AnonymBruker Skrevet 13. april #41 Del Skrevet 13. april For meg så har zoloft fungert veldig godt etter introduksjonsfasen. Som legen min sa, det tar en stund før medisinen får stabilisert seg i kroppen, så det er best å vente det ut i et par mnder så man faktisk får sett virkningen. Anonymkode: a7f03...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #42 Del Skrevet 13. april Jeg har vært/ er i lignende situasjon. Leder eller ikke leder, er du syk så er du syk. Bare ta ut sykemelding. Ta vare på deg selv, ingen andre kan gjøre det. Ikke tenk på folk som vil gi deg dårlig samvittighet, de er ikke der for "deg". Anonymkode: 965aa...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #43 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det er utfordrende, men det går over og de vil hjelpe deg! Se det an noen små uker til. Snakker av erfaring🌸 Anonymkode: cf8cf...226 Det hadde jo vært nydelig, men jeg føler jeg har»skremt» de jeg jobber sammen med, er veldig få på den arbeidsplassen, med å være så lost som jeg har vært i det siste. De er i tillegg unge, så redd det har vært ubehagelig for de å jobbe med meg siden jeg kom der som leder og ble bare veikere og veikere og i tillegg «oversharing» pga stresset av bivirkningene. Derfor jeg har lyst å bare gjemme meg for føler jeg som sakt har rotet det skikkelig til for megselv med å starte på disse medisinene i tillegg til å ta den ekstrajobben. Værste komboen jeg kunne gjort. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #44 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hallo, livet som innsats? Hva slags persilleblad er du egentlig. Mange er så utrolig feige når de blir satt krav til. Buhuu, jeg går og stikker hodet i sanda og så får alle rundt bare ordne opp.. ta på deg voksenbuksene nå og be om en samtale. Ting ordner seg uten at du må si opp eller sykemelde deg. Ellers kan du jo vurdere å stå i det.. Anonymkode: c9514...96f Ja buhu. Ta deg en bolle! Så kan du komme tilbake når du står i samme båt Anonymkode: 8dd59...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #45 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tusen takk!! Du aner ikke hvor godt det var å lese akkurat dette 💔❤️ Som jeg skulle salget det selv, man skal ikke bruke livet som innsats, helt enig. Anonymkode: 8dd59...919 Du er syk nå, men livet blir ikke lettere av at du syr puter under armene på deg selv. Og kuren på angstlidelser er gradvis eksponering, å rømme fra problemet vil bare gjøre det verre for deg selv. Ikke for meg, ikke for sjefen din, ikke for anonymbruker283 men for DEG. Det er du som har kontrollen i ditt eget liv, og hvis du ønsker å ødelegge for deg selv er du i full stand til det. Hvis du ønsker å få det bedre, da må du faktisk rulle opp ermene og "gjøre jobben". Anonymkode: a7f03...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #46 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er syk nå, men livet blir ikke lettere av at du syr puter under armene på deg selv. Og kuren på angstlidelser er gradvis eksponering, å rømme fra problemet vil bare gjøre det verre for deg selv. Ikke for meg, ikke for sjefen din, ikke for anonymbruker283 men for DEG. Det er du som har kontrollen i ditt eget liv, og hvis du ønsker å ødelegge for deg selv er du i full stand til det. Hvis du ønsker å få det bedre, da må du faktisk rulle opp ermene og "gjøre jobben". Anonymkode: a7f03...dc1 Hadde du bare visst hva jeg har vært gjennom før jeg kom i denne jobben, så hadde du ikke sakt det der. Men viktigere å anta og dømme skjønner jeg før man spørr. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #47 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det hadde jo vært nydelig, men jeg føler jeg har»skremt» de jeg jobber sammen med, er veldig få på den arbeidsplassen, med å være så lost som jeg har vært i det siste. De er i tillegg unge, så redd det har vært ubehagelig for de å jobbe med meg siden jeg kom der som leder og ble bare veikere og veikere og i tillegg «oversharing» pga stresset av bivirkningene. Derfor jeg har lyst å bare gjemme meg for føler jeg som sakt har rotet det skikkelig til for megselv med å starte på disse medisinene i tillegg til å ta den ekstrajobben. Værste komboen jeg kunne gjort. Anonymkode: 8dd59...919 Erketypisk for angst. Du føler at du har skremt de du jobber sammen med, men i realiteten så har de antakeligvis ikke tenkt noe over det engang. Det som foregår i et angstfylthode og det som er virkelig er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: a7f03...dc1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #48 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du bare visst hva jeg har vært gjennom før jeg kom i denne jobben, så hadde du ikke sakt det der. Men viktigere å anta og dømme skjønner jeg før man spørr. Anonymkode: 8dd59...919 Du skriver jo ingenting om det heller…! Dette er jo helt delulu!!! Anonymkode: 33f18...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #49 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skriver jo ingenting om det heller…! Dette er jo helt delulu!!! Anonymkode: 33f18...c6c Tror det er du som er mest «delulu» her. Hadde du lest HI så hadde det muuuligens ringt noen bjeller, men jeg er neimen ikke sikker altså.. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #50 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du bare visst hva jeg har vært gjennom før jeg kom i denne jobben, så hadde du ikke sakt det der. Men viktigere å anta og dømme skjønner jeg før man spørr. Anonymkode: 8dd59...919 Å dra med seg fortiden som en unnskyldning for at du ikke skal stå i det, hjelper ingen inkludert deg. Det hjalp ikke meg heller, og behandleren min poengterte det samme. Anonymkode: a7f03...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #51 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å dra med seg fortiden som en unnskyldning for at du ikke skal stå i det, hjelper ingen inkludert deg. Det hjalp ikke meg heller, og behandleren min poengterte det samme. Anonymkode: a7f03...dc1 Jeg kan si at jeg har jobbet i ett uten ferier siden 2021 pga null behandling utenom medisin. Kan ikke huske sist jeg var sykemeldt. Så at jeg syr puter er din bedømming uten å vite ordentlig hva som ligger bak. Om du lider av noe lignende siden du går til behandler du også, så burde jo du vite bedre. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #52 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det hadde jo vært nydelig, men jeg føler jeg har»skremt» de jeg jobber sammen med, er veldig få på den arbeidsplassen, med å være så lost som jeg har vært i det siste. De er i tillegg unge, så redd det har vært ubehagelig for de å jobbe med meg siden jeg kom der som leder og ble bare veikere og veikere og i tillegg «oversharing» pga stresset av bivirkningene. Derfor jeg har lyst å bare gjemme meg for føler jeg som sakt har rotet det skikkelig til for megselv med å starte på disse medisinene i tillegg til å ta den ekstrajobben. Værste komboen jeg kunne gjort. Anonymkode: 8dd59...919 Stikkordet her er - du føler (du har skremt bort de du jobber med) hvilke tilbakemeldinger har du fått som støtter det? Er du sikker på at du ikke har viklet deg inn i en tankerekke som får det til å oppleve situasjonen annerledes enn den er? javel så har du delt for mye og vært annerledes enn du ønsket. Hvorfor er det så ille at det ikke kan endres/bli bedre når du er kommet mer ut av den akutte fasen du er i nå? Anonymkode: b3262...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #53 Del Skrevet 13. april Du ønsker hjelp, du får tilbudt masse gode løsninger, men du har sementert deg selv i offerrollen og vil ikke ut av den. Det er ditt liv, og det er du som må gjøre noe for å gå det bedre. Forhåpentligvis for din del, håper jeg du innser dette. De fleste som skriver her, skriver ikke fordi det er så morsomt å dømme noen som sliter, men fordi de faktisk ønsker å hjelpe det lille de kan. Livet er ikke lett, og du får så mye mer ut av det om du jobber deg gjennom det som er vanskelig, fremfor å legge seg langflat å gi opp. Anonymkode: a7f03...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #54 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan si at jeg har jobbet i ett uten ferier siden 2021 pga null behandling utenom medisin. Kan ikke huske sist jeg var sykemeldt. Så at jeg syr puter er din bedømming uten å vite ordentlig hva som ligger bak. Om du lider av noe lignende siden du går til behandler du også, så burde jo du vite bedre. Anonymkode: 8dd59...919 Er det ikke tydelig da at behandlingen du kan gi deg selv ikke strekker til? Du behøver mer veiledning for å komme fremover, for å få det bedre med deg selv. Siden du har oppsparte midler, hvorfor ikke søke hjelp? Anonymkode: a7f03...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #55 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ønsker hjelp, du får tilbudt masse gode løsninger, men du har sementert deg selv i offerrollen og vil ikke ut av den. Det er ditt liv, og det er du som må gjøre noe for å gå det bedre. Forhåpentligvis for din del, håper jeg du innser dette. De fleste som skriver her, skriver ikke fordi det er så morsomt å dømme noen som sliter, men fordi de faktisk ønsker å hjelpe det lille de kan. Livet er ikke lett, og du får så mye mer ut av det om du jobber deg gjennom det som er vanskelig, fremfor å legge seg langflat å gi opp. Anonymkode: a7f03...dc1 Dette er standardsvar fra noen som helst vil at man skal godta folk som dømmer. Jeg vet godt forskjell på oppriktige råd og folk som tegner sitt eget bilde av situasjonen istedenfor å lese hva som er blitt beskrevet og svare og stille spørsmål utifra det. Hadde du lest tråden, så har jeg tatt imot råd og svart utifra hvordan folk stiller spm, men også folk som bare antar og dømmer. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #56 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det ikke tydelig da at behandlingen du kan gi deg selv ikke strekker til? Du behøver mer veiledning for å komme fremover, for å få det bedre med deg selv. Siden du har oppsparte midler, hvorfor ikke søke hjelp? Anonymkode: a7f03...dc1 Grunnen til at det har blitt som det ble er mange. Det er pga livssituasjonen og ting som har skjedd underveis. Jeg har på en måte taklet alt ved å «rømme» i jobben. Det har funket lenge, men nå funker det ikke lenger. Nå på en måte kommer jeg meg ingen vei utenom å ta tak i ting, for nå føler jeg at jeg har komt til et punkt hvor jeg blir tvunget til det. Så du har helt rett i dét. Og det er det jeg må fokusere på fremover, og gjerne derfor jeg nå har havnet i denne situasjonen. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #57 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er standardsvar fra noen som helst vil at man skal godta folk som dømmer. Jeg vet godt forskjell på oppriktige råd og folk som tegner sitt eget bilde av situasjonen istedenfor å lese hva som er blitt beskrevet og svare og stille spørsmål utifra det. Hadde du lest tråden, så har jeg tatt imot råd og svart utifra hvordan folk stiller spm, men også folk som bare antar og dømmer. Anonymkode: 8dd59...919 Ikke meg du siterer. men svarer du de som forsøker å gi deg råd? For meg virker det som du bare vil si imot de som du er uenige med. Jeg tror det er uklokt å si opp nå, før du enten får effekt av medisinene eller du slutter med dem. Hvorfor mener du at du MÅ si opp nå, før du er ute av de verste bivirkningene? Anonymkode: b3262...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #58 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke meg du siterer. men svarer du de som forsøker å gi deg råd? For meg virker det som du bare vil si imot de som du er uenige med. Jeg tror det er uklokt å si opp nå, før du enten får effekt av medisinene eller du slutter med dem. Hvorfor mener du at du MÅ si opp nå, før du er ute av de verste bivirkningene? Anonymkode: b3262...ae1 Jeg har vært i tvil siden jeg sa at jeg kunne ta den andre stillingen også, altså fra begynnelsen. Så er ikke slik at kun bivirkningene fra medisinen påvirker meg for den avgjørelsen. Oppførselen min pga bivirkningene har gjort situasjonen enda vanskeligere, og som ny så kommer jo det i tillegg til vanlig spenning som man har som ny i jobb. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #59 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært i tvil siden jeg sa at jeg kunne ta den andre stillingen også, altså fra begynnelsen. Så er ikke slik at kun bivirkningene fra medisinen påvirker meg for den avgjørelsen. Oppførselen min pga bivirkningene har gjort situasjonen enda vanskeligere, og som ny så kommer jo det i tillegg til vanlig spenning som man har som ny i jobb. Anonymkode: 8dd59...919 Nei, men er det ikke hvordan du har oppført deg pga medisinene som gjør at du tenker du må si opp nå med en gang? Anonymkode: b3262...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #60 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, men er det ikke hvordan du har oppført deg pga medisinene som gjør at du tenker du må si opp nå med en gang? Anonymkode: b3262...ae1 Det gjorde meg hundre prosent sikker på jo at dette ikke var for meg. Du kan si at jeg var 80% sikker før det, men var positivt innstilt for å gi det et forsøk. Man vil jo som regel oppføre seg profesjonelt, spesielt også når man er leder så er det viktig at man er stabil og trygg og gjerne spesielt også om de ansatte er endel yngre og ikke gjerne har erfaring selv enda ift hva som kan skje i ett liv. Jeg prøver jo her å bevare noe av min egen selvrespekt samtidig som jeg ønsker godt for bedriften at de kan få skaffe en mer passende person for stillingen. Anonymkode: 8dd59...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå