AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Har tenkt dette : forrett : en god potet og blomkål suppe hovedretten : biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker dessert : persjon ostekake 2 : forett : melon med spekeskinke hovedrett :Kylling med bacon snurret rundt, med potetpure og en god mango salat dessert : creme brulee 3 . forett : reke coctails hovedrett : hjemmelaget sushi dessert : is med jordbær hvilken av disse menyene høres best ut? Anonymkode: 3fcff...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Nr 3. Anonymkode: a5547...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Jeg syns det er alt for mye til første date. Lag en god middag og server eventuelt dessert i sofaen senere, i en mer komfortabel setting. Anonymkode: 99cd4...6c9 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har tenkt dette : forrett : en god potet og blomkål suppe hovedretten : biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker dessert : persjon ostekake 2 : forett : melon med spekeskinke hovedrett :Kylling med bacon snurret rundt, med potetpure og en god mango salat dessert : creme brulee 3 . forett : reke coctails hovedrett : hjemmelaget sushi dessert : is med jordbær hvilken av disse menyene høres best ut? Anonymkode: 3fcff...c35 Hadde nok droppet forrett å servert en god biff med tilbehør , og jordbær med is til dessert . Ikke om å gjøre å bli så altfor mett heller 😉 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Første date hjemme hos deg? Utrolig merkelig. Altfor ambisiøst med tre-retters i så fall. En enkel pastarett eller en god suppe holder lenge. Anonymkode: b596d...990 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Ville droppet 3 retters på første date 🫣 Men ville valgt forslag nr 1, men desserten til nr 3 Anonymkode: 25653...5a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden takk for alle svar hun ønsket en 3 rettersmeny Anonymkode: 3fcff...c35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden 2 Anonymkode: d9e9f...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Hadde tatt reke cocktail i stedet for melon og spekeskinke, kyllingen, og jordbær og is. Så endret litt på de forslagene dine. Anonymkode: a4fad...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden blir slik jeg har laget menyene i så fall bytter ikke om Anonymkode: 3fcff...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har tenkt dette : forrett : en god potet og blomkål suppe hovedretten : biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker dessert : persjon ostekake 2 : forett : melon med spekeskinke hovedrett :Kylling med bacon snurret rundt, med potetpure og en god mango salat dessert : creme brulee 3 . forett : reke coctails hovedrett : hjemmelaget sushi dessert : is med jordbær hvilken av disse menyene høres best ut? Anonymkode: 3fcff...c35 M65: Så utrolig stilig at hun ønsker seg treretters hjemme hos deg på første date! Jeg tillater meg å justere litt: Melon med spekeskinke Biff med bakt potet (begge deler går på grillen ute) og asparges Is med jordbær Lykke til, måtte dere klikke skikkelig og finne hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Helt ærlig, for mye med 3 retters på en første date. Dog håper jeg du har undersøkt litt med hva hun evt. liker eller ikke. Men jeg ville nok selv likt best en kombinasjon: Blomkålssuppe Kylling med bacon og potetpure med glem mango og heller ha med grønnsakene fra middagsforslag 1. Is til dessert. Men jeg er kresen, det er mange smaker og konsistenser jeg ikke liker. Og dette er det som er vanskelig med en første date. Husker en jeg var med serverte kylling fylt med blåmuggost og surret med bacon, og jeg tvang det i meg, mens jeg neste brakk meg av mugg smaken 😅 Han dumpa meg fordi jeg ikke krevde nok av han, hva enn det betyr. For snill har jeg nå hørt hele mitt liv, men uansett slapp jeg å måtte leve med den maten resten av livet. Anonymkode: c3d42...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Rett nr. 2 😊 Det tror jeg ikke slår feil. Husk at ikke alle er glad i f.eks sushi. Hadde jeg fått det servert på en date, så hadde jeg nok ikke spist så mye av det. For jeg liker overhodet ikke sushi 😝 Men det beste er vel å spørre den som kommer på besøk, hva man liker og ikke 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): blir slik jeg har laget menyene i så fall bytter ikke om Anonymkode: 3fcff...c35 Grunnen til at jeg foreslo endringer er at i nr 1 er det for mye potet, potet i suppa og potet til hovedretten. For mye svin i ditt forslag 2, spekeskinke og bacon, reke cocktail til sushi for mye sjømat. Serverer du sjømat til forrett, velger en kjøtt til hovedrett. Velger du kjøtt til forrett passer det best med fisk/sjømat til hovedrett. Anonymkode: a4fad...66f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tenkt dette : forrett : en god potet og blomkål suppe hovedretten : biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker dessert : persjon ostekake 2 : forett : melon med spekeskinke hovedrett :Kylling med bacon snurret rundt, med potetpure og en god mango salat dessert : creme brulee 3 . forett : reke coctails hovedrett : hjemmelaget sushi dessert : is med jordbær hvilken av disse menyene høres best ut? Anonymkode: 3fcff...c35 1 men hadde foretrukket creame brule istefor ostekake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): takk for alle svar hun ønsket en 3 rettersmeny Anonymkode: 3fcff...c35 Er du mann? I såfall kan du kjøre på med 3 retters første date er du kvinne la vær! Anonymkode: d0371...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du mann? I såfall kan du kjøre på med 3 retters første date er du kvinne la vær! Anonymkode: d0371...472 jeg er ei dame ja men ønsker og gi hun 3 retter siden hu ønsker det Anonymkode: 3fcff...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg er ei dame ja men ønsker og gi hun 3 retter siden hu ønsker det Anonymkode: 3fcff...c35 Jaja i det minste er du lesbisk.. poenget det er en kvinne og ikke en mann du skal ha på første date, da går det! Hadde du skulle laget det her til en mann hadde du gjort aaaaalt for mye og han hadde gått i utnyttelse modus Anonymkode: d0371...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja i det minste er du lesbisk.. poenget det er en kvinne og ikke en mann du skal ha på første date, da går det! Hadde du skulle laget det her til en mann hadde du gjort aaaaalt for mye og han hadde gått i utnyttelse modus Anonymkode: d0371...472 jeg er bifil faktisk Anonymkode: 3fcff...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tenkt dette : forrett : en god potet og blomkål suppe hovedretten : biff med fløtegratinerte poteter og grønnsaker dessert : persjon ostekake 2 : forett : melon med spekeskinke hovedrett :Kylling med bacon snurret rundt, med potetpure og en god mango salat dessert : creme brulee 3 . forett : reke coctails hovedrett : hjemmelaget sushi dessert : is med jordbær hvilken av disse menyene høres best ut? Anonymkode: 3fcff...c35 Nr 2. Det tror jeg er noe de fleste liker. Skal godt gjøres å bomme her 😉 Så hadde jeg personlig valgt å droppe forreten. Anonymkode: 6c186...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå