Gå til innhold

svigermor er sjalu på at barnet jeg har fra før har god kontakt med sønnen hennes, hun skal forstyrre dem hele tiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble sammens med en mann for snart 3 år siden nå, Jeg hadde et barn fra før som da var 5 ,som snart er 8 år, de møte hverandre i fjor sommer og kjemien mellom dem er veldig bra og de har et nært forhold, mitt barn har ingen kontakt med sin far.

Vi venter nå vårt første barn sammen i August og alle gleder seg masse.

Nå i påsken er vi hos min svigermor og jeg merker hun er kjempe sjalu på sønnen min har så god kontakt med hennes, hun prøver og få sønnen sin oppmerksomhet hele tiden,men han er mer opptatt av sin bonus sønn, merker svigermor begynner og bli sikkelig sur.  Bare lurer på hvordan hun vil bli når datteren vår kommer i August.

Vi kan dessverre ikke dra hjem igjen da er det 9 timer hjem til oss igjen, men vi skal være her til Onsdagen da skal vi videre til mine foreldre.

hvordan bør jeg løse dette? min samboer sier fra til sin mor flere ganger,men hun blir bare rasende

Anonymkode: 32b83...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har sagt ifra til sin mor flere ganger og hun blir rasende?

Da hadde jeg rett og slett dratt hjem eller tatt inn på hotell frem til dere skal dra til din familie.

Endret av moroklompen
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der hadde jeg aldri i verden giddet å bli værende. Stakkars sønnen din, han må jo ha fått med seg dette? Reis med én gang. Så kan ho merkelige svigermora di sitte igjen å sutre.. Ho høres gal ut. Forsøk å snakk med henne om dette, og hvis det ikke går; begrens kontakten. 

Anonymkode: 0c9e4...766

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der er du igjen med disse historiene dine. Alt for lett å kjenne igjen 

Anonymkode: 00d5a...cf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...