte nedi byen med en øl langs brygga eller sitte ved torvet å prate skitt med kjente gjør det faktisk verdt å være her Anonymkode: e2250...ae6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:28 #182 Del Skrevet søndag kl 21:28 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vet du ts, jeg får skikkelig vondt i meg av denne tråden. Jeg ser en snill mann som VIL, men som har hatt mye motgang , gjort mange dårlige valg, og stått mye alene i fra alt for ung alder. Jeg tror ikke din ex/ barnets mor vil deg vel. Jeg syns det virker som om hun nå bruker deg for å få kontakt med barnet deres. Og at hun er snill mot deg så lenge det gagner henne. Jeg håper du bruker denne muligheten som sinnsyk motivasjon , første steg for kontakt med barnet er å bli rusfri. Barn merker rus selv om du ikke tror det merkes, og det skremmer dem. Bli rusfri, og bygg så relasjon med barnet etter det. Jeg heier på deg! Anonymkode: 67ae8...b3b Nå har jeg jo faktisk ikke møtt henne da så vet ikke om jeg tror på det vil skje før det faktisk skjer sånn at det er så stor motivasjon i seg selv. Må bare leve for meg selv også se hva som skjer i framtia. Takk for masse fine ord hvertfall og for at du heier på meg. Har veldig dårlig samvittighet for alt sammen, men etter mamma døde var det som den letta litt for jeg hadde alltid dårlig samvittighet for henne og alt jeg gjorde som gikk utover hun. Nå står jeg ikke ansvar for noen og ingen griner om jeg ryker liksom, men jeg liker faktisk godt å leve så hvis jeg bare må leve for meg selv så heller det enn å ikke livet. Det å kjenne sola i trynet eller høre på noe fet musikk mens du kjenner godformen siger på eller bare se en spennende serie eller sitte nedi byen med en øl langs brygga eller sitte ved torvet å prate skitt med kjente gjør det faktisk verdt å være her Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:32 #183 Del Skrevet søndag kl 21:32 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det virker som du tar veldig lett på det. Datteren din har bodd i fosterhjem i 12 år uten å vite hvem faren var fordi du og mor ikke har tatt ansvar. Hvorfor forventer du at hun blir glad for å se deg? Du har sviktet i 12 år. Anonymkode: d8671...c4f Du trenger ikke å gni det inn. Har ikke forventa at noen blir glad for å se meg? Sa jeg skal sørge for bra stemning og latter til alle Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:46 #184 Del Skrevet søndag kl 21:46 Bindersen skrev (18 minutter siden): Hvis hun trenger deg? Du har jo ikke noe å tilby henne! Ser du ikke det selv? Du har mer enn nok med å fikse ditt eget liv, du har absolutt ikke noen verdens ting du kan bidra med. Er ikke enig med deg. Tenker på sånn som hvis hun trenger noen å snakke med eller trenger ett sted å bo eller være en stund så stiller jeg opp med det jeg kan Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:39 #185 Del Skrevet søndag kl 23:39 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 23.15): Nei desverre. Går av og på, på av. Har litt bedre perioder innimellom og så dårlige. Er fortsatt der at jeg driver prøver å finne meg ne jobb eller et eller annet å gjøre, men det har vært vanskelig og jeg har vært så mye sliten trøtt og angst for å gå ut. men jobber med saken å jeg skal klare å pisse reint bare jeg vet når det skal skje. Sier jo så klart ikke det til dem men rein prøve er rein prøve det. Bare at den må ikke bli tynn, så folkens det er ikke noe poeng å drikke masse masse vann før pissings. Tynn prøve = ugjyldig Anonymkode: e2250...ae6 Har ganske mange bekjente med adhd og må nesten spørre, har du ikke hatt utredning bør du vurdere det , det omtrent lyset av innlegget ditt. kanskje adhd er opphavet til mange av rusproblemene dine. Alkohol eller amfetamin er vel de store problemdrugsa for majoriteten med adhd. Angsten din vil bli bedre også når du slutter ruse deg. Du virker som en ålreit og god person, men bare utrolig kaos i hodet ditt. Anonymkode: eb436...ac2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:47 #186 Del Skrevet søndag kl 23:47 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet jeg er en helt ny person men tror hun har hørt om meg og blitt fortalt. Kan du forklare hva du mener? Anonymkode: eb436...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:35 #187 Del Skrevet mandag kl 01:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du forklare hva du mener? Anonymkode: eb436...ac2 Att jeg er en ny person for jentungen men at jeg tror hun har hørt om meg og blitt fortalt om meg før Har aldri tenkt på om jeg har adhd. Tror ikke det er grunnen til noe spesielt for meg. Har normale reaksjoner på peppern blir våken gira å speeda og får masse energi for det meste,men må si jeg merker jeg ikke er 20 år lenger hehe nedturene er hardere og jeg sover ofte i flere døgn, bare våkner får å må på do. Det var sånn jeg falt for fristelsen å prøve opiater første gang på en extra skikkelig hard nedtur. Nå har jeg vært våken 2 (??) døgn, har ikke justert heller, eller jeg husker ikke. driver å prøver å skrur sammen noe jeg fikk av en nabo han skulle kaste. Takk for at du syns jeg fremstår som en god og snill person liker å tro det selv også. Men ute så liker jeg å se tøff ut, sveis klær ringer solbriller etc. Viktig å ha litt stil og image. Alltid noen som prøver å bøffe deg utnytte deg eller bare skal låne tlf jeg er dritt lei av det Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr&Ro Skrevet mandag kl 03:59 #188 Del Skrevet mandag kl 03:59 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Slapp av da. Skal ikke komme å ødelegge livet til noen Anonymkode: e2250...ae6 Hah. Sier han som med vidåpne øyne ødela sitt eget liv og nå skal møte et barn «bare litt rusa» Fy f,,,! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:33 #189 Del Skrevet mandag kl 04:33 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er ikke perfekt du heller. Skal ta kampen nå. Besøksforbud og stans av samværene til hun? Hvorfor? Ingen trakaserer noen her. Nei har aldri hørt om at de har rustesta henne, det er hvertfall ikke en greie nå Anonymkode: e2250...ae6 Ingen er perfekte. Men du har hatt 12 år å kjempe for datteren din. Jeg er hard fordi du trenger det og ingen andre sier noe til deg for du har kun henne, og oss på kg nå. Og jo, det vil de komme til å gjøre så lenge du er rusa eller ruser deg. Og jo, de vil og komme til å stanse samvær. Du burde spilt med åpne kort hele veien. Også for eksen din. Men helt ærlig, hvorfor mistet hun datteren, tydelig en grunn for hun mistet etter du flyttet. Jeg ber bv kan gjøre mange bommerter og prioriterer ganske feil i mange saker.. sammen med fosterforeldre. Fosterforeldre er ikke perfekte de heller. Men i deres sak, så har de gjort ganske mye riktig virker det som. Og du, rus får ikke tilbake namsen din. Forstår det er en grunn for fusbehovet. For å dempe sorgen. Men du burde heller latt d være og stått opp for datteren din. Hørte nylig en podcast om en som sa noe som virkelig gav mening. I allefall god meg. Han sa du har ikke funnet noe å leve for, om du ikke har noe å dø for. Det gav meg mening. Og igjen, jeg er langt i fra perfekt. Har en tragisk oppvekst, måtte begravd mitt eget barn. Hatr med bv å gjøre jeg også. Og pet prøver i lange tider. Jeg skjønner behovet for datteren din og samvær. Begynn med å ta tak i livet ditt først. Avrusing er første skritt. Anonymkode: 9640f...dd4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:34 #190 Del Skrevet mandag kl 04:34 Du vet at rustester kan spore rusbruk flere uker bakover i tid? Nytter ikke å bare være nykter et par dager liksom... Du graver din egen grav her. Anonymkode: 0f981...dbc 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:52 #191 Del Skrevet mandag kl 04:52 Gud velsigne deg ts Anonymkode: 5efb7...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:54 #192 Del Skrevet mandag kl 04:54 Det er helt vanlig med tilsyn på samvær uavhengig av behovet for det. Jeg kan ellers mene og synes hva jeg vil om andres liv, men jeg tenker det er gode grunner til at barnet bør kjenne til far. Far var på kjøret allerede før ungen ble født. Og er forhåpentlig vis på vei ut av dette nå. Om ren prøve er ei forutsetning for samvær, noe jeg synes virker helt fornuftig, er det å slutte med blandingsmissbruket første steg. Jeg har vært igjennom at noen andre hadde gitt meg noe opiater av noen form, jeg gikk med hinsides abstinenser i over ei uke. Jeg klarte meg gjennom fordi jeg kunne gå i hælene på min far. Så en måte å slutte på er å ha noen som er tilstede for deg. Med brå slutt av alkohol, så har jeg stått som pårørende til det. Det er ikke å anbefale. Det gjør noe med kropskjemien som er for heftig. Så alternativet med helsehjelp for avrusning er et godt og trygt alternativ. Etter avrusning, så vil hullene i hjernen etter rusmisbruket sakte heles. Det er vel ett år eller så for både å ha fått tilpasset seg ett nytt liv og fått begynt å ta tak i de problemene som gjerne har ligget til grunn for at rus var tiltalende i førstninga. Ja, til samvær, og beklager TS, du bør si ifra at du dessverre ikke er klar helt enda. Anonymkode: f7785...6ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:03 #193 Del Skrevet mandag kl 05:03 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skal ikke komme rusa. Ingen merker det på meg når jeg tar lite. Skal fortelle henne etter hun har fått gave å sånn av meg at hvis de er slemme med henne kan hun alltid komme til meg. Det er viktig at hun vet det at hun alltid kan komme til meg. De bor faktisk ikke så veldig langt unna meg heller. Jeg er ganske skeptisk til dem etter det mora har sagt om de og åssen de har behandla henne. Så er de skeptisk til meg er jeg det samme tilbake. Jeg vet jeg er en helt ny person men tror hun har hørt om meg og blitt fortalt. Så derfor er det viktig jeg kommer nå når jeg får sjansen også så vi kan få litt kontakt da, og att det hjelper mora også. Har fått se bilder også, og hun ligner skikkelig mye på meg. Anonymkode: e2250...ae6 Hjelpes meg, du virker jo totalt vekk. Komme til deg, ja for en rusa pappa som ikke klarer ta seg sammen og slutte med rus pga barnet sitt høres jo ut som en pappa en vil ha i livet sitt. Barnet deres har bodd i forsterhjem i 10+ år. du bør være klar over at hun ikke er glad i hverken deg eller bio moren sin. Fosterforeldrene er henns foreldre, de oppdrar henne og sørger for at hun har det trygt og fint i hverdagen. Moren sier ditt og datt, tror ikke du skal stole så mye på barnemoren heller i dette tilfelle, hun har barnet sitt i forsterhjem med et barn som ikke ønsker å møte henne, selvsagt sier moren ting som hun muligens oppfatter feil. Ingen av dere fremstår som noen de ønker i barnets liv. Og sier du noe som vil fremstå som negativt eller ufint om forsterforeldrene eller situasjonen, eller er ruset så blir det nok en første og siste gang for din del. Sier bare stakkars barn. Anonymkode: 7f6fd...671 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:23 #194 Del Skrevet mandag kl 05:23 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er ikke enig med deg. Tenker på sånn som hvis hun trenger noen å snakke med eller trenger ett sted å bo eller være en stund så stiller jeg opp med det jeg kan Anonymkode: e2250...ae6 Komme og bo hos deg???? Hun kjenner deg ikke. Tipper det langvarige rusmisbruket vises rimelig godt på deg og. Det kan være skremmende å se. Du har sikkert brukerutstyr liggende rundt. Du viser ingen motivasjon til å bli rusfri. Har du liksom et eget rom stående klart til henne? Ikke det nei. Har du økonomi til å forsørge henne? Har du bil så du kan kjøre henne på fritidsaktiviteter, følge opp skole? Du kan jo ikke engang vaske og holde rent i din egen bolig - du sier biomor begynner å vaske når hun kommer til deg. Det tyder på at du bor i rot og skitt. Det er bare ønsketenkning at dette barnet trenger deg. Hun har et trygt hjem med foreldre som gjør det foreldre skal. Du snakker stygt om fosterforeldrene og mistenkeliggjør dem. Det er provoserende! De har gjort DIN jobb i 12 år mens du har pumpet kroppen full av stoffer for at det skal føles deilig for deg! Prøv å vise litt takknemlighet mot disse folkene som har reddet dette barnet! Anonymkode: 7afa4...723 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:06 #195 Del Skrevet mandag kl 06:06 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er ikke enig med deg. Tenker på sånn som hvis hun trenger noen å snakke med eller trenger ett sted å bo eller være en stund så stiller jeg opp med det jeg kan Anonymkode: e2250...ae6 Du har misforstått alt. Et barn med trygge omsorgsforeldre trenger ikke andre steder å bo! De trenger ikke noen fremmede å snakke med, de trenger ikke fremmede som stiller opp! De har det de trenger hjemme! Det DU kan tilby datteren din per i dag, er de tingene som fosterforeldrene hennes SKJERMER henne fra! Hallo, det er rusproblemene DINE som har satt datteren din i hennes situasjon! Hvis du skal ha en eneste sjanse for å se datteren din, og faktisk TILBY henne noe hun trenger, så er den eneste jobben din å bli rusfri, rydde opp i livet ditt og ta kontroll og ansvar!!!! Ingenting annet! Anonymkode: 8424d...c5e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:32 #196 Del Skrevet mandag kl 06:32 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har en teori jeg etter jeg var der. Tror de siden de ikke kjenner så mye til meg og mitt, som de gjør til hennes. Så er de redde for at jeg kan ta det til retten om de nekter meg, og hvis jeg der viser til det ene og det andre, som ikke de vet om jeg har på plass og tester også så mente advokaten sa noe om dette att jeg hadde gode sjanser med å få samvær med mora siden jeg faktisk er faren og jeg sa så klart hvorfor jeg ikke har vært inni bilde før men nå er ting mer på stell osv så kanskje ble de litt redde? Mora har sagt vi er sterkere når man er to å det kan kanskje stemme. Slutt å skriv stakkars jente, det er sårt og provoserende å lese helt ærlig. Pga hun har meg til far du skriver det eller pga hun bor i fosterhjem? Uansett hjalp det å skrive her for jeg har ikke så mange å snakke med dette om Anonymkode: e2250...ae6 Det er stakkars jente, som bor i et forsterhjem som jeg vil tro tar vare på henne. men så har hun dere bio foreldrene som bare er slask som gjør alt for å ødelegge det livet hun kjenner. Du vet moren har ikke samvær med tilsyn uten grunn. Du vil aldri noen sinne få fast samvær eller få barnet ut av fosterhjem. Du har ikke vært i livet til barnet noensinne, du er rusmisbruker og har null på stell. Dere bør ha såpass mye mellom ørene og omtabke for barnet at dere lar dette være, la de får slippe og la de få fred. Du begynner ikke plutelig å bry deg om barnet ditt etter x antall år. Du bryr deg ikke nok til å bli rusfri en gang. Og hun damen som du sier er moren og er oppegående så er hun ikke det, da hadde hun ikke hatt samvær med tilsyn, og det er ikke uten grunn at datteren ikke vil se sin egen bio mamma. Fosterforeldrene prøver vel å beskytte datteren for dette kaoset, dere anr ikke hvor ødeleggende det er for datteren deres. La hun slippe ha noe med dere å gjøre, dere bringer ingenting godt eller positivt. Tvert imot Anonymkode: 7f6fd...671 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:42 #197 Del Skrevet mandag kl 06:42 Please, hold deg unna. For din datters skyld. La jenta få vokse opp i et trygt og godt miljø. Når hun en gang blir voksen, og du forhåpentligvis rusfri så kommer hun til å forstå hvorfor du ikke var en del av barndommen hennes - og, at det var til det beste. En dag så kan du forsøke å skape et forhold til henne. Husk: du er ikke faren hennes. Hun vokser opp med sin mor og far nå, i det forhåpentligvis gode hjemmet hun bor i. Du er kun en medvirkende årsak til at hun ble født på denne jorden. Det gir deg ingen rett til å ha et forhold til henne. Anonymkode: ef9ec...b62 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:42 #198 Del Skrevet mandag kl 06:42 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er ikke enig med deg. Tenker på sånn som hvis hun trenger noen å snakke med eller trenger ett sted å bo eller være en stund så stiller jeg opp med det jeg kan Anonymkode: e2250...ae6 Unnskyld meg, men skal hun ringe en rusa fyr for å snakke? Skal hun bo i en skitten leilighet hvor det ligger brukte sprøyter? Jeg forstår godt at du ønsker å være en person som er viktig for noen, og det kan du bli, men da må du først oppsøke hjelp for å bli rusfri gjennom først avrusning og så behandling for å klare å holde deg rusfri. Så trenger du oppfølging i hjemmet ditt for å lære deg å vaske og holde det rent og pent rundt deg, klare å handle i butikken, lage mat, sørge for egen økonomi osv. Uten at jeg har lest den forrige tråden din så forstår jeg at du har et avhengighetsforhold til din eks, og det virker ikke helt bra. Men du vet at hvis du oppsøker hjelp nå så kan du få hjelp med alt det hun hjelper deg med bare fra et hjelpeapparat som vil deg vel og ikke bruker ting imot deg? Videre kan du kobles opp mot organisasjoner (avhengig av hvor du bor) hvor du kan bygge et nettverk utenfor rusmiljøet og eksen din. Om et par år så kan du ha bygget opp et liv du kan være stolt av, og du kan bety noe for noen igjen. På sikt kan du kanskje være en person datteren din kan ringe, men da må du først bli kvitt rusen og bli en stabil person som har noe å tilby. Fortsetter du som nå så vil du bare ødelegge sjansen til å bli kjent med datteren din. Jeg har jobbet med personer med rusproblemer, og kjenner til flere som har fått kontakt med barna sine etter de ble voksne og de selv klarte å kutte ut rusen (noen gjennom LAR). De har nå mulighet til å være besteforeldre til barnebarna sine. Men det krever at du tar tak. Hvis du skal være helt ærlig, om enn kun overfor deg selv - hva er den EGENTLIGE årsaken til at du ønsker å møte opp på dette samværet? Har eksen din stilt krav om at du skal hjelpe henne med å opprettholde samværet for at hun fortsatt skal hjelpe deg? Jeg stusser litt på at du ikke har kjempet for det de siste 12 årene og heller ikke virker motivert for å bli rusfri hvis det er det som skal til for å ha kontakt. Hvorfor akkurat NÅ og ikke om 1-2 år når du har klart å bygge opp livet ditt? Hvorfor ikke for to år siden? Anonymkode: ff462...7fb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:12 #199 Del Skrevet mandag kl 07:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet at rustester kan spore rusbruk flere uker bakover i tid? Nytter ikke å bare være nykter et par dager liksom... Du graver din egen grav her. Anonymkode: 0f981...dbc Vet det kan spores flere uker ja Anonymkode: e2250...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:21 #200 Del Skrevet mandag kl 07:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen er perfekte. Men du har hatt 12 år å kjempe for datteren din. Jeg er hard fordi du trenger det og ingen andre sier noe til deg for du har kun henne, og oss på kg nå. Og jo, det vil de komme til å gjøre så lenge du er rusa eller ruser deg. Og jo, de vil og komme til å stanse samvær. Du burde spilt med åpne kort hele veien. Også for eksen din. Men helt ærlig, hvorfor mistet hun datteren, tydelig en grunn for hun mistet etter du flyttet. Jeg ber bv kan gjøre mange bommerter og prioriterer ganske feil i mange saker.. sammen med fosterforeldre. Fosterforeldre er ikke perfekte de heller. Men i deres sak, så har de gjort ganske mye riktig virker det som. Og du, rus får ikke tilbake namsen din. Forstår det er en grunn for fusbehovet. For å dempe sorgen. Men du burde heller latt d være og stått opp for datteren din. Hørte nylig en podcast om en som sa noe som virkelig gav mening. I allefall god meg. Han sa du har ikke funnet noe å leve for, om du ikke har noe å dø for. Det gav meg mening. Og igjen, jeg er langt i fra perfekt. Har en tragisk oppvekst, måtte begravd mitt eget barn. Hatr med bv å gjøre jeg også. Og pet prøver i lange tider. Jeg skjønner behovet for datteren din og samvær. Begynn med å ta tak i livet ditt først. Avrusing er første skritt. Anonymkode: 9640f...dd4 Tenkte ikke så langt iløpet av de åra, vet det høres dumt ut nå. Ja har bare henne også dere nå da. Snakker ikke med noen andre utenfor miljøet. Jeg ser den nå att jeg sikkert skulle vært ærlig med hun hvertfall så kunne hun sagt hva hun ville til bv men jeg har et problem nå og det er at nå tror hun det skal gå fint. Jeg vet ikke hva som vil skje nå. Ingen er perfekte nei. og jeg vet jeg ikke får henne tilbake morra mi altså. Men jeg var på kjøret i over ett tiår før hun døde men det att hun døde gjorde det ikke noe bedre heller da. Pleier å gå dit til grava hennes innimellom sånn hvis jeg kjeder meg og ikke skal ned til byen noe ærender, liksom eneste stedet jeg kan gå. Å jeg var ikke i begravelsen hennes heller, selom jeg er eneste barnet så en veninne av henne ordna alt med det, men jeg har kommet mange ganger etterpå når jeg kan få være alene Har du ikke noe å leve for har du ikke noe å dø for nei. Da har vi mye å leve for da eller? Mange ting å fikse å prøve å oppnå hvertfall. Sjukt trist å høre du begravde ungen din da og da har du jo samme erfaring som meg med bv også. Hva skjedde med ungen din? Anonymkode: e2250...ae6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå